Ik koop voorlopig geen auto omdat ik dan niet in een hele kleine auto wil gaan rijden, maar gewoon een beetje lollig middenklassertje. Alleen die kosten in verzekering alleen al 700 euro per jaar, als je daar nog 300 voor wegenbelasting bij optelt ben je 1000 euro lichter en dan heb je nog geen auto en nog geen meter geredenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Phew...ik werd even bang
Ik hou ook wel van zulke bakken. Maar dan iets ronder. Liever Chevy's of Buicks.
Ja, autorijden is duurquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik koop voorlopig geen auto omdat ik dan niet in een hele kleine auto wil gaan rijden, maar gewoon een beetje lollig middenklassertje. Alleen die kosten in verzekering alleen al 700 euro per jaar, als je daar nog 300 voor wegenbelasting bij optelt ben je 1000 euro lichter en dan heb je nog geen auto en nog geen meter gereden
Niet. Maar gelest in een Opel Vectra. Reed heerlijk als lesautoquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:51 schreef wyccie het volgende:
Hoe hebben jullie je rijbewijs gehaald?
Hoeveel lessen, hoe vaak afgereden? Hoe duur? Wat voor auto?
Hoe oud was je toen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb mijn rijbewijzen bij Defensie gehaald. B en C. Elk een cursus van 2 weken. Beide in 1 keer geslaagd.
Heeft me dus geen cent gekost maar juist extra geld gekregen omdat de cursussen buiten mijn eigen vliegbasis werden gegeven.![]()
Rij jij zonder rijbewijs?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
Niet. Maar gelest in een Opel Vectra. Reed heerlijk als lesauto
B was ik 19, en C (vrachtwagen) 20quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen?
C is met aanhanger of een bus?
Ongeveer 40 lessen, 2 examens gehad, totaalprijs was 1600 euro ongeveer, en ik heb les gehad in 3 verschillende auto's bij 2 rijscholen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:51 schreef wyccie het volgende:
Hoe hebben jullie je rijbewijs gehaald?
Hoeveel lessen, hoe vaak afgereden? Hoe duur? Wat voor auto?
C is een vrachtwagen, E is aanhanger. Wat je ook per categorie voertuig moet halenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen?
C is met aanhanger of een bus?
Nee, ik rij nietquote:
Doeiquote:
gister was heteen uur of 4 nu gaan we wat vroeger platquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet er niet gefeest worden op CZ?
Hoe dat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:10 schreef wyccie het volgende:
Autorijden is niks voor mij, denk ik.
Ik twijfel al te veel bij oversteken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:11 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe dat?
Dat leer je vanzelf wel af. Beetje zelfvertrouwen kweken achter het stuur.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik twijfel al te veel bij oversteken.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ga jullie even wat YouTubelinkjes laten zien
Wat voor auto?quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:44 schreef geenaam het volgende:
Ik deed er 29 lessen over. Maar dat is allemaal wel bekend geloof ik, want ik heb mijn rijbewijs nu ongeveer 2 weken..
Zal even alles neerzetten.quote:
Die laatste vertrouw ik niet. Net zo min als dezequote:Op woensdag 25 juli 2007 02:34 schreef wyccie het volgende:
Eerst deze kijken.
Dit is de tweede.
Nummer drie.
De laatste
Dit snap ik niet...quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:48 schreef geenaam het volgende:
kreeg nog wat gratis lesjes van hem en kon zodoende door heel slecht te rijden met mijn examen toch nog mijn rijbewijs halen.
Zin klopt ook niet helemaal..quote:
Dat spiderjochie is echt, dat geloof ik zeker. Het is namelijk wel mogelijk. Iedereen zegt dat er een truukje is, als je dat weet is het niet moeilijk meer. En het is niet in reverse. Op het laatst gooit ie het ding van zich af.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:49 schreef Nembrionic het volgende:
Die laatste vertrouw ik niet. Net zo min als deze
http://www.youtube.com/watch?v=tSqUcrFJ498&mode=related&search=
Als je net zo slecht rijdtquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:52 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zin klopt ook niet helemaal..Ik bedoelde er mee dat ik wat gratis lessen kreeg waardoor ik dus steeds meer ervaring kreeg en beter ging rijden. Op mijn examen reed ik slecht voor mijn doen, maar het was wel voldoende om nog te slagen. Ben wat slecht in mezelf uitdrukken
Ik heb mijn rijbewijs tenminste..quote:
En nu niet je puntjes kwijtraken!quote:
Ik snap er geen hol van. Die cubes zijn hardstikke stroef. Die draai je niet zomaar met een vinger.quote:
Glijmiddel?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van. Die cubes zijn hardstikke stroef. Die draai je niet zomaar met een vinger.
Ik was al na 4 dagen geflitstquote:
Er stond ook eenquote:
Ja, iedere 5 jaar toch? Maar ik neem aan dat je dan je punten meeneemt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:07 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik was al na 4 dagen geflitstMaar gelukkig nog geen punten op mijn rijbewijs. Ik wilde 'm eerst vol gaan sparen, maar mensen adviseerden me dat niet te doen ofzo..
Als 'ie vol is krijg je gewoon een nieuwe na een tijdje..
![]()
Ze zijn vast al losgedraaid. Of het zijn speciale éénhandige cubes.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap er geen hol van. Die cubes zijn hardstikke stroef. Die draai je niet zomaar met een vinger.
Sinds 2002.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:09 schreef wyccie het volgende:
Ik kom echt onder een steen vandaan gekropen. Wist niet dat het puntenrijbewijs al was ingevoerd. Sinds wanneer is dat officieel?
Volgens Wiki 30 Maart 2002.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:09 schreef wyccie het volgende:
Ik kom echt onder een steen vandaan gekropen. Wist niet dat het puntenrijbewijs al was ingevoerd. Sinds wanneer is dat officieel?
Als 'ie vol is moet je een paar lessen nemen en het opnieuw proberen..quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, iedere 5 jaar toch? Maar ik neem aan dat je dan je punten meeneemt?
Ja ik wachtte even op het nieuwe topicquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:12 schreef Cobra4 het volgende:
He Nem, je hebt de vraag goed!
Wat schuift het?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:15 schreef wyccie het volgende:
2002![]()
Wat raar.
Ik huur een wel een chauffeur.![]()
Betaling in natura..quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:15 schreef wyccie het volgende:
2002![]()
Wat raar.
Ik huur een wel een chauffeur.![]()
Dan toch wel elleboog macaroni!?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben maar een student. Kan ik je blij maken met een pak macaroni? Ik heb er toch twee.
Je bent pas echt rijk als een chauffeur kunt betalenquote:
Die kun je via Ebay dan weer ruilen tegen iets anders. Net als die knakker met z'n paperclipquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben maar een student. Kan ik je blij maken met een pak macaroni? Ik heb er toch twee.
Mooi, ik heb nog een blikje tomatenpuree en wat boterhamworst liggen.quote:
De tuin moet nog gedaan worden.. Dus als je dat even doet, dan wil ik je chauffeur wel zijn..quote:
Heb je zo'n elektrisch zitmaaiding?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:25 schreef geenaam het volgende:
De tuin moet nog gedaan worden.. Dus als je dat even doet, dan wil ik je chauffeur wel zijn..
Dat zou ik wel kunnen nemen, alleen de tuin is daar niet groot genoeg voor. Daarbij hebben wij ook geen grasquote:
Je hebt toch geen bloemetjes, hè?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:27 schreef geenaam het volgende:
Dat zou ik wel kunnen nemen, alleen de tuin is daar niet groot genoeg voor. Daarbij hebben wij ook geen gras
Zo'n 2000 calorieen aan ontbijt en lunch.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:25 schreef wyccie het volgende:
Oh, en wat zit er nou eigenlijk in zo'n rantsoendoos? Is dat een beetje te vreten?
Heb je een hobbelpaard?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:28 schreef geenaam het volgende:
Maar als je op iets wil zitten dan weet ik nog wel wat.
Nee iets anders..quote:
Gewoon echt eten dus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:29 schreef Cobra4 het volgende:
Zo'n 2000 calorieen aan ontbijt en lunch.
Crackers, smeerkaas, jam, pate, soep, koffie, thee, suiker, creamer, chocalademelk, zout, peper, rol dextrose, een mars, soep, notenmix.
Heel goed te doen.![]()
quote:
Nee, niets van dat. Dat spul wordt alleen uitgereikt als we met ons gasmasker op moeten werken. Austronautenspul dat via een slangetje gedronken kan worden. Echt smerig spul.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon echt eten dus.![]()
Ik dacht aan dat astronautenspul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |