Ik kon ze nog net horen gillen terwijl ze wegrendenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
Is dat een hint??? Ik kom op het forum en Soempie en wyccie vertrekken meteen!?![]()
Sorryquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
Is dat een hint??? Ik kom op het forum en Soempie en wyccie vertrekken meteen!?![]()
En bedankt....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kon ze nog net horen gillen terwijl ze wegrenden![]()
Fridaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook een film kijken, vast niet dezelfde.
quote:
is de verdoving op je hersenen geslagen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:11 schreef geenaam het volgende:
BLOEEEOEFGJD!!
Ik kom zo nog wel even buurten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
Nou ok dan. Veel kijk plezier.quote:
Gelukkig.quote:
dank jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:12 schreef Soempie het volgende:
Hom! Als ik je niet meer spreek: fijne vakantie
Dat is waar, maar dan toch liever via PM......quote:
Cobra!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan toch liever via PM......![]()
![]()
Komt minder hard aan dan wanner het publiekelijk gebeurt.![]()
Alles goed aan deze kant.quote:
Doeiquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:01 schreef Soempie het volgende:
Ik val iedere keer bijna in slaap onder de film. Tijd om naar bed te gaan.![]()
![]()
Nee, ik ga tot 11 uur uitslapenquote:
Nou, weltrusten dan. Slaapsequote:
Jij werk ze.quote:
Gaat helemaal goed komen. Dank je wel.quote:
quote:
Lekker, melk en suiker aub.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
Bakkie?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:04 schreef wyccie het volgende:
Hihihi.
Soms heb jij dat gewoon nodigquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:06 schreef wyccie het volgende:
Ik was al aan het posten voordat jouw verhaal er stond!
Maar nu heb je me al geslagen![]()
Hoi Yuriquote:
Ja, want Nem is stomquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:09 schreef Cobra4 het volgende:
Dank voor de koffie Nem. wyccie ook een bakkie troost?
Welke smaak wil je? Heb er wel een paar hier.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, want Nem is stomIk kan wel wat troost gebruiken, maar geen koffie, liever thee.
Engels, met melk en suiker graag.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
Welke smaak wil je? Heb er wel een paar hier.
Kijk! Jij weet tenminste hoe het hoort!!!quote:
Dus blijf je me de hele nacht gezelschap houden?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ik heb al een hele pot thee op eigenlijk. Op tijd gaan slapen zit er niet in dus.
quote:
Ik moet morgen wel werken en ik was weer van plan om eerder op te staan. Maandag was dat niet gelukt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:26 schreef Cobra4 het volgende:
Dus blijf je me de hele nacht gezelschap houden?![]()
Ach, hoe laat was het ook alweer dat je maandag stopte? 4 uur?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet morgen wel werken en ik was weer van plan om eerder op te staan. Maandag was dat niet gelukt.![]()
Moet er niet gefeest worden op CZ?quote:
Zoiets?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:34 schreef Cobra4 het volgende:
Ach, hoe laat was het ook alweer dat je maandag stopte? 4 uur?![]()
"Corleo Autobedrijf"quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb echt een schitterende auto gezien op internet: Deze
Toch denk ik niet dat het em gaat worden
Het had nog net iets fouter gekund als het een cabrio was, staartvinnen had of de bekleding van de stoelen nog minder bij de rest van de auto stond, maar een gigantische gouden Amerikaan is al vrij erg in de basisquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Corleo Autobedrijf"
Whehehehe die staat bij mijn oude buurman
De SC wel ja. Maar gelukkig worden we weer wat slimmer door de Quiz.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoiets?
Of was dat vrijdag?!?! Ik weet het niet meer. 't Is ook nog eens slecht voor mijn hersencellen.![]()
Winkel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Wat doe je voor Wyccie werk , baddame?
Die Lincoln is van 1979, dus ook 2002 of nieuwer haalt ie niet. En iets zuiniger rijden dan een Lincoln is wel zo prettigquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Als je budget 10.000 is..waarom wordt die Lincoln 'm niet?
Vanwege de draaikolk in de tank?
Phew...ik werd even bangquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die Lincoln is van 1979, dus ook 2002 of nieuwer haalt ie niet. En iets zuiniger rijden dan een Lincoln is wel zo prettig
Auto is niet voor mezelf he, ik zou zo'n uberfoute bak wel gaaf vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |