Tuurlijk, maar dit is niet juiste topic daarvoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:09 schreef SunChaser het volgende:
Britney Spears - Black out
Wil iemand even Black Out neerzetten op de plaats van Gimme More
Ik zag centraal staan, heb even egzocht en kon niks anders vinden. De toevoeging: Het nieuwe album, wil je dat er weer bijzetten, dat stond juist wel duidelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit is niet juiste topic daarvoor.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zag centraal staan, heb even egzocht en kon niks anders vinden. De toevoeging: Het nieuwe album, wil je dat er weer bijzetten, dat stond juist wel duidelijk
Laten we hier dan die discussie voeren en is dat wel verantwoord?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:22 schreef Berkery het volgende:
Dan moeten we wel dit topic vernietigen, omdat ie anders kan aantonen dat wij zijn idee hebben gejat. En dat zou zonde zijn...
Op verzoek van een wannabe mod, toch maar weer centraal.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:16 schreef peaceman het volgende:
[geocentrale] Muziekwebsite voor asbestjunkies k-tsjing!!
Ik snap dat dit een lolletje voor jullie mods is, maar om dit topic sticky te maken vind ik dan wel een beetje triest tov topics die dat wellicht wel zouden verdienen....
quote:Op maandag 12 november 2007 21:36 schreef nipeng het volgende:
... zonder Radiohead
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |