Ik had de clip nog niet gezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
De clip. Die man heeft een plat hoofd. Ze hebben 'm 'geopereerd', maar het probleem niet opgelost.
Mij ook, maar ik kan er nooit de titel of zo bij bedenken. Het stond toevallig in de comments.quote:
Lijkt me niet handig, jij snurktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien mag je tussen Nem en mij in.![]()
Nee ik ook niet..maar het is één van haar eerste nummersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik kan er nooit de titel of zo bij bedenken. Het stond toevallig in de comments.
Dat stukje dat Sheep postte bedoel je?quote:Maar is dat stuk met de harp van American Beauty?
Neequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik kan er nooit de titel of zo bij bedenken. Het stond toevallig in de comments.
Maar is dat stuk met de harp van American Beauty?
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Dat stukje dat Sheep postte bedoel je?
quote:
Van Jameson Whiskey, zoals in het filmpje te zien isquote:
Ik wil het ook weten. Het is erg bekend. En goed.quote:
*Swooosh*quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:23 schreef wyccie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4
Nee...lijkt ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
Daar lijkt het op.
Maar het is 'm niet, hè?![]()
die bovenste reactiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:23 schreef wyccie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4
Lijkt wel.quote:
Alleen dat hardere stuk, maar de intro hoort toch niet bij dat nummer?quote:Ik zie overal op de messageboard dat het het voornoemde nummer is. En dat 'ie het uiteraard niet zelf speelt
Nee wyccie, dat heet een pianoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
Daar lijkt het op.
Maar het is 'm niet, hè?![]()
quote:
Dunno..het is een cover dus een beetje artistieke vrijheid kun je wel verwachten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lijkt wel.![]()
[..]
Alleen dat hardere stuk, maar de intro hoort toch niet bij dat nummer?
Nee, dat is juist het gecoverde gedeelte van het nummerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen dat hardere stuk, maar de intro hoort toch niet bij dat nummer?
Echt? Of maak je me maar wat wijs?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef Supersheep het volgende:
Nee, dat is juist het gecoverde gedeelte van het nummer
Alleen voor de reclame gepingeld en verder niks.
Echtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt? Of maak je me maar wat wijs?
Ik ben zo erg amuzikaal.![]()
Ik had eerst de hele openingsscene van Pulp Fiction (het stuk in het restaurant), maar nu de theme van "Happy Tree Friends"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:59 schreef Soempie het volgende:ik weet niet meer wat m'n ringtone is.
* telefoon zoekt
Slaap lekkerquote:
ik eerst ook een tijd die van Pulp Fictionquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik had eerst de hele openingsscene van Pulp Fiction (het stuk in het restaurant), maar nu de theme van "Happy Tree Friends"![]()
![]()
Foeiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:55 schreef geenaam het volgende:
En nog 5 berichtjes te gaan. En dan is dit topic al weer vol. Maar de Lapo pak ik lekker nooooiitt
Dankjewel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:52 schreef wyccie het volgende:
Audacity.
Maar je moet waarschijnlijk wel iets downloaden om het daarna in mp3 om te kunnen zetten.
Ik ben altijd de pineut.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:55 schreef geenaam het volgende:
En nog 5 berichtjes te gaan. En dan is dit topic al weer vol. Maar de Lapo pak ik lekker nooooiitt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |