Die demo´s zijn nou juist de nummers die ze zelf op internet verspreidt hebben... Alleen heb ik geen flauw benul waar je zoiets kunt vinden... Wat ik bedoel te zeggen is dat ze zelf altijd hun muziek op internet gegooid hebben en bovendien gaat het om dingen die niet te koop zijn, is het daardoor dan illegaalquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:26 schreef nipeng het volgende:
Waar staat dat? En waarom wordt er dan zo moeilijk gedaan om o.a. die demo's?
Hoe is voor ons inzichtelijk welke door hun zelf op internet zijn gezet en welke niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die demo´s zijn nou juist de nummers die ze zelf op internet verspreidt hebben...
Het is voor ons niet te te controleren of er toestemming is. Gezien de geschiedenis van de topicreeks ga ik maar van worst case uit.quote:Wat ik bedoel te zeggen is dat ze zelf altijd hun muziek op internet gegooid hebben en bovendien gaat het om dingen die niet te koop zijn, is het daardoor dan illegaal
quote:Op donderdag 8 november 2007 08:33 schreef Berkery het volgende:
Er is weinig aan de hand hoor, de link verwijst direct naar het media-bestand, en niet naar een of andere vage uploadsite. Bij dit soort links zal je browser (afhankelijk van je instellingen) vragen wat ie ermee moet doen, meteen openen in een media player of eerst downloaden.
In principe wel, ligt wel een beetje aan het doel denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:27 schreef zwareshag het volgende:
Geluidsclips van commerciele muziek korter dan 30 seconden mag, he?
Niks eigenlijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:33 schreef nipeng het volgende:
Prima, hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |