Luister hieronder naar haar 3 singles:quote:1. Wasted
2. Don't Forget to Remember Me
3. Some Hearts
4. Jesus, Take the Wheel
5. Night Before (Life Goes On)
6. Lessons Learned
7. Before He Cheats
8. Starts with Goodbye
9. I Just Can't Live a Lie
10. We're Young and Beautiful
11. That's Where It Is
12. Whenever You Remember
13. I Ain't in Checotah Anymore
14. Inside Your Heaven
en de vijfde begint al in Januari weer..quote:Op zondag 13 november 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
De vierde Idols daar alweer, als ik tijd en zin heb zal ik eens naar haar muziek luisteren.
Toe maar, volgens mij draaien de juryleden daar overuren of is er een voorselectie?quote:Op zondag 13 november 2005 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en de vijfde begint al in Januari weer..
Ze word erg in een hoekje gedrukt door haar stem...en ze werd gelijk door heel country zingend Amerika doodgeknuffeld.quote:Op zondag 13 november 2005 00:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is niet echt mijn ding.
Moet haast wel met de aantallen die er opkomen draven.quote:Op zondag 13 november 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toe maar, volgens mij draaien de juryleden daar overuren of is er een voorselectie?
Ja, dat is zo. Kelly is ook van Mariah Carey naar Avril Lavigne gegaan, dus dat moet kunnen. Want Carrie's stem is wel okay.quote:Op zondag 13 november 2005 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze word erg in een hoekje gedrukt door haar stem...en ze werd gelijk door heel country zingend Amerika doodgeknuffeld.
Ik heb de hoop dat haar 2e plaat net zoals die van Kelly wat vrijer word.
en ze ligt ook beter in Amerika dan Ruben of Fantasia.quote:Op zondag 13 november 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Kelly is ook van Mariah Carey naar Avril Lavigne gegaan, dus dat moet kunnen. Want Carrie's stem is wel okay.
Jamai syndroom..schattig, dik, minderheid.. Zelfde reden waarom er nu zo'n heisa is rond die Samantha hier.quote:Op zondag 13 november 2005 00:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar ik heb ook het idee dat die eigenlijk vrijwel niets hebben gescoord qua muziek?
Fantasia moest het hebben van. haar versie van Summertime.
. En waarom Ruben won heb ik nooit begrepen.
Afgelopen jaar had je Nadia Turner, Jessica Sierra en Vonzell Solomon.. alle 3 een dijk van een stem...quote:Op zondag 13 november 2005 00:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik volg American Idol eigenlijk nooit echt, maar wat ik er van hoor is wel van erg hoge kwaliteit.
Zoals Jennifer Hudson van AI3. Wat een strot..
En Bo Bice natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2005 00:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Afgelopen jaar had je Nadia Turner, Jessica Sierra en Vonzell Solomon.. alle 3 een dijk van een stem...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |