abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41189637
Ik zat gisteravond even kort te kijken naar de uitzending van opening van de uitmarkt 2006 op ned 3 toen ik opeens de blue man group langs zag komen. Nooit van gehoord en nooit eerder gezien. Die gasten speelden een nummer met een instrument dat gemaakt leek van ordinaire PBC buis en ze werden ondersteund door een rockband. Ze begonnen met die pvc buizen te spelen en het klonk fenomenaal goed. Ik was helemaal flabbergasted. Zoals gezegd ze speelde maar één nummer maar het was genoeg om meer van ze willen weten. Ik heb hun site al gevonden.
http://www.blueman.com/

Iemand hier die ze beter kent en/of ze gisteren ook gezien heeft???? Is het nummer dat ze gisteren speelden typerend voor de band. Dan wil ik absoluut meer van ze horen. Echt heel bijzonder.

Fd
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:58:29 #2
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_41189829
Die gasten hebben een permanente show in Vegas. Die is heel gaaf, als je dit leuk vond dan wil je die show zeker zien !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_41219469
Gisteravond speelde ze een langere show op de Dam, een half uurtje, en die gasten zijn echt geweldig. Er zijn meerdere Blue Man Groups die tegelijkertijd opereren, dus er zijn meerdere blauwe mannetjes. Inderdaad een permanente show in Las Vegas en ze touren ook door Europa, in december spelen ze in Amsterdam. Vrienden van me zijn er in Berlijn geweest, en ze waren echt ongelovelijk enthousiast. Ik heb de dvd gezien, en ze maken inderdaad echt een absurd spectaculaire show. Ze hebben enkele singles ook gemaakt met Gavin Rossdale, Tracy Bonham en Dave Matthews. Valt me eerlijk gezegd een beetje tegen dat er hier op Fok! niks meer over te vinden is?
pi_41227749
Ik ken één nummer van ze, The Current, samen met Avram Gleitsman.
Cool nummer en door de reclame op tv ben ik nu op zoek naar meer spul van ze.
Tvp dus
pi_41235162
Ik heb inmiddels samples van twee cd's even kunnen beluisteren. De albums Audio uit 2000 en Complex uit 2003.

Het nummer van zaterdagavond staat niet op deze twee albums. De muziek op de twee albums is naar mijn mening niet van het niveua van het nummer van zaterdagavond. Dat was echt heel erg goed. Weet iemand hoe dat nummer heet en waar ik het kan vinden?? Staat het wellicht op een nog uit te brengen album.

Als je verder nog zoekt kom je nog wel leuke dingen tegen. Die gasten zijn echt speciaal, die verdienen inderdaad echt veel meer aandacht hier.....
http://video.google.nl/videoplay?docid=-97765779653018449&sourceid=zeitgeist

en ik heb het nummer van zaterdagavond ook gevonden hoewel ik de versie van zaterdag nog beter vond qua uitvoering.
http://video.google.nl/videoplay?docid=3198080720966379496&q=blue+man+group

De albums vielen me een beetje tegen maar dit vindt ik dan wel weer gaaf. Ik vind het echt een ontdekking, echt heel cool. Ik ben niet zo van de concerten e.d. maar als deze bij mij in de buurt zouden komen zou ik er wel naar toe willen.

Fd
pi_41235494
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:01 schreef fokkersdelight het volgende:
De albums vielen me een beetje tegen maar dit vindt ik dan wel weer gaaf. Ik vind het echt een ontdekking, echt heel cool. Ik ben niet zo van de concerten e.d. maar als deze bij mij in de buurt zouden komen zou ik er wel naar toe willen.
Hun show is vanaf deze winter te zien in de theaterfabriek in Amsterdam.

Na een tip hier op FOK! ben ik in mei 2003 in New York naar hun show geweest. Is echt een aanrader. Veel humor, muziek op speciale instrumenten en visuele effecten.

Sites:
http://www.blueman.com/
http://www.bluemangroup.nl/
pi_41235837
Ja, ik had beide sites al gezien. De humor zie je in de clips. Leuk.

Hier heb je er heel veel
http://video.google.nl/videosearch?q=blue+man+group

Fd
pi_41308288
Jammer dat er niet meer gereageerd wordt. Ik zag ze aan het begin van de avond nog weer langs komen in RTL Boulevard. Daar waren ze er ook heel positief over.

Ik vind ze echt heel goed. Dit is ook weer een toppertje
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7837659594971171725&q=blue+man+group

Ik ben geen concertganger maar ik ben al aan het kijken of ik naar een concert van ze kan eind van het jaar. Hoe koop je zo'n kaartje via ticketbox?? Ik ben een absoluten onbenul op dat gebied. Kan ik ook gewoon bestellen en afrekenen zonder creditcard??

Fd
pi_41578783
Heb hier 'the Complex' liggen en die draai ik nog regelmatig. Ga ook zeker naar die voorstelling. Binnenkort maar eens kaartjes scoren
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_41579503
En die kaartjes zijn inmiddels gescoort
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_41677657
Heb laatst wat nummers er van gedownload best goed!
Vooral "Rods and Cones"
Sowieso schrijf je zo.
pi_41677729
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 09:34 schreef fokkersdelight het volgende:
Ze begonnen met die pvc buizen te spelen en het klonk fenomenaal goed. Ik was helemaal flabbergasted.
Flabbergasted?

maar BMG zijn wel uberr
pi_41762478
Gumtree gaat ook, heb een keer een docu tijdens het vliegen gezien van die gasten, ze zouden in de plaats van bestemming een optreden geven, helaas was alles al uitverkocht maar nu ze in NL zijn waren we 1 van de eerste die bestelden.

Verder kreeg ik wel een tip, als je op de eerste rij zit trek dan GEEN goede kleren aan, er wordt nogal met verf en etenswaar gesmeten.
  woensdag 13 september 2006 @ 10:13:42 #16
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_41762805
Heb de heren onlangs in London in het theater gezien, nadat ik hun DVD 'The Complex Rock Tour' had gezien. Ik had hoge verwachtingen en die zijn meer dan uitgekomen.

Ik heb hun optreden op zaterdag tijdens de Uitmarkt overigens ook gezien, maar met die mensenmassa op het grote plein komt het niet helemaal goed over, vind ik. De theater-versie is veel beter te volgen en is een non-stop show die nergens mee te vergelijken is.
Overigens is de theatershow geen echt concert, maar een mengelmoes van muziek en humoristische acts die zijdelings of zelfs helemaal niets met muziek te maken hebben.

Ik kan dus niets anders zeggen dat ik de show van The Blue Man geweldig vind en de kaarten voor hun optredens in Amsterdam liggen dan ook al klaar.
  woensdag 13 september 2006 @ 10:14:59 #17
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_41762837
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:59 schreef Gumtree het volgende:
Verder kreeg ik wel een tip, als je op de eerste rij zit trek dan GEEN goede kleren aan, er wordt nogal met verf en etenswaar gesmeten.
Je krijgt op de eerste 4 rijen plastic poncho's...
In Londen zaten we op rij 6 en dat was veilig genoeg, de spetters vallen sowieso wel mee.
pi_41767529
D'r staat op mijn kaartje ook aangegeven: 'Regenjasplaatsen'
pi_41785157
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
D'r staat op mijn kaartje ook aangegeven: 'Regenjasplaatsen'
Gumtree gaat snel kijken wat er op zijn kaartjes staat!
  donderdag 14 september 2006 @ 02:29:59 #20
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_41790701
Ik zit te twijfelen, vind 't toch wel wat aan de dure kant.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_41859254
hier ook regenjas plaatsen, dat zijn dus niet de duurste kaartjes
pi_41860008
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:41 schreef boneyard het volgende:
hier ook regenjas plaatsen, dat zijn dus niet de duurste kaartjes
Volgens mij wel hoor? Ik heb iig wel de duurste en regenjas
pi_41867875
* Gumtree heeft geen regenjas plaatsen, we zitten rij 12
pi_41868378
hmmm, middelste prijsklasse en op rij 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')