Dat is toch de melodie van "Go west" van de Pet Shop Boys?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:04 schreef Tarantallegra het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JdxkVQy7QLM
wat jullie?
zelfs de melodie van het bij voetbalplubiek populaire "het is stil aan de overkant" is van Canon in D afgeleid!![]()
ja en dat is weer een cover van go west van Village People, die de melodie weer gecovered heeft van Pachelbel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is toch de melodie van "Go west" van de Pet Shop Boys?
Ik vind 'em nogal gristelijk, op een of andere manier.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:27 schreef Tarantallegra het volgende:
ik vind 'm wel grappig, eigenlijk.
Dank u, ik had de gitaar al opgewarmdquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:24 schreef Flash_Gordon het volgende:
Dit heeft helemaal niets met Pachelbel te maken, het is gewoon een (simpele standaard) cadens in D.
Namelijk: I - V - VI - III - IV - I - V. (In dit geval; D - A - Bm - F# - G - D - A ).
Die kun je inderdaad overal in terugvinden. Netzoals je al die nummers die hij zingt ook wel kunt zingen op een I - IV - V - I schema.
Die vent zouden ze trouwens van het podium af moeten schieten vanwege zijn gebrek aan humor.
Maargoed..
quote:deCanck (2 hours ago)
SO! It sure looks like I win since you jackasses can't give me a logical explaination to my number 1 question, why pick on Pachelbel, when he can't defend himself? He never hurt anyone and NO ONE, I don't care what you assholes claim, is FORCED to listen to the Kanon.
Ter inspiratie dan maar...quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank u, ik had de gitaar al opgewarmd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |