Dat er nog een levende is. Ik dacht dat die ondertussen allemaal wel overleden zouden zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
Laatst levende veteraan bij herdenking eerste wereldoorlog
Bizar
Dat klopt dusquote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat er nog een levende is. Ik dacht dat die ondertussen allemaal wel overleden zouden zijn.
Ah was die helikopter daar vanquote:Op maandag 30 juli 2007 16:06 schreef Plasterk het volgende:
Soemp, ook last van de helicopter van de the phone boven je huis?
Takkeherrie de hele tijd.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet eens wist dat dat nog herdacht werdquote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
Die ceremonie in Ieper is trouwens wel indrukwekkend. Zelf ook eens aan deelgenomen met mijn eenheid.
Elke avond om 2000 uur. En druk bezocht.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet eens wist dat dat nog herdacht werd
Echt iedere avond?? Dat is veelquote:Op maandag 30 juli 2007 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke avond om 2000 uur. En druk bezocht.
Thx, ff lezen.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt iedere avond?? Dat is veel
Een topic over de man.
Laatst levende overlevende (109) van de Hel bij Passendale
Waterkonijn?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben er wel eens geweest, 1e wereldoorlog weekend. Alleen niet 's avonds. Toen was ik een of andere Belgische specialiteit aan het proeven
een trappist!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zeker lekker... Het is een eindje rijden , maar dan heb je ook wat
Maar daar hoef je echt niet voor naar Belgiequote:Op maandag 30 juli 2007 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zeker lekker... Het is een eindje rijden , maar dan heb je ook wat
A la, daar heb je een punt.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet ik, mar als je er toch bent ga ik toch geen pils zitten drinken (alhoewel er met Belgische Pils ook neits mis is)
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:Allemaal!
Ik ben weer werkloosOf zou ik het eerst nog aan het uitzendbureau moeten vertellen voor het echt telt?
Doeiquote:
Wat valt er te lachen?quote:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:
Vorige week naar m'n baas toegelopen en zeggen dat maandag m'n laatste dag zou zijn. Baas vond het jammer maar wist al wat langer dat ik niet zou blijven. Een hint was het weigeren van een jaarcontractquote:
En nu?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vorige week naar m'n baas toegelopen en zeggen dat maandag m'n laatste dag zou zijn. Baas vond het jammer maar wist al wat langer dat ik niet zou blijven. Een hint was het weigeren van een jaarcontract
KPN heeft geen vestiging in Leeuwarden, Groningen zou het dichtste bij zijn en dat is toch nog wel redelijk ver, zeker voor een bijbaantje.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu issie werkloos, want hij gaat studeren
Maar Tim, heb je geen geld nodig dan ofzo? Ik bedoel... ik kan me niet voorstellen dat mensen hun studie kunnen betalen zónder bijbaantje
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben aan het zoeken naar een nieuwe muis + nieuw toetsenbord. Waarom zijn goede en functionele dingen zo duur?.
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
Een lasermuis? Zo'n aanwijsding dus? Hou je presentaties thuis op je kamer?
Tobo en muis samen of enkel de muis?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:34 schreef Mikkie het volgende:
Nee, 't is een lasermuis. Maar dat uitvallen het feit dat 'ie veel te licht is en wat handige functieknoppen mist, maakt dat ik toch wel op zoek ga naar iets anders. Wat ik op het oog heb kost 40 euro, auw..
Trustenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Zo'n 13 uur gewerkt vandaag, 't is wel weer ff mooi geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |