Ik kon ze nog net horen gillen terwijl ze wegrendenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
Is dat een hint??? Ik kom op het forum en Soempie en wyccie vertrekken meteen!?![]()
Sorryquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
Is dat een hint??? Ik kom op het forum en Soempie en wyccie vertrekken meteen!?![]()
En bedankt....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kon ze nog net horen gillen terwijl ze wegrenden![]()
Fridaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook een film kijken, vast niet dezelfde.
quote:
is de verdoving op je hersenen geslagen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:11 schreef geenaam het volgende:
BLOEEEOEFGJD!!
Ik kom zo nog wel even buurten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
Nou ok dan. Veel kijk plezier.quote:
Gelukkig.quote:
dank jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:12 schreef Soempie het volgende:
Hom! Als ik je niet meer spreek: fijne vakantie
Dat is waar, maar dan toch liever via PM......quote:
Cobra!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan toch liever via PM......![]()
![]()
Komt minder hard aan dan wanner het publiekelijk gebeurt.![]()
Alles goed aan deze kant.quote:
Doeiquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:01 schreef Soempie het volgende:
Ik val iedere keer bijna in slaap onder de film. Tijd om naar bed te gaan.![]()
![]()
Nee, ik ga tot 11 uur uitslapenquote:
Nou, weltrusten dan. Slaapsequote:
Jij werk ze.quote:
Gaat helemaal goed komen. Dank je wel.quote:
quote:
Lekker, melk en suiker aub.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
Bakkie?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:04 schreef wyccie het volgende:
Hihihi.
Soms heb jij dat gewoon nodigquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:06 schreef wyccie het volgende:
Ik was al aan het posten voordat jouw verhaal er stond!
Maar nu heb je me al geslagen![]()
Hoi Yuriquote:
Ja, want Nem is stomquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:09 schreef Cobra4 het volgende:
Dank voor de koffie Nem. wyccie ook een bakkie troost?
Welke smaak wil je? Heb er wel een paar hier.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, want Nem is stomIk kan wel wat troost gebruiken, maar geen koffie, liever thee.
Engels, met melk en suiker graag.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
Welke smaak wil je? Heb er wel een paar hier.
Kijk! Jij weet tenminste hoe het hoort!!!quote:
Dus blijf je me de hele nacht gezelschap houden?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ik heb al een hele pot thee op eigenlijk. Op tijd gaan slapen zit er niet in dus.
quote:
Ik moet morgen wel werken en ik was weer van plan om eerder op te staan. Maandag was dat niet gelukt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:26 schreef Cobra4 het volgende:
Dus blijf je me de hele nacht gezelschap houden?![]()
Ach, hoe laat was het ook alweer dat je maandag stopte? 4 uur?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet morgen wel werken en ik was weer van plan om eerder op te staan. Maandag was dat niet gelukt.![]()
Moet er niet gefeest worden op CZ?quote:
Zoiets?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:34 schreef Cobra4 het volgende:
Ach, hoe laat was het ook alweer dat je maandag stopte? 4 uur?![]()
"Corleo Autobedrijf"quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb echt een schitterende auto gezien op internet: Deze
Toch denk ik niet dat het em gaat worden
Het had nog net iets fouter gekund als het een cabrio was, staartvinnen had of de bekleding van de stoelen nog minder bij de rest van de auto stond, maar een gigantische gouden Amerikaan is al vrij erg in de basisquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Corleo Autobedrijf"
Whehehehe die staat bij mijn oude buurman
De SC wel ja. Maar gelukkig worden we weer wat slimmer door de Quiz.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoiets?
Of was dat vrijdag?!?! Ik weet het niet meer. 't Is ook nog eens slecht voor mijn hersencellen.![]()
Winkel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Wat doe je voor Wyccie werk , baddame?
Die Lincoln is van 1979, dus ook 2002 of nieuwer haalt ie niet. En iets zuiniger rijden dan een Lincoln is wel zo prettigquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Als je budget 10.000 is..waarom wordt die Lincoln 'm niet?
Vanwege de draaikolk in de tank?
Phew...ik werd even bangquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die Lincoln is van 1979, dus ook 2002 of nieuwer haalt ie niet. En iets zuiniger rijden dan een Lincoln is wel zo prettig
Auto is niet voor mezelf he, ik zou zo'n uberfoute bak wel gaaf vinden
Ik koop voorlopig geen auto omdat ik dan niet in een hele kleine auto wil gaan rijden, maar gewoon een beetje lollig middenklassertje. Alleen die kosten in verzekering alleen al 700 euro per jaar, als je daar nog 300 voor wegenbelasting bij optelt ben je 1000 euro lichter en dan heb je nog geen auto en nog geen meter geredenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Phew...ik werd even bang
Ik hou ook wel van zulke bakken. Maar dan iets ronder. Liever Chevy's of Buicks.
Ja, autorijden is duurquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik koop voorlopig geen auto omdat ik dan niet in een hele kleine auto wil gaan rijden, maar gewoon een beetje lollig middenklassertje. Alleen die kosten in verzekering alleen al 700 euro per jaar, als je daar nog 300 voor wegenbelasting bij optelt ben je 1000 euro lichter en dan heb je nog geen auto en nog geen meter gereden
Niet. Maar gelest in een Opel Vectra. Reed heerlijk als lesautoquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:51 schreef wyccie het volgende:
Hoe hebben jullie je rijbewijs gehaald?
Hoeveel lessen, hoe vaak afgereden? Hoe duur? Wat voor auto?
Hoe oud was je toen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb mijn rijbewijzen bij Defensie gehaald. B en C. Elk een cursus van 2 weken. Beide in 1 keer geslaagd.
Heeft me dus geen cent gekost maar juist extra geld gekregen omdat de cursussen buiten mijn eigen vliegbasis werden gegeven.![]()
Rij jij zonder rijbewijs?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
Niet. Maar gelest in een Opel Vectra. Reed heerlijk als lesauto
B was ik 19, en C (vrachtwagen) 20quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen?
C is met aanhanger of een bus?
Ongeveer 40 lessen, 2 examens gehad, totaalprijs was 1600 euro ongeveer, en ik heb les gehad in 3 verschillende auto's bij 2 rijscholen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:51 schreef wyccie het volgende:
Hoe hebben jullie je rijbewijs gehaald?
Hoeveel lessen, hoe vaak afgereden? Hoe duur? Wat voor auto?
C is een vrachtwagen, E is aanhanger. Wat je ook per categorie voertuig moet halenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen?
C is met aanhanger of een bus?
Nee, ik rij nietquote:
Doeiquote:
gister was heteen uur of 4 nu gaan we wat vroeger platquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet er niet gefeest worden op CZ?
Hoe dat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:10 schreef wyccie het volgende:
Autorijden is niks voor mij, denk ik.
Ik twijfel al te veel bij oversteken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:11 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe dat?
Dat leer je vanzelf wel af. Beetje zelfvertrouwen kweken achter het stuur.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik twijfel al te veel bij oversteken.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ga jullie even wat YouTubelinkjes laten zien
Wat voor auto?quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:44 schreef geenaam het volgende:
Ik deed er 29 lessen over. Maar dat is allemaal wel bekend geloof ik, want ik heb mijn rijbewijs nu ongeveer 2 weken..
Zal even alles neerzetten.quote:
Die laatste vertrouw ik niet. Net zo min als dezequote:Op woensdag 25 juli 2007 02:34 schreef wyccie het volgende:
Eerst deze kijken.
Dit is de tweede.
Nummer drie.
De laatste
Dit snap ik niet...quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:48 schreef geenaam het volgende:
kreeg nog wat gratis lesjes van hem en kon zodoende door heel slecht te rijden met mijn examen toch nog mijn rijbewijs halen.
Zin klopt ook niet helemaal..quote:
Dat spiderjochie is echt, dat geloof ik zeker. Het is namelijk wel mogelijk. Iedereen zegt dat er een truukje is, als je dat weet is het niet moeilijk meer. En het is niet in reverse. Op het laatst gooit ie het ding van zich af.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:49 schreef Nembrionic het volgende:
Die laatste vertrouw ik niet. Net zo min als deze
http://www.youtube.com/watch?v=tSqUcrFJ498&mode=related&search=
Als je net zo slecht rijdtquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:52 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zin klopt ook niet helemaal..Ik bedoelde er mee dat ik wat gratis lessen kreeg waardoor ik dus steeds meer ervaring kreeg en beter ging rijden. Op mijn examen reed ik slecht voor mijn doen, maar het was wel voldoende om nog te slagen. Ben wat slecht in mezelf uitdrukken
Ik heb mijn rijbewijs tenminste..quote:
En nu niet je puntjes kwijtraken!quote:
Ik snap er geen hol van. Die cubes zijn hardstikke stroef. Die draai je niet zomaar met een vinger.quote:
Glijmiddel?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van. Die cubes zijn hardstikke stroef. Die draai je niet zomaar met een vinger.
Ik was al na 4 dagen geflitstquote:
Er stond ook eenquote:
Ja, iedere 5 jaar toch? Maar ik neem aan dat je dan je punten meeneemt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:07 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik was al na 4 dagen geflitstMaar gelukkig nog geen punten op mijn rijbewijs. Ik wilde 'm eerst vol gaan sparen, maar mensen adviseerden me dat niet te doen ofzo..
Als 'ie vol is krijg je gewoon een nieuwe na een tijdje..
![]()
Ze zijn vast al losgedraaid. Of het zijn speciale éénhandige cubes.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap er geen hol van. Die cubes zijn hardstikke stroef. Die draai je niet zomaar met een vinger.
Sinds 2002.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:09 schreef wyccie het volgende:
Ik kom echt onder een steen vandaan gekropen. Wist niet dat het puntenrijbewijs al was ingevoerd. Sinds wanneer is dat officieel?
Volgens Wiki 30 Maart 2002.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:09 schreef wyccie het volgende:
Ik kom echt onder een steen vandaan gekropen. Wist niet dat het puntenrijbewijs al was ingevoerd. Sinds wanneer is dat officieel?
Als 'ie vol is moet je een paar lessen nemen en het opnieuw proberen..quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, iedere 5 jaar toch? Maar ik neem aan dat je dan je punten meeneemt?
Ja ik wachtte even op het nieuwe topicquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:12 schreef Cobra4 het volgende:
He Nem, je hebt de vraag goed!
Wat schuift het?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:15 schreef wyccie het volgende:
2002![]()
Wat raar.
Ik huur een wel een chauffeur.![]()
Betaling in natura..quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:15 schreef wyccie het volgende:
2002![]()
Wat raar.
Ik huur een wel een chauffeur.![]()
Dan toch wel elleboog macaroni!?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben maar een student. Kan ik je blij maken met een pak macaroni? Ik heb er toch twee.
Je bent pas echt rijk als een chauffeur kunt betalenquote:
Die kun je via Ebay dan weer ruilen tegen iets anders. Net als die knakker met z'n paperclipquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben maar een student. Kan ik je blij maken met een pak macaroni? Ik heb er toch twee.
Mooi, ik heb nog een blikje tomatenpuree en wat boterhamworst liggen.quote:
De tuin moet nog gedaan worden.. Dus als je dat even doet, dan wil ik je chauffeur wel zijn..quote:
Heb je zo'n elektrisch zitmaaiding?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:25 schreef geenaam het volgende:
De tuin moet nog gedaan worden.. Dus als je dat even doet, dan wil ik je chauffeur wel zijn..
Dat zou ik wel kunnen nemen, alleen de tuin is daar niet groot genoeg voor. Daarbij hebben wij ook geen grasquote:
Je hebt toch geen bloemetjes, hè?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:27 schreef geenaam het volgende:
Dat zou ik wel kunnen nemen, alleen de tuin is daar niet groot genoeg voor. Daarbij hebben wij ook geen gras
Zo'n 2000 calorieen aan ontbijt en lunch.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:25 schreef wyccie het volgende:
Oh, en wat zit er nou eigenlijk in zo'n rantsoendoos? Is dat een beetje te vreten?
Heb je een hobbelpaard?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:28 schreef geenaam het volgende:
Maar als je op iets wil zitten dan weet ik nog wel wat.
Nee iets anders..quote:
Gewoon echt eten dus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:29 schreef Cobra4 het volgende:
Zo'n 2000 calorieen aan ontbijt en lunch.
Crackers, smeerkaas, jam, pate, soep, koffie, thee, suiker, creamer, chocalademelk, zout, peper, rol dextrose, een mars, soep, notenmix.
Heel goed te doen.![]()
quote:
Nee, niets van dat. Dat spul wordt alleen uitgereikt als we met ons gasmasker op moeten werken. Austronautenspul dat via een slangetje gedronken kan worden. Echt smerig spul.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon echt eten dus.![]()
Ik dacht aan dat astronautenspul.
Heb zo'n ding hier liggen maar kom dr niet uitquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:34 schreef wyccie het volgende:
Eerst deze kijken.
Dit is de tweede.
Nummer drie.
De laatste
Een restaurant voor muggen..quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kom net tot de ontdekking van muggen gék zijn op mandarijnen
Daar ga ik wat mee doen
Ja, dat klinkt behoorlijk okayquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:37 schreef wyccie het volgende:
Shit, dat rantsoenpakket is best luxe.
Paté, jam en snoep.![]()
Ja..met een mooi netje erom heen zodat ze hardstikke doodgaanquote:
Ik liever die rantsoenen dan dat er bv brood en beleg wordt aangeleverd tijdens een oefening.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:37 schreef wyccie het volgende:
Shit, dat rantsoenpakket is best luxe.
Paté, jam en snoep.![]()
Nog 3 uur, dan mag ik naar huis. Lekker vrij tot vrijdag middag.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..met een mooi netje erom heen zodat ze hardstikke doodgaan![]()
Wij hebben hier al sinds vorige zomer non-stop muggen. Er is geen winter geweest. Het is allemaal niet doodgevroren. Veel stilstaand water in de buurt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:42 schreef wyccie het volgende:
Waar haal jij die muggen vandaan, het is hier hartstikke winter joh.
Ben jij in Nederland?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wij hebben hier al sinds vorige zomer non-stop muggen. Er is geen winter geweest. Het is allemaal niet doodgevroren. Veel stilstaand water in de buurt.
quote:
Politie?quote:
Weltrusten wycciequote:
JA?quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:30 schreef Nembrionic het volgende:
Hilversum III !
Klopt helemaalquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:30 schreef Nembrionic het volgende:
Hilversum III !
Doeiquote:
Ja, dat was zeker een geniale ringtonequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik eerst ook een tijd die van Pulp Fiction![]()
-I love you, pumpkin.
-I love you, Honey Bunny.
-Everybody be cool this is a robbery!
-Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every motherfuckin' last one of you!!!
geniale ringtone was dat.
Mijn ringtone is een nogal uitgebreide midi van What is love?quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, dat was zeker een geniale ringtonemaar iets te luid/opvallend, dus nu de Happy Tree Friends.
goedemorgen trouwens.
Neleos?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Enschedeër gepakt na seks met schaap
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn ringtone is een nogal uitgebreide midi van What is love?
we wachten op tekst en uitleg van sheepquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Ik heb em gisteren voor het laatst gezien, maar misschien was ie al weer op borgtocht vrijquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neleos?
Ik heb hem al een tijdje niet gezien. En Supersheep gedraagt zich ook vreemd
en hij heeft vanaf nu genoeg tijd om te postenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb em gisteren voor het laatst gezien, maar misschien was ie al weer op borgtocht vrij
Ik zag zijn MSN aanschieten maar met die gevangenissen van tegenwoordig zegt dat ook niets meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb em gisteren voor het laatst gezien, maar misschien was ie al weer op borgtocht vrij
Een vriend van me was bij Werchter z'n mapje + slaapzak vergeten mee te nemenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanmiddag eens kijken of ze ergens nog van die minislaapzakjes verkopen voor niet al te veel geld. Heb nu alleen een oude die wel heel fijn is maar een enorm pakket. En dat gaat niet passen
We moeten met zn drieën het vliegtuig in met 15 kilo pp, inclusief 2 tenten en ieder een matje + slaapzak
Dunnoquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ook als ik bereid ben om een polyester-geval te nemen?
Met 8 man in een toyota busje, en dus met ruim 200 kg bagage op het dak bleef het busje gewoon rijdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef LadyBlack het volgende:
Die dan ook prompt door zn as zakt waarschijnlijk?
quote:
Cheeseburgers zijn ok trouwensquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:31 schreef Etcetera het volgende:
zoooo weer boodschappen gehaalddrank
en koekjes en pannekoeken en nog meer meuk
wat doe je als je cheeseburgers van de lidl wilt hebben en ze eerder uitverkocht waren? juist, de hele doos meenemen
Lidl.. Ooit nog gewerkt..quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:31 schreef Etcetera het volgende:
zoooo weer boodschappen gehaalddrank
en koekjes en pannekoeken en nog meer meuk
wat doe je als je cheeseburgers van de lidl wilt hebben en ze eerder uitverkocht waren? juist, de hele doos meenemen
Iso's wel, Avi's alleen als je DVD speler DivX/Avi ondersteund. Dat moet je even kijken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
als ik met nero een dvd ga branden, kan ik die op de dvd dan afspelen? heb isos' en avi's
okquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iso's wel, Avi's alleen als je DVD speler DivX/Avi ondersteund. Dat moet je even kijken.
Anders moet je met WinAvi even je avi omzetten in een DVD-image
hahahaquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn menhir is bijna af
Althans..het kippengaas frame
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn menhir is bijna af
Althans..het kippengaas frame
Nee, nog niet. Ik ga even kijken of ik wat in de carnavalswinkel kan vinden. Denk het welquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
hahaha![]()
![]()
Wel foto's van jou als Obelix maken, hè.
Heb je al zo'n blauw/ wit gestreepte broek??
Nem stelde voor dat ik bij hem in de tent zou slapen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
je ging toch niet heenof heb ik weer wat gemist
Mijn ervaring is dat planningen op Lowlands niet werkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:05 schreef Soempie het volgende:
Ik kom er niet uit hoor, met dat LL programma.En de volkskrant was uitverkocht.
![]()
Maar ik heb m'n kaartje.![]()
Ik denk inderdaad dat ik jouw tactiek overneem.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat planningen op Lowlands niet werken
Juistquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ik jouw tactiek overneem.En een handvol dingen die ik echt wil zien.
Hoezo? Ze krijgt een eigen sleutel van de tentquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je bij Nem slaapt is het sowieso wel makkelijk om zijn tactiek over te nemen
Ik zit dan toch niet aan Nem vastgeplakt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je bij Nem slaapt is het sowieso wel makkelijk om zijn tactiek over te nemen
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo? Ze krijgt een eigen sleutel van de tent
Omdat we in één tent slapen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat flauw. Ik zag jullie al als een stelletje rondwandelen daar
Ga je toch een weekendje naar Texel? Lekker uitwaaienquote:Ik zou trouwens misschien gaan werken op LL als security, maar dat gaat toch niet door waarschijnlijk. Denk dat ik dan maar kies voor een paar vrije dagen, om toch nog een beetje vakantiegevoel te hebben.
Wat maak je me nou.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..kleine vaste policy op LL Soemp. Als er schoenen voor de tent staan, andere slaapplek zoeken
Met die tent van jou trek je natuurlijk ook nog eens genoeg dames.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..kleine vaste policy op LL Soemp. Als er schoenen voor de tent staan, andere slaapplek zoeken
Geniet nou maar gewoon van die vrije dagen..volgend jaar wordt ook al retedruk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:46 schreef Mikkie het volgende:
Maar ik zit nu alweer te balen. Ik wéét dat die vrije dagen goed voor me zijn, dat ik ze goed kan gebruiken, maar aan de andere kant kan ik het geld óók heel goed gebruiken.
Geldt dat alleen voor jou of ook voor mij?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
Mooi roze is niet lelijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met die tent van jou trek je natuurlijk ook nog eens genoeg dames.![]()
Dat geldt ook voor jouquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor jou of ook voor mij?![]()
Jippiequote:Op woensdag 25 juli 2007 16:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die dan natuurlijk net met z'n harige kont richting de tentopening ligt
1.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja mama
'K heb 't overigens al sort-of geregeld op m'n werk qua uren
Ik was niet van plan om iemand op te duikelen op LL.quote:
Dat moet je helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om iemand op te duikelen op LL.![]()
Ik herinner me wat dat betreft PP nog.![]()
Echt niet?quote:
Shit, jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt niet?Ik had het er toevallig net nog over met iemand.
![]()
hey, misschien kun je nog eens aanpappen met die stalker van pinkpop?![]()
no thanks![]()
door schade en schande wordt men wijzer toch?
mja![]()
wat zal ik wijs worden.![]()
Ik zat er van de week nog aan te denken. Ik heb daar wel zin an.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:19 schreef Mikkie het volgende:
Btw... wanneer doen we weer eens een potje Worms Armageddon online?
Ik ook, maar ik heb toen alles op de pc van een vriend gezet. Op m'n eigen pc heb ik wel worms, maar is niet geschikt om online te doen nu. Weet je nog welk programma ik je toen gegeven heb? Of wat ik ook alweer moet doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat er van de week nog aan te denken. Ik heb daar wel zin an.
Ja, één of andere downloadlinkquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb toen alles op de pc van een vriend gezet. Op m'n eigen pc heb ik wel worms, maar is niet geschikt om online te doen nu. Weet je nog welk programma ik je toen gegeven heb? Of wat ik ook alweer moet doen.![]()
Johquote:
Die link heb ik nooit op Fok! gepost. Aan iedereen via msn doorgegeven. Alleen staat het niet in m'n msnhistory, aangezien ik niet thuis zat.quote:
Moet je die hebben? Dan zoek ik hem ff op...quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:36 schreef Mikkie het volgende:
Ff oude topics doorspitten Soemp
Ik ga ben ff naar de Gamma voor een nieuwe fietsbandpompding
ooooooooooooooooo KUT. Nee, die link werkt niet meer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je die hebben? Dan zoek ik hem ff op...
Ben jij trouwens nog mishandeld de laatste tijd?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Denk dat ie een opzetstukje bedoelt
Door een fietspomp?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ben jij trouwens nog mishandeld de laatste tijd?![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
quote:
Staat er dus gewoon nogquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
ooooooooooooooooo KUT. Nee, die link werkt niet meer.![]()
Dat had Dex even snel voor me op z'n site gezet. Is er al lang afgehaald.
Nee, dat doe ik thuis met een compressorquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar eigenlijk klopt die naam niet. Want: je pomp niet je fiets op, maar je band.
Als je een autoband op spanning brengt, sta je toch ook niet aan de autopomp?
Start msn eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:09 schreef Yurithemaster het volgende:
smoempie hoelaat moet ik vrijdag eigenlijk komen?
Niet te vroeg. Da's nooit handigquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:09 schreef Yurithemaster het volgende:
smoempie hoelaat moet ik vrijdag eigenlijk komen?
Hij mag bij mij gerust 20 kilo wegen, maar meer zal er waarschijnlijk nooit ingaan, en heel veel ermee lopen zal ook niet gebeurenquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb expres niet zo'n heel grote gekocht omdat ik het gewicht van alles wat daarin past nooit kan dragen. Dus niet alleen kijken naar hoeveel je erin kunt doen maar ook hoeveel je kunt hebben
Verder zijn compartimenten vaak wel handig, en genoeg snoertjes en vakjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |