Ik luister wel eens in de auto. Soms denk ik: maar deze is helemáál niet fout! Af en toe denk ik: deze is wel fout, maar die kan ik nog wel hebben Maar vaak denk ik: deze is echt góed fout Dan zap ik weg en blijf ik ergens anders hangen, dus dan hoor ik nooit meer wat erna komt.
Q-Music draait toch sowieso geen experimentele alternatieve onzin maar allemaal van die arbeidsvitamine muziek? Dat ze daar speciaal een fout uurtje inlassen..
Foute uur: KLASSE luister er elke dag met vee plezier naar (rest va nde dag staat eigenlijk ook gewoon Q Music op)
Wel vaak dat er liedjes zijn waarvan je denkt: Wat doen die in het foute uur
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps! Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e Ik luister NL-Talig
Wel jammer dat je niet zelf nummers kunt invoeren, heb er ooit naar gekeken. En je kunt dus alleen maar uit een lijst kiezen welke je bij jou in je persoonlijke lijst wil zetten. Tevens wel een goed uur voor Q Music, maar had nog iets beter gekund.