Wat maak je me nou.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..kleine vaste policy op LL Soemp. Als er schoenen voor de tent staan, andere slaapplek zoeken
Met die tent van jou trek je natuurlijk ook nog eens genoeg dames.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..kleine vaste policy op LL Soemp. Als er schoenen voor de tent staan, andere slaapplek zoeken
Geniet nou maar gewoon van die vrije dagen..volgend jaar wordt ook al retedruk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:46 schreef Mikkie het volgende:
Maar ik zit nu alweer te balen. Ik wéét dat die vrije dagen goed voor me zijn, dat ik ze goed kan gebruiken, maar aan de andere kant kan ik het geld óók heel goed gebruiken.
Geldt dat alleen voor jou of ook voor mij?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
Mooi roze is niet lelijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met die tent van jou trek je natuurlijk ook nog eens genoeg dames.![]()
Dat geldt ook voor jouquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor jou of ook voor mij?![]()
Jippiequote:Op woensdag 25 juli 2007 16:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die dan natuurlijk net met z'n harige kont richting de tentopening ligt
1.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja mama
'K heb 't overigens al sort-of geregeld op m'n werk qua uren
Ik was niet van plan om iemand op te duikelen op LL.quote:
Dat moet je helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om iemand op te duikelen op LL.![]()
Ik herinner me wat dat betreft PP nog.![]()
Echt niet?quote:
Shit, jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt niet?Ik had het er toevallig net nog over met iemand.
![]()
hey, misschien kun je nog eens aanpappen met die stalker van pinkpop?![]()
no thanks![]()
door schade en schande wordt men wijzer toch?
mja![]()
wat zal ik wijs worden.![]()
Ik zat er van de week nog aan te denken. Ik heb daar wel zin an.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:19 schreef Mikkie het volgende:
Btw... wanneer doen we weer eens een potje Worms Armageddon online?
Ik ook, maar ik heb toen alles op de pc van een vriend gezet. Op m'n eigen pc heb ik wel worms, maar is niet geschikt om online te doen nu. Weet je nog welk programma ik je toen gegeven heb? Of wat ik ook alweer moet doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat er van de week nog aan te denken. Ik heb daar wel zin an.
Ja, één of andere downloadlinkquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb toen alles op de pc van een vriend gezet. Op m'n eigen pc heb ik wel worms, maar is niet geschikt om online te doen nu. Weet je nog welk programma ik je toen gegeven heb? Of wat ik ook alweer moet doen.![]()
Johquote:
Die link heb ik nooit op Fok! gepost. Aan iedereen via msn doorgegeven. Alleen staat het niet in m'n msnhistory, aangezien ik niet thuis zat.quote:
Moet je die hebben? Dan zoek ik hem ff op...quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:36 schreef Mikkie het volgende:
Ff oude topics doorspitten Soemp
Ik ga ben ff naar de Gamma voor een nieuwe fietsbandpompding
ooooooooooooooooo KUT. Nee, die link werkt niet meer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je die hebben? Dan zoek ik hem ff op...
Ben jij trouwens nog mishandeld de laatste tijd?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Denk dat ie een opzetstukje bedoelt
Door een fietspomp?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ben jij trouwens nog mishandeld de laatste tijd?![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Enschedeër gepakt na seks met schaap
![]()
quote:
Staat er dus gewoon nogquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
ooooooooooooooooo KUT. Nee, die link werkt niet meer.![]()
Dat had Dex even snel voor me op z'n site gezet. Is er al lang afgehaald.
Nee, dat doe ik thuis met een compressorquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar eigenlijk klopt die naam niet. Want: je pomp niet je fiets op, maar je band.
Als je een autoband op spanning brengt, sta je toch ook niet aan de autopomp?
Start msn eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:09 schreef Yurithemaster het volgende:
smoempie hoelaat moet ik vrijdag eigenlijk komen?
Niet te vroeg. Da's nooit handigquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:09 schreef Yurithemaster het volgende:
smoempie hoelaat moet ik vrijdag eigenlijk komen?
Hij mag bij mij gerust 20 kilo wegen, maar meer zal er waarschijnlijk nooit ingaan, en heel veel ermee lopen zal ook niet gebeurenquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb expres niet zo'n heel grote gekocht omdat ik het gewicht van alles wat daarin past nooit kan dragen. Dus niet alleen kijken naar hoeveel je erin kunt doen maar ook hoeveel je kunt hebben
Verder zijn compartimenten vaak wel handig, en genoeg snoertjes en vakjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |