abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:20:34 #1
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_52767690
Ik kan in de Search geen topics hier over vinden.... beetje moeilijk waar ik 'm ook moet plaatsen, maar denk dat Muziek redelijk goed is, anders moet 'm MOD 'm maar verplaatsen naar de juiste plek...

Ik ben afgelopen zondag naar een show geweest van de Blue Man Group in de Theaterfabriek in Amsterdam... wat een geweldige show maken die mannen er van ! Van sommige dingen weet je nou ook niet wat echt is en wat animatie is... zo dacht ik ook voor meer dan de helft van de show dat de band er omheen (in kubussen boven het podium) een CGI animatie waren... bleken dus echte lui te zijn...

Iemand anders ook naar een show van de BMG geweest ? In eerste instantie dacht ik dat het echt helemaal niets was en had toen ik er heen ging zoiets van 'we zien wel wat het is ', achteraf kan ik niets anders zeggen dan :

Gelukkig werd ik niet uit het publiek gepakt, al stond de schijnwerper wel even op m'n bek

Ben benieuwd of hier andere Fok!kers ook zijn geweest en wat ze er van vonden...
pi_52767803
Dat is toch van TMF?
pi_52767870
Gelukkig ben je niet gepakt.
Blauwe penis in je anus
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:27:13 #4
4259 JK
pi_52767891
Nee, mocht TMF willen... ze treden al meer dan 20 jaar op in New York, Las Vegas enz...
Bij TMF hadden ze wel de slotact... maar in de theater fabriek hebben ze het hele podium goed ingericht, ik was niet bij TMF, maar wat ik op Youtube er van vind enz. zijn allemaal veel te lichte podia.. het moet een beetje donker zijn. Op Lowlands schijnen ze ook te zijn geweest...
pi_52767895
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:28:21 #6
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_52767915
Zijn al meerdere topics over dacht ik, zelf ook in gepost. Zie voor 2 foto's m'n fotoboek

Publiek is in scene gezet, die gasten horen erbij. Evenals de laatkomers.

Verder is de show geniaal, luister eens naar de cd's 'The Complex' en 'Audio', evenals de dvd 'The Complex Rock Tour Live'; heb ze allemaal na de show meteen gekocht. Super!
Porch Monkey 4 Life!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:28:23 #7
4259 JK
pi_52767917
Ah Thanx Sack_Blabbath... dan mag deze dicht Die beta-search werkt dus niet goed.. vaag
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:29:45 #8
4259 JK
pi_52767957
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:28 schreef oCe het volgende:
Zijn al meerdere topics over dacht ik, zelf ook in gepost. Zie voor 2 foto's m'n fotoboek

Verder is de show geniaal, luister eens naar de cd's 'The Complex' en 'Audio', evenals de dvd 'The Complex Rock Tour Live'; heb ze allemaal na de show meteen gekocht. Super!
Dat van die laatkomers wist ik... publiek niet... behalve dan de kerel die zn mond moet open doen.
Het meisje wat ze eruit plukten liep terug en zij echt hardop van 'ik ga echt nooit meer mee met zoiets'... en ze speelde het dan wel heel erg goed
pi_52767967
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:28 schreef oCe het volgende:
Niet alles hoor. De eetscene is echt spontaan, een vriendin van me was de lul en wist van niets .

De rest is wel echt publiek, maar wordt van tevoren al gevraagd om mee te werken.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:31:43 #10
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_52768004
Hmmm ok, dan zijn de ervaringen / meningen daarover schijnbaar verdeeld

Ook leuk trouwens: http://www.postbank.nl/bluemangroup Meerdere filmpjes en mogelijkheden, verplicht kijk- en luistervoer
Porch Monkey 4 Life!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:33:25 #11
4259 JK
pi_52768040
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Niet alles hoor. De eetscene is echt spontaan, een vriendin van me was de lul en wist van niets .

De rest is wel echt publiek, maar wordt van tevoren al gevraagd om mee te werken.
Dat meisje was van de eetscene...
Ik zag na de voorstelling wel witte kruisjes op de vloer.. misschien om aan te geven welke rij ze zitten. Ik heb in elk geval enorm genoten van de bijna 2 uur durende show , terwijl ik verwachtte dat er niet zo heel erg veel aan zou zijn (en ik ben eerlijk gezegd ook niet zo snel ergens gek van ofzo).
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:39:17 #12
124086 WensMeester
DnB makes my heart beat!
pi_52768189
Geweldige show inderdaad, ben er half juli heengeweest, ook in de theaterfabriek. Ook ik dacht dat de band computergeanimeerd was
Bij ons was ook iemand te laat. Dan onderbreken ze de hele show en zetten ze degene die te laat zijn even goed voor paal door de schijnwerper op hun te zetten en ze te filmen en ze uittezenden op een groot scherm in het midden van het podium. Dat alles onder een hilarisch muziekje!

Overigens vondt ik de Drumbone het vetst van alles
It's no problem for me, but it's a problem for you!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:47:57 #13
4259 JK
pi_52768380
Die Drumbone waren die 2 buizen he ? Dat was zeker weten gaaf..
Ook gaaf als de animatie tot leven komt, volgens mij zijn dat echte personen tot op zekere hoogte waar het weer over gaat in animatie...

Dat ik dacht dat die band dus computergeanimeerd was, kwam door hun blacklightpakken en dat je het af en toe doorzichtig zag... mn vriendin staat nog wel met ze op de foto, ik nie Maar je komt echt uit het theater lopen met de vraag wat je nou net allemaal gezien hebt.. zoveel en sommige dingen zo wazig Nee ik snap best dat die shows in Las Vegas en NYC bomvol zitten.

Je kan beter geen filmpjes van te voren kijken op Youtube enz, maar gewoon naar de theaterfabriek gaan. Gelukkig heb ik dan ook geen filmpjes gezien, dat verklapt soms net te veel.
  Moderator dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:48:11 #14
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_52768391
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Blue Man Group
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: