quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef TubewayDigital het volgende:
Heb de zoekfunctie gebruikt maar kan geen topic over Foreigner vinden ? Kon ik me haast niet voorstellen. Doe ik iets fout ?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
zanger van rammstein houdt er mee op.
kan dit gedrocht op slot
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Wat is het beste album sinds 2000?
Idem, min het gedrocht deel.
Omdat de Openingspost te groot isquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:27 schreef vanBnaarC het volgende:
Waarom kan ik mijn topic niet wijzigen
A Campingflight to lowlands paradise 2007 deel 32
Krijg al een half uur
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
1 |
Check.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Kan iemand voor mij het volgende zinnetje in de OP van dit topic zetten?
[ code verwijderd ]
Alvast bedankt!
Betere titel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:01 schreef nipeng het volgende:
Een dag niet geslot is een dag niet gemod.
dankquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:21 schreef nipeng het volgende:
Ik had er zelf al Dag Dirk van gemaakt maar Dag Uzumaki zal meer belletjes doen rinkelen.
Geen centraal topic, maar meestal kunnen andere users, als jij hem niet kunt vinden, hem ook niet vinden, maar je kunt het proberen in een apart topic...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is er een topic waar ik kan vragen waar bepaalde CD's te vinden zijn? Ken wel het topic waar je kunt vragen wat welk liedje nou precies is, maar ik kan niet echt iets vinden waar je kunt vragen of bepaalde CD's hier te krijgen zijn.
Ok, bedanktquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Geen centraal topic, maar meestal kunnen andere users, als jij hem niet kunt vinden, hem ook niet vinden, maar je kunt het proberen in een apart topic...
Of je post het in het topic van de desbetreffende band, of je maakt een topic aan voor de desbetreffende band, als die nog niet bestaat, en post het daar. Dan heb je wel meer kans op goede respons.
I'm always...on duty.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ok, bedankt![]()
Heb trouwens al iets gevonden.
Snelle reactie trouwens![]()
Hmm daar wil ik de mening van mijn medemods eens voor afwachten. Waar stonden die topics ook alweerquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:42 schreef Paramnesia het volgende:
Hallo, ik wou een voorstel doen
Vroeger toen alles nog beter was, waren er hiphop-battle topcis, of diss topics op Fok. Zeg maar een beetje tegen elkaar rijmen om te kijken wie er beter was/is. Ik weet nog dat ik dat toen wel cool vond.
Maar het is nooit echt serieus genomen, en nooit heeft men het als een artistieke uitdaging gezien. Zou het niet mogelijk zijn om zo een topic te maken met een klein tournooitje waar iedereen zich moet inschrijven en dan 1 vs 1, knock-out.
Ik ben best bereid het topic op te zetten en het een beetje in goede banen te leiden maar het is natuurlijk beter als ik de backup en steun van de mods heb.
Alvast Bedankt
Ha wat een boef.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:08 schreef dwerg het volgende:
Het zou fijn zijn als Mr. Cooper zich beperkt tot één lied van de dag.
Moet ik even naar kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:22 schreef HAL9000S het volgende:
De juweeltjes uit je collectie
Mischien een merge met dit topic?
Je favoriete (muziek) collectors item
Aangezien ze pretty much the same zijn?
Eehm vaak in ONZ. Battlefront was er eentje, rond vorig jaar was er nog een reeks. Vaak was het op een beetje onzinnige foute manier, maar het leek mij leuk het wat serieuser aan te pakken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:24 schreef nipeng het volgende:
[..]
Hmm daar wil ik de mening van mijn medemods eens voor afwachten. Waar stonden die topics ook alweer
[..]
Ha wat een boef.
[..]
Moet ik even naar kijken.
Hij's dicht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:02 schreef sjimz het volgende:
Dizzee Rascal
Er bestaat al een D.R. topic.
Dizzee Rascal
Aah, geweldig dank je wel. Ik dacht echt dat die reeks pleite wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef nipeng het volgende:
Ja. Tip hier nieuwe nummers #15
Onderaan even het filter op een langere periode zetten en dan CRTL+F naar tip.
Komt er ook muziek bij?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Eehm vaak in ONZ. Battlefront was er eentje, rond vorig jaar was er nog een reeks. Vaak was het op een beetje onzinnige foute manier, maar het leek mij leuk het wat serieuser aan te pakken.![]()
Ja, hier wil ik nog even wat over zeggen, en niet om te huilen, maar meer om te zeggen dat het geniale overzicht wat ergens bovenaan hangt niet heel erg duidelijk te vinden is. Dat overzicht dus. Ik heb geen ideeen voor verandering, maar een niet-frequent bezoeker als ik ziet het niet direct, zegmaar!quote:
Ik baalde er ook al van toen ik het zag, jij bent me voor met zeurenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:03 schreef Ascaroth het volgende:
Kan die 'KIng Crimson' in de topictitel niet 'King Crimson' worden met een kleine letter i.
King Crimson - Deel 2
Ik stoor me er nu al aan.
Done dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2007 - Deel 44
Dubbel Lowlands-deeltje
Ik zou zeggen, af zoek het zelf op op AMG, of vraag het in Help, ik zoek... deel 220 , want je zoekt iets.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:46 schreef Maartel het volgende:
Ik heb van een aantal nummers de vraag wanneer ze uitkwamen (kan er op internet niks over vinden dus moet het maar net hebben van mensen die het toevallig weten), hoe kan ik dit het beste posten?
Ik vind het zelf niet direct een topicwaardige vraag, maar zou niet 123 weten waar ik het anders onder kan brengen...
Potdicht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:15 schreef jpg97 het volgende:
electro / house
deze mag ook wel dicht
En omdat wij eigenlijk alleen blokhaken gebruiken bij toernooien en dergelijke, 't is anders net of er een serie Q-music loop.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:14 schreef nipeng het volgende:
Lijkt me zeer waarschijnlijk. Blokhaken
in topictitels dan he
Done, maar zonder punt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:03 schreef Arcee het volgende:
Okee, maar maak er dan van: Het Foute Uur van Q-music: het beste uur van de radio.
Inclusief die punt aan het eind.
Nee, ik ook niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:12 schreef dwerg het volgende:
Niet dat ik iets tegen Dries Roelvink of zijn muziek heb. Nouja, eigenlijk wel. Ik heb ook een hekel aan die zeikstem van Paolo Nutini, maar ik kan helaas geen reden verzinnen om zijn topic naar SHO te laten schoppen.
Waar staat dat dan, ik zie alleen Youtube links, waarvan er eentje (terecht) verwijderd is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:59 schreef Numbie het volgende:
Madonna #8: Zij krijgt David, wij de DVD!
Yousendit links posten naar nieuwe muziek is nog altijd strafbaar leek mij zo...
De OP blijft trouwens wel heel koppig doorposten in zijn eigen topic, dus wellicht dat een merge onderhand een betere optie is.quote:
Nee, hij mag het opnieuw zeggen in HIM deel 3.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De OP blijft trouwens wel heel koppig doorposten in zijn eigen topic, dus wellicht dat een merge onderhand een betere optie is.
Ik had hem al.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Blue Man Group
Slotje, mergen, whatever
Jeps, ik heb het aangepast. Dank.quote:Op zondag 2 september 2007 19:00 schreef dwerg het volgende:
Curtis - 50 Cent. Recensie.
Hmja. Lijkt me niet de bedoeling.
Gezellig? Daar?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:21 schreef bartrid het volgende:
Michael Bub #1 You don't know me.
dubbel en het is er ook erg gezellig.
Of 'correctgewaande'?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef Bosbeetle het volgende:
correctgewaarde muzikanten
kan dat veranderd worden in "correctgewaardeerde muzikanten"
nee het is een persiflage op overgewaardeerd en ondergewaardeerdquote:
Ik kon zo geen beter woord bedenkenquote:
'Correctgewaande' was ook maar een poging tot humor hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik kon zo geen beter woord bedenken
Het staat gewoon in de OP van dit topic.quote:Op maandag 17 september 2007 13:36 schreef Laton het volgende:
Beste muziekmods, is het toegestaan om livesets van dj's/bands te plaatsen ?
en ja het staat vast ergens maar ben lui
quote:Besprekingen van warez (beeld- en/of geluidsbestanden die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar) of links ernaar zien wij liever niet in ons forum.
Ik heb de laatste geveegd, was dat voldoende?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:35 schreef bartrid het volgende:
Mag Nieuwe stijl schoongeveegd worden:
Wat luister je nu (Nieuwe stijl, #28)
Het was een mooie volzin, maar geen topictitel... Hij is eigenlijk nog te lang, maar je hebt je vraagteken terug, hoor.quote:Op zondag 23 september 2007 22:55 schreef Tarantallegra het volgende:
de mod die verantwoordelijk is voor de totaal overbodige TT-change van dit topic is 't vraagteken vergeten.
Het is te lang niet gebruikt en dan gaat het automatisch de archiefkast in.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:47 schreef Marble het volgende:
Mag mijn violentopique weer open? Ik wil er nog veel meer in posten, het slaat nergens op dat het op slot zit.
Die obsessie met de dood. Deze is er al: Welke muziek op jouw begrafenis?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:22 schreef bartrid het volgende:
Uitvaartmuziek. Wat moeten ze op jou begrafenis draaien? daar bestaat toch al een soortgelijk topic van?
Dat maakt het niet minder erg.quote:En Goudvishal dicht!? is ook dubbel.
Ja & ik ook nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
He, ik zat zo eens te denken......is het niet alweer fok album top 100 allertijden tijd?
En nee, ik ga 't niet organiseren enzo.
Ah, ik kwam net hetzelfde vragen! (en nee, ik kan het niet organiseren idd...)quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
He, ik zat zo eens te denken......is het niet alweer fok album top 100 allertijden tijd?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ranja is tofquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:42 schreef belsen het volgende:
[..]Ranja gaat het organiseren en deze week gaat het topic nog de lucht in.
De zangeressen met gitaarbandjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef nipeng het volgende:
Heb je de metalheads gehad?
De krauts? De Droners? De doomheads? Zappisten? Jazzfreaks? en Tong80? Punkers?
Ja, daar komen teveel indie-nerds dus die sla ik overquote:
En waar is punk centraal, die kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef nipeng het volgende:
Heb je de metalheads gehad?
De krauts? De Droners? De doomheads? Zappisten? Jazzfreaks? en Tong80? Punkers?
Artiestenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Krauts en Drone nog niet, ga ik ook maar even doen.
En Zappisten doe ik niet, want dan moet ik alle artiesten gaan spammen en dat vinden jullie vast niet leuk.
Jij je zin....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:45 schreef nipeng het volgende:
Centraal Hardcore/Punk deel 22
[..]
ArtiestenZappa is een genre op zich.
Gitaristentopic #173 Wah wah wee wahquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo, zoeken jullie eens uit of ik ze allemaal, op de hardstylers na, gehad heb ajb.
Leuke woordspelingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef cafca het volgende:
Ik weet dat er al veel nerds zich aftrekken op die lijstjes, maar kunnen jullie het album top 100 topic ook nog sticky maken?
zo was ie ook bedoeldquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Leuke woordspeling![]()
Ja ik heb een dirty mind
Consider is gone.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:57 schreef schaap001 het volgende:
TOPICTITEL: Fok! Muziek Trivia deel CMVIII
Ik heb per ongeluk het woord 'topictitel' laten staan.![]()
Niet erg belangrijk: maar dat mag weg.
Ze weten zelf niet wat ze willen.....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
Spinvis # 12 verdient een zo elitair en ontoegankelijk mogelijke TT.
De volgende suggesties zijn gedaan:
Wodkaglazen Limonade
Dagen van Spin, dagen van Vis.
Is Ronnie nou al thuis?
Aan de oevers van een nieuw topic
Ik heb geen mening over Dordrecht.
Doe maar iets.
Ik heb iets gedaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze weten zelf niet wat ze willen.....
Doe maar : Spin, noch Vis
Ik zou wel willen, maar het subforum zit op slot. Misschien moet je maar een nieuwe aanmaken in MUZ.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Carrie Underwood (American Idol 4)
Zou deze gekickt naar MUZ kunnen worden?
Ik weet niet of dat topic (met een paar posts van een paar users) het waard is om hem over te hevelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 03:07 schreef Marble het volgende:
Nee je moet ff aan een FA vragen of die hem hierheen kickt belsen, die kunnen dat zo doen.
Hij is al overquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 03:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat topic (met een paar posts van een paar users) het waard is om hem over te hevelen.
Ik laat de beslissing in eerste instantie over aan CrazyDutchPunk.
Check da vette spam.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:19 schreef donroyco het volgende:
Post hier nieuwe/leuke club/electro/house nummers!
Ree-claa-mee?
quote:
die van mij of van de TS daar? Topic voegt toch niks toe?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:32 schreef nipeng het volgende:
Vind de post eigenlijk te sneu om te editten.
idd....quote:
Dat laatste dacht ik aan....omdat het puur over die single gaat en het topic heet niet zo. Blijkbaar is er geen Anouk topic? Dat verbaast me, maar dan kan ik begrijpen dat je het laat staan. Al blijft de tt op zijn minst onvolledig.... Enfin.. het zit me niet in de weg ofzo, maar rotzooi dien je op te ruimen, vandaar mijn tipquote:Ik dacht dat jij het over die post van Nembrionic had. Niet over het topic in het algemeen. Het topic doet me weinig maar als dat een reden is dan heb ik ook nog wat radiohead en coldplay topics om te sluiten.
Wat is er mis met de post van de TS? Behalve dat het geen uitgebreide OP is?
Ik zou het topic willen mergen met een fatsoenlijk Anouk topic maar die is er niet.![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:45 schreef nipeng het volgende:
.....heb ik ook nog wat radiohead en coldplay topics om te sluiten....
Dus........quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
... rotzooi dien je op te ruimen.....
Die demo´s zijn nou juist de nummers die ze zelf op internet verspreidt hebben... Alleen heb ik geen flauw benul waar je zoiets kunt vinden... Wat ik bedoel te zeggen is dat ze zelf altijd hun muziek op internet gegooid hebben en bovendien gaat het om dingen die niet te koop zijn, is het daardoor dan illegaalquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:26 schreef nipeng het volgende:
Waar staat dat? En waarom wordt er dan zo moeilijk gedaan om o.a. die demo's?
Hoe is voor ons inzichtelijk welke door hun zelf op internet zijn gezet en welke niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die demo´s zijn nou juist de nummers die ze zelf op internet verspreidt hebben...
Het is voor ons niet te te controleren of er toestemming is. Gezien de geschiedenis van de topicreeks ga ik maar van worst case uit.quote:Wat ik bedoel te zeggen is dat ze zelf altijd hun muziek op internet gegooid hebben en bovendien gaat het om dingen die niet te koop zijn, is het daardoor dan illegaal
quote:Op donderdag 8 november 2007 08:33 schreef Berkery het volgende:
Er is weinig aan de hand hoor, de link verwijst direct naar het media-bestand, en niet naar een of andere vage uploadsite. Bij dit soort links zal je browser (afhankelijk van je instellingen) vragen wat ie ermee moet doen, meteen openen in een media player of eerst downloaden.
In principe wel, ligt wel een beetje aan het doel denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:27 schreef zwareshag het volgende:
Geluidsclips van commerciele muziek korter dan 30 seconden mag, he?
Niks eigenlijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:33 schreef nipeng het volgende:
Prima, hoezo?
Dat dacht/wist ik alquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:40 schreef nipeng het volgende:
Dat komt omdat ze op http://images.fok.nl staan
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:27 schreef Berkery het volgende:
Precies.
Ja, we zijn allemaal 13, ook lid van webpiraat en met een KUSposter boven ons bed.quote:Op zondag 18 november 2007 20:40 schreef belsen het volgende:
Een huppelkutjes slowchat, bedoel je?
quote:Op zondag 18 november 2007 20:50 schreef nipeng het volgende:
Dat is toch het gitaristentopic al?
Je hebt natuurlijk pop in enge en brede zin.. als je in de gemiddelde platenzaak kijkt zijn Katie Melua, Johnny Cash en Bruce Springsteen ook pop, maar het verschil tussen dergelijke artiesten en bijvoorbeeld Britney Spears, Kylie of de Spice Girls lijkt me duidelijk..quote:Op zondag 18 november 2007 20:51 schreef cafca het volgende:
Is "pop" niet een te breed genre voor een centraal topic?
Ik vind Belle & Sebastian bijvoorbeeld ook Pop.....
Gaaf. Waar kan ik die poster halen?quote:Op zondag 18 november 2007 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, we zijn allemaal 13, ook lid van webpiraat en met een KUSposter boven ons bed.![]()
Yup. Dat zie ik ook mogelijk probleempunt. Pop is erg breed. Zal niet allemaal in dat topic passen (qua smaak en onderwerp).quote:Op zondag 18 november 2007 20:51 schreef cafca het volgende:
Is "pop" niet een te breed genre voor een centraal topic?
Ik vind Belle & Sebastian bijvoorbeeld ook Pop.....
quote:
Jammer genoeg halen de meeste acts die wij bedoelen de Top 40 in Nederland niet eens omdat de massa liever Dom Lomp & Famous meeschreeuwt of Tokio Hotel adoreert.quote:Op zondag 18 november 2007 21:00 schreef bartrid het volgende:
Dat zou dan het grote top 40 artiesten topic worden of zo?
We zijn al bezig met naam & header, maar we nemen hem meequote:Op zondag 18 november 2007 21:07 schreef belsen het volgende:
Wat zou je zeggen van Het bubble topic #1 voor al uw discussies over de hedendaagse bubblegumliedjes?
Ik en Maartel als grote pop liefhebbersquote:Op zondag 18 november 2007 21:28 schreef nipeng het volgende:
"We"?
Geef maar eens een heldere definietie van wat er in het topic besproken gaat worden. Dat kan dan meteen meegenomen worden in de OP.
Ayuh, maar ik ben bang dat het een topic wordt waarvan de helft van de posts gaat over welke artiest er welles/nietes in thuishoort, en de andere helft uit "quote:
Het gaat over de pendelbus.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:09 schreef peaceman het volgende:
Bruce Springsteen #7 - Op naar vrijdag!
Die opmerking van Ranja Ranja over Auswitch vind ik niet kunnen. Een popconcert vergelijken met een concentratiekamp
Nu wel! Eindejaarslijstjes 2007!quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:05 schreef nipeng het volgende:
Hmm nee, kan me ook niet herinneren een dergelijke lijst gezien te hebben.
En die pendelbussen bij het Gelredome zijn dan ook gewoon echt ernstig verschrikkelijk, dus een beetje gelijk heeft ie wel.....quote:
Tja mijn normen zijn blijkbaar anders. Ik vind het een belachelijke vergelijking.quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:05 schreef nipeng het volgende:
[..]
Het gaat over de pendelbus.
Ik zou het anders geformuleerd hebben maar verder zie ik de opmerking niet als bijzonder storend of policy overschrijdend. Ik wacht even de mening van mijn collega mods af. Is afgestemd.
In spreektaal is het misschien ook anders, ik zou het zo ook niet op schrift formuleren, maar goed...quote:Op zondag 2 december 2007 09:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja mijn normen zijn blijkbaar anders. Ik vind het een belachelijke vergelijking.
Maar goed het zal wel aan mij liggen.
Zeker. Dat we er niets mee doen betekent niet dat we jouw normen afkeuren. In dit geval ligt jouw persoonlijke grens van het toelaatbare lager dan die van ons.quote:Op zondag 2 december 2007 09:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja mijn normen zijn blijkbaar anders.
En over mensen die fan zijn van Bruce Springsteen in het algemeen, natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2007 11:02 schreef peaceman het volgende:
Ok. Duidelijk. Het zegt in elk geval iets over die user zullen we maar zeggen...
Aha gezien. Vorig jaar was er een topic halverwege het jaar lees ik in de post van MM. Kan me dat inderdaad nu weer herinneren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |