3, 2, 1 start!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet mezelf nu echt tegenhouden om niet weer naar de Burger King te rijden
quote:
Ga dan! Ga!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet mezelf nu echt tegenhouden om niet weer naar de Burger King te rijden
Je moet de op even helemaal weghalen en opnieuw hier vandaan halen: http://wiki.fok.nl/index.php/AKQSCquote:
duurt te lang, heb er niets aan veranderd behalve de wiki erin zetten en dan krijg ik ditquote:Op zondag 29 juli 2007 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet de op even helemaal weghalen en opnieuw hier vandaan halen: http://wiki.fok.nl/index.php/AKQSC
Nog niet weg!?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Zooitje tuig dat jullie zijn
Niet dat jullie me ff tegenhouden ofzo
Wie kan dit nou weerstaan?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Zooitje tuig dat jullie zijn
Niet dat jullie me ff tegenhouden ofzo
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wie kan dit nou weerstaan?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:39 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, ik zit Zomergasten te kijken en heb nu een mental image van Bram Moszkowicz bij Rita Verdonk op schoot
Is er iets aan met Bram?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:39 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, ik zit Zomergasten te kijken en heb nu een mental image van Bram Moszkowicz bij Rita Verdonk op schoot
Of we proberen met z'n allen je honger te bedervenquote:Op zondag 29 juli 2007 20:39 schreef Mikkie het volgende:
Of......ik rij naar het dorp van m'n ouders en haal daar een overheerlijk broodje shoarma!
Daar kan geen Burger King aan tippen. Helaas is dat wel een kwartier rijden
Hij begon leuk, met een filmpje van Wallace & Gromitquote:
Ikquote:Op zondag 29 juli 2007 20:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wie kan dit nou weerstaan?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zozo..een heel kwartierquote:Op zondag 29 juli 2007 20:39 schreef Mikkie het volgende:
Of......ik rij naar het dorp van m'n ouders en haal daar een overheerlijk broodje shoarma!
Daar kan geen Burger King aan tippen. Helaas is dat wel een kwartier rijden
Nog sla, tomaat, kaas en ketchup erbij en je hebt een echte imitatie-Whopperquote:Op zondag 29 juli 2007 20:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb vandaag überhaupt geen zin om ergens naartoe te gaan
Dus ik denk dat het een blik knakworsten met brood wordt, aangezien ik hier nog 'vers' brood heb liggen van gisteren dat ik nog niet aangeraakt heb
Ik heb zo'n hekel aan die uitspraakquote:
Ik 'kijk' ookquote:Op zondag 29 juli 2007 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hij begon leuk, met een filmpje van Wallace & Gromitmaar daar begon ie meteen een belerend verhaal van te maken.... ik kijk dus nu nog maar met een half oog
Boomblaadje, banaan en mayo kan ookquote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb alleen kaas, dus dat wordt lastig
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn favoriete docent is vrijdag overleden![]()
![]()
Ontzettend leuke en vreselijk geleerde man, waarmee ik 1,5 jaar geleden 2 weken naar Rome ben geweest, dus dat wordt wel even slikken als ik daar morgen weer rondloop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |