Wat is wel nuttig ? Tupperware avonden ? Bingoën ? Een kut boek lezen van een opgehemelde schrijver ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:51 schreef eNaSnI het volgende:
Tja, het is ook niet echt een nuttige tijdbesteding en waarschijnlijk kijken veel mensen dan maar 'wat er op is'.
Even een gaatje zoeken in m'n agenda.quote:
Welke hobby's ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:09 schreef getinthevanihavecandy het volgende:
Bezig zijn met hobby's? Iets nuttigs met je avond doen? Ik kijk al een aantal jaar geen tv meer, heerlijk
Zoekt en gij zult vinden....quote:
Dat is geen antwoordquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:18 schreef getinthevanihavecandy het volgende:
[..]
In jouw geval zal je die eerst moeten zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
Ik heb wel digitale tv (zat standaard in het pakket), maar programma's stopzetten en later weer verder kijken kan ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:10 schreef Karina het volgende:
Als ik naar mezelf kijk dan ja, ik ben heel ouderwets. Ik heb geen digitale tvdus programma's stopzetten en later weer verder kijken kan ik niet.
Wel kijk ik af en toe iets via uitzending gemist.
Oh kun je nagaan hoeveel verstand ik er van heb, ik dacht dat dat altijd kon met digitaal.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb wel digitale tv (zat standaard in het pakket), maar programma's stopzetten en later weer verder kijken kan ik ook niet.
Nee, daar heb je een aparte decoder voor nodig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kun je nagaan hoeveel verstand ik er van heb, ik dacht dat dat altijd kon met digitaal.
OK. Ach ik gebruik mijn oude vertrouwde videorecorder nog steedsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, daar heb je een aparte decoder voor nodig.
Ik ben dus niet de enige. M'n ma moet het nog steeds aan me uitleggen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb wel digitale tv (zat standaard in het pakket), maar programma's stopzetten en later weer verder kijken kan ik ook niet.
Ik verlang er naar terug. Ben te lui en/of dom om dat nieuwe gedoe te gebruiken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
OK. Ach ik gebruik mijn oude vertrouwde videorecorder nog steeds
Ik ben te lui om er aan te beginnen. Geen zin in ook, alles werkt nu prima, ooit wel een keertje als analoog er helemaal uit gaat (zal ongetwijfeld gaan gebeuren denk ik).quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verlang er naar terug. Ben te lui en/of dom om dat nieuwe gedoe te gebruiken.
192TV is ook een leuke zender.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige. M'n ma moet het nog steeds aan me uitleggen.
Ook klote dat ik als zapper pas na 50 zapmomenten bij de BBC beland.
Wel leuk dat ik geattendeerd ben op de radio functie. Luister veel naar Alternative classics.
Via digitale tv niet. Dan moet je betalen. Plus dat ik schreef dat je 'gister' gratis mag kijken, ouder moet je betalen. Hoe meer je wilt doen, hoe meer je moet betalen. Ik vind live stil zetten of terugspoelen onzin. Ik heb dan ook een pakket waarbij dat niet kan. Zou ik dat wel willen dan moet ik een duurder pakket nemen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:36 schreef Karina het volgende:
Wat ik terugkijk is allemaal gratis. Ik zou geen programma weten wat ik terug zou willen kijken waar je voor moet betalen eigenlijk. Plus de prijs is hetzelfde als van analoog dus met gierig heeft het niets te maken.
Ik weet ook niet hoe het allemaal werkt. Als ik iets later wil terugkijken neem ik het op. Bij de PO omroep zijn er weleens documentaires die laat beginnen die kun je gewoon terugkijken zonder dat het iets kost, via uitzending gemist, dat doe ik dan inderdaad op mijn laptop (die ik dan wel aan mijn tv hang). Kan voorzover ik heb gemerkt altijd kosteloos. De betaalde terugkijkprogramma's zullen denk ik vooral bij de commercielen zitten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Via digitale tv niet. Dan moet je betalen. Plus dat ik schreef dat je 'gister' gratis mag kijken, ouder moet je betalen. Hoe meer je wilt doen, hoe meer je moet betalen. Ik vind live stil zetten of terugspoelen onzin. Ik heb dan ook een pakket waarbij dat niet kan. Zou ik dat wel willen dan moet ik een duurder pakket nemen.
Nu kijk ik gratis via mijn pc terug. Waarom betalen als het ook nog steeds gratis wordt aangeboden. Ook dat zal op den duur wel gaan verdwijnen.
Jij kan ten minste de BBC ontvangen, dat kan ik hier nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige. M'n ma moet het nog steeds aan me uitleggen.
Ook klote dat ik als zapper pas na 50 zapmomenten bij de BBC beland.
Wel leuk dat ik geattendeerd ben op de radio functie. Luister veel naar Alternative classics.
Waarom kun je geen BBC ontvangen ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:52 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Jij kan ten minste de BBC ontvangen, dat kan ik hier niet![]()
Ik denk trouwens dat ik even veel opnamen en uitzendinggemist.nl kijk als dat ik televisie kijk wanneer het uitgezonden wordt.
We hebben thuis satelliettelevisie van Canal Digitaal, omdat we nogal afgelegen wonen. Om dan BBC te hebben moet je een duurder abonnement en een extra ontvanger op de schotel, mijn ouders vinden dat het niet waardquote:
Jammer voor je. Woon je op een waddeneiland ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:55 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
We hebben thuis satelliettelevisie van Canal Digitaal, omdat we nogal afgelegen wonen. Om dan BBC te hebben moet je een duurder abonnement en een extra ontvanger op de schotel, mijn ouders vinden dat het niet waard
Nee, in Drenthequote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer voor je. Woon je op een waddeneiland ?
Ik ben ook een ouderwetse TV-kijkerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:05 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Nee, in Drenthe
Mijn ouders zijn trouwens wel ouderwetse TV-kijkers zoals in de OP besproken
Dat doe ik dan weer zelden. Films op tv kijken. Zelfs niet op de PO waar geen reclame is.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:20 schreef JackHerrer het volgende:
Wel herkenbaar, ik heb weleens dat er een film op tv is die ik ook op DVD heb en dan toch de film op tv afkijk inclusief reclames.
Die ene zender moet dan wel RTL7 zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Digitale tv, extra zenders, hbo, 2 mediaboxen. En we kijken maar 1 zender.
jammer dat het vaker onzin is dan enigszins inhoudelijk. daarom post ik nooit een hele aflevering mee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:31 schreef OProg het volgende:
Overigens is een deel van de lol bij het meeste wat ik kijken reageren in het topic over het programma op FOK. Dat is ook een beetje treurig als je in je eentje terug zit te kijken.
Hangt er een beetje vanaf wat je kijkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:02 schreef dawg het volgende:
[..]
jammer dat het vaker onzin is dan enigszins inhoudelijk. daarom post ik nooit een hele aflevering mee.
oh ja. ik post alleen in het p&w topic eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wat je kijkt.
TLCquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ene zender moet dan wel RTL7 zijn
Ah shit ik vergeet altijd te kijken. Dating nu zie ik. Zometeen trouwens zwarte lijst op NED3. als gratis tipquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:55 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
We hebben thuis satelliettelevisie van Canal Digitaal, omdat we nogal afgelegen wonen. Om dan BBC te hebben moet je een duurder abonnement en een extra ontvanger op de schotel, mijn ouders vinden dat het niet waard
Maar om Astra 28 te kunnen ontvangen zouden we wel een andere, duurdere schotel nodig hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 03:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]![]()
Alle BBC zenders zijn gewoon gratis te ontvangen via de satelliet, of je nou een abo hebt bij Canal Digitaal of niet. De ITV kanalen ook. Je moet alleen Astra 28E kunnen ontvangen, dat is een andere satelliet dan waar de Nederlandse (en Belgische) kanalen op zitten.
Werkt Digitenne niet bij jullie?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:35 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Maar om Astra 28 te kunnen ontvangen zouden we wel een andere, duurdere schotel nodig hebben. Ander abonnement is inderdaad toch niet nodig
Ligt eraan welke schotel je hebt, je kunt vaak ook gewoon een losse lnb erbij plaatsen. En die kost hoogstens 15 euro.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:35 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Maar om Astra 28 te kunnen ontvangen zouden we wel een andere, duurdere schotel nodig hebben. Ander abonnement is inderdaad toch niet nodig
Dat gebruik ik heel veel. Wat een bazenuitvinding is dat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:28 schreef tong80 het volgende:
Er wordt opvallend weinig gebruik gemaakt van bijvoorbeeld 'uitgesteld kijken'
Jawel. Maar als er nu een BBC-programma is dat ik wil zien, dan is het vaak ook op internet wel te vinden, dus op zich is het niet zo'n heel groot probleem.quote:
Oh OK, maar met Digitenne heb je dan ook geen BBC? Ik ben echt een noob wat betreft dit soort dingenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:00 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Jawel. Maar als er nu een BBC-programma is dat ik wil zien, dan is het vaak ook op internet wel te vinden, dus op zich is het niet zo'n heel groot probleem.
Dat is als je naar de wc moet, het programma even stop zet en als je terug komt kun je het weer aanzetten? Of even snel doorspoelen en dan weer live kijken.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat gebruik ik heel veel. Wat een bazenuitvinding is dat.
Ik ben 50quote:Op zondag 17 maart 2013 15:05 schreef MPC60 het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal? Ik zou niet meer zonder pauzeknop kunnen, Heerlijk reclames doorspoelen, Ff het programma op pauze etc.
Ik vind het geweldig.
Met de pauze knop kan je dat wanneer je wil! Hoef je niet in je blaas te stompen, omdat het nog 30 minuten duurt voordat de reclame er isquote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben 50Reclames vind ik soms niet eens zo heel erg, kun je even wat drinken pakken of naar de wc of wat dan ook.
Dat is waar. Maar ik lees een paar posts hierboven dat het wel extra kost. Dat zou het me niet waard zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met de pauze knop kan je dat wanneer je wil! Hoef je niet in je blaas te stompen, omdat het nog 30 minuten duurt voordat de reclame er is
Dat verklaart meteen waarom wij dat hier ook niet hebben. Ik heb op pauze geduwd maar alles gaat verder.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik lees een paar posts hierboven dat het wel extra kost. Dat zou het me niet waard zijn.
hahaquote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen waarom wij dat hier ook niet hebben. Ik heb op pauze geduwd maar alles gaat verder.
Ik had er nog nooit op geduwd. Dus ik zal het ook niet missen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef Karina het volgende:
[..]
hahaIs dat even balen dan als je daar achter komt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:03 schreef Karina het volgende:
Dat is als je naar de wc moet, het programma even stop zet en als je terug komt kun je het weer aanzetten? Of even snel doorspoelen en dan weer live kijken.
Wat is OD?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit op geduwd. Dus ik zal het ook niet missen.![]()
Pauze enzo doe ik alleen op uitzending gemist en als ik iets OD wil kijken.
On demand, gok ik.quote:
On Demandquote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is OD?
Bij RTL4 gemist gaat het trouwens weleens fout als je op pauze drukt, op een gegeven moment moet je weer van voren af aan kijken
Nou ja zoiets doe ik eigenlijk als ik iets heb opgenomen met de videorecorderquote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of gewoon een kwartier later beginnen en alle oninteressante items skippen. Of alle reclames skippen. En dan toch met de normale eindtijd eindigen.
Tot je het hebt en je je niet meer voor kunt stellen hoe je het ooit zonder hebt gekund.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
Dat is waar. Maar ik lees een paar posts hierboven dat het wel extra kost. Dat zou het me niet waard zijn.
Ach ja dan kan ik wel aan de gang blijven. Live kijken vind ik toch meestal leuker, vanwege de topicsquote:Op zondag 17 maart 2013 15:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tot je het hebt en je je niet meer voor kunt stellen hoe je het ooit zonder hebt gekund.
Precies, dan moet je eerst wachten tot het programma helemaal afgelopen is terwijl je anders al na 5 minuten er naar kunt kijken.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef Karina het volgende:
Nou ja zoiets doe ik eigenlijk als ik iets heb opgenomen met de videorecorderAlleen kun je dan niet een kwartier later beginnen.
Wie kijkt er nu TLC?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja dan kan ik wel aan de gang blijven. Live kijken vind ik toch meestal leuker, vanwege de topics
Precies, ik post het net.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef Karina het volgende:
Ach ja dan kan ik wel aan de gang blijven. Live kijken vind ik toch meestal leuker, vanwege de topics
Jammer dat je niet VOOR kunt lopenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:20 schreef Arcee het volgende:
Hoewel je niet altijd mee kunt posten op FOK! aangezien je nog wel eens een aantal minuten achter loopt en je gelijk commentaar krijgt waar je in hemelsnaam naar zit te kijken.
Nu niet. Ik luister naar Radio 1 en het wielrennen staat op de achtergrond op. Oh om 15:40 zet ik wel de cheapskates aan.quote:
Wielrennen?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer dat je niet VOOR kunt lopenKon je lekker spoileren
[..]
Nu niet. Ik luister naar Radio 1 en het wielrennen staat op de achtergrond op.
Daar hebben ze ook vast een middeltje tegen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kijk het half. Wel stoer in die regen.
Haha - ik zou Sylvana skipp0n.quote:
Ja, regenjasjesquote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook vast een middeltje tegen.
Is dat tegen de regen? Ik dacht dat die mini-maatjes ergens anders voor bedoeld warenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha - ik zou Sylvana skipp0n.
[..]
Ja, regenjasjes
Zo mini zijn deze niet hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat tegen de regen? Ik dacht dat die mini-maatjes ergens anders voor bedoeld waren
Je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je geen schoentjes hebt van 500 dollar.quote:
Dan hoor ik er dus ook niet bijquote:Op zondag 17 maart 2013 15:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je geen schoentjes hebt van 500 dollar.
Ik wel als dat programma komt over gierige mensen.quote:
NU dus.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wel als dat programma komt over gierige mensen.
Zover zijn we nog niet. Ik zoek het topic even op.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Deze eet toch uit de afvalbak? Dat vind ik niet alleen te gierig maar goor.
Gier en goor:
[ afbeelding ]
Goed voorbeeld zijn de docu's van Frans Bromet, die wil ik altijd graag kijken, maar die beginnen ALTIJD om 23:00 uur, dat is echt te laat voor mijquote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef tong80 het volgende:
Wat betreft dat half 12 is het ook zo jammer datr de documentaires pas zo laat zijn. Maar nog wel beter dan in andere landen.
Jij gaat wel lekker op Sterren doen dingen, Rob de Geus en Wegmisbruikers dus? Knap.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:36 schreef Karina het volgende:
Op zondag is het voor mij standaard SBS avond.
Alberto niet te vergeten hequote:Op maandag 18 maart 2013 08:44 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jij gaat wel lekker op Sterren doen dingen, Rob de Geus en Wegmisbruikers dus? Knap.
Niks mis mee. Welke cultureel hoogstaande programma's kijk jij zoal ?quote:Op maandag 18 maart 2013 08:44 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jij gaat wel lekker op Sterren doen dingen, Rob de Geus en Wegmisbruikers dus? Knap.
Alsof er niks tussen hautaine grachtengordelmeuk en dit soort derrie zit.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Welke cultureel hoogstaande programma's kijk jij zoal ?
Dat is geen antwoord.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Alsof er niks tussen hautaine grachtengordelmeuk en dit soort derrie zit.
Naar die nutteloze bagger kijk ik dan weer niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:02 schreef Luigi het volgende:
Ik kijk weinig tv maar als ik kijk dan voornamelijk de betere series zoals Dexter, Lost, The Wire, etc.
Ik kijk alleen praatprogramma's terug. Dan kan ik blijven Fokken.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:21 schreef June. het volgende:
Tja vind je het gek. Tegenwoordig moet je voor die RTL troep ook al betalen als je het online terug wil kijken..
Ik wil er best voor betalen, maar dan gewoon een bepaald bedrag per maand en dat je dan gewoon alles terug kan kijken (series, films etc).
Schitterende programma's op zondag-en zaterdagochtend. Ook Kunstuur en Opium moet je kijken. Verder 3Doc en mooie muziekdocu's op zaterdagavond NED-3.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef Tism het volgende:
Ik mis gewoon een ruim aanbod aan hoogwaardig kwalitatief maatschappelijk kritische en educatieve programma's, en als die er zijn weet ik niet goed waar ik deze kan vinden op bijv. het internet, zo af en toe komt er wel iets voorbij op televisie bij de NPO (of hoe dat tegenwoordig mag heten) via de VPRO/NTR e.d; maar miz is er voor mij geen voldoende bevredigend aanbod, dit genoteerd hebbende, schaar ik me ook onder de ouderwetse tv-kijker..![]()
Hetzelfde geldt voor de radio..
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef borisz het volgende:
Maandagavond: De Slag om NL & Tegenlicht.
Mijn Topic over Hugo Claus op Canvas al gezien.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vanavond helaas een boekenquiz ipv Tegenlicht.
Ik kijk alleen wat mij boeit, of daar nou 2 miljoen of 1 kijker naar kijkt is niet zo rullevant.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Ik kijk gewoon wat de massa kijkt, gisteren nog Miljoenenjacht na Undercover in Nederland. De zogenaamd "betere" series zijn niet aan mij besteed.
Doe ik ook hoor. Maar ik kan er niet zo goed tegen dat als je naar de zogenaamd "populaire" programma's bekijkt je vaak wordt aangekeken als zijnde cultuurbarbaar of minder intelligent of wat dan ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk alleen wat mij boeit, of daar nou 2 miljoen of 1 kijker naar kijkt is niet zo rullevant.
Ik zal eens Opgelicht!? gaan kijken, begint ook weer!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. Maar ik kan er niet zo goed tegen dat als je naar de zogenaamd "populaire" programma's bekijkt je vaak wordt aangekeken als zijnde cultuurbarbaar of minder intelligent of wat dan ook.
Sowieso kijk ik zowat alles wat beweegt
Ook interessan, oh verrek zometeen ja! Txquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zal eens Opgelicht!? gaan kijken, begint ook weer!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook interessan, oh verrek zometeen ja! Tx
Radar en Kassa kijk ik ook meestal.
'Alles kijken wat beweegt' vind jij een teken van intelligentie? Eerder zombie-like.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. Maar ik kan er niet zo goed tegen dat als je naar de zogenaamd "populaire" programma's bekijkt je vaak wordt aangekeken als zijnde cultuurbarbaar of minder intelligent of wat dan ook.
Sowieso kijk ik zowat alles wat beweegt
Ik kijk ook voetbal.quote:
Zombies kijken geen tv. Tenminste, niet in de zombie-films die ik weleens gezien heb.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
'Alles kijken wat beweegt' vind jij een teken van intelligentie? Eerder zombie-like.
Ik kijk zelfs het schilderen op NED-2 's middag.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
'Alles kijken wat beweegt' vind jij een teken van intelligentie? Eerder zombie-like.
Sommige programma's hebben dit al. Op het eind van het programma wordt dan aangekondigd: wil je alvast weten wat er gebeurt, ga dan naar spangas.nl (volgens mij bij deze dus bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:12 schreef Nober het volgende:
Er kan best een site met de naam vooruitkijken.nl komen namens de publieke omroep.
Labyrint, Andere Tijden en www.geschiedenis24.nl is ook erg de moeite waard..quote:Op maandag 18 maart 2013 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schitterende programma's op zondag-en zaterdagochtend. Ook Kunstuur en Opium moet je kijken. Verder 3Doc en mooie muziekdocu's op zaterdagavond NED-3.
Maar de kijkcijfers bepalen tegenwoordig de zenderschema's. Zelfs bij de VPRO. Adriaan van Dis zat op Prime Time. Wim Brandts in een armzalig studiootje in de ochtend.
Mooie programma'squote:Op woensdag 20 maart 2013 10:57 schreef Tism het volgende:
[..]
Labyrint, Andere Tijden en www.geschiedenis24.nl is ook erg de moeite waard..
Dit dus. Het aanbod is matig, maar wel voor de hoofdprijs. Als je dan een Netflix, Hulu of Tivo in gedachten hebt is "laat maar" een voorspelbare reaktie.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:00 schreef Ms_Furious het volgende:
Ze moeten in Nederland eens met Netflix komen, betaal je een vast bedrag per maand om onbeperkt films en series te kunnen kijken. De Nederlandse kijker is ouderwets, omdat het het geld niet waard is om 'modern' te worden.
Waarom zou ik vijf euro of meer voor een film betalen op UPC on demand die maar 24 uur beschikbaar blijft. Dat terwijl de DVD voor ongeveer diezelfde prijs bij de FRS of mediamarkt kan liggen.
Welke zender ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:28 schreef SwiffMeister het volgende:
Radio luisteren doe ik destemeer. Eigenlijk de hele dag van 6:00 tot 23:00
The horrorquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:30 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Arrow, Radio 2, 3FM, radio Veronica en op het werk Q-music
Ach, ben al lang blij dat we Q sinds kort kunnen ontvangen. Tot voor kort konden we alleen 538 luisteren. Dan zet je de radio liever gewoon uit.quote:
TV / Het Foute Uur van Q-music: het beste uur van de radioquote:Op zondag 24 maart 2013 18:37 schreef Karina het volgende:
Het foute uur op Q-music is wel altijd leuk.
Nou wat gek dat er al zo lang niet meer in is gepostquote:Op zondag 24 maart 2013 18:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
TV / Het Foute Uur van Q-music: het beste uur van de radio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |