Maar om Astra 28 te kunnen ontvangen zouden we wel een andere, duurdere schotel nodig hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 03:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]![]()
Alle BBC zenders zijn gewoon gratis te ontvangen via de satelliet, of je nou een abo hebt bij Canal Digitaal of niet. De ITV kanalen ook. Je moet alleen Astra 28E kunnen ontvangen, dat is een andere satelliet dan waar de Nederlandse (en Belgische) kanalen op zitten.
Werkt Digitenne niet bij jullie?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:35 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Maar om Astra 28 te kunnen ontvangen zouden we wel een andere, duurdere schotel nodig hebben. Ander abonnement is inderdaad toch niet nodig
Ligt eraan welke schotel je hebt, je kunt vaak ook gewoon een losse lnb erbij plaatsen. En die kost hoogstens 15 euro.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:35 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Maar om Astra 28 te kunnen ontvangen zouden we wel een andere, duurdere schotel nodig hebben. Ander abonnement is inderdaad toch niet nodig
Dat gebruik ik heel veel. Wat een bazenuitvinding is dat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:28 schreef tong80 het volgende:
Er wordt opvallend weinig gebruik gemaakt van bijvoorbeeld 'uitgesteld kijken'
Jawel. Maar als er nu een BBC-programma is dat ik wil zien, dan is het vaak ook op internet wel te vinden, dus op zich is het niet zo'n heel groot probleem.quote:
Oh OK, maar met Digitenne heb je dan ook geen BBC? Ik ben echt een noob wat betreft dit soort dingenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:00 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Jawel. Maar als er nu een BBC-programma is dat ik wil zien, dan is het vaak ook op internet wel te vinden, dus op zich is het niet zo'n heel groot probleem.
Dat is als je naar de wc moet, het programma even stop zet en als je terug komt kun je het weer aanzetten? Of even snel doorspoelen en dan weer live kijken.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat gebruik ik heel veel. Wat een bazenuitvinding is dat.
Ik ben 50quote:Op zondag 17 maart 2013 15:05 schreef MPC60 het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal? Ik zou niet meer zonder pauzeknop kunnen, Heerlijk reclames doorspoelen, Ff het programma op pauze etc.
Ik vind het geweldig.
Met de pauze knop kan je dat wanneer je wil! Hoef je niet in je blaas te stompen, omdat het nog 30 minuten duurt voordat de reclame er isquote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben 50Reclames vind ik soms niet eens zo heel erg, kun je even wat drinken pakken of naar de wc of wat dan ook.
Dat is waar. Maar ik lees een paar posts hierboven dat het wel extra kost. Dat zou het me niet waard zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met de pauze knop kan je dat wanneer je wil! Hoef je niet in je blaas te stompen, omdat het nog 30 minuten duurt voordat de reclame er is
Dat verklaart meteen waarom wij dat hier ook niet hebben. Ik heb op pauze geduwd maar alles gaat verder.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik lees een paar posts hierboven dat het wel extra kost. Dat zou het me niet waard zijn.
hahaquote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen waarom wij dat hier ook niet hebben. Ik heb op pauze geduwd maar alles gaat verder.
Ik had er nog nooit op geduwd. Dus ik zal het ook niet missen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef Karina het volgende:
[..]
hahaIs dat even balen dan als je daar achter komt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:03 schreef Karina het volgende:
Dat is als je naar de wc moet, het programma even stop zet en als je terug komt kun je het weer aanzetten? Of even snel doorspoelen en dan weer live kijken.
Wat is OD?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit op geduwd. Dus ik zal het ook niet missen.![]()
Pauze enzo doe ik alleen op uitzending gemist en als ik iets OD wil kijken.
On demand, gok ik.quote:
On Demandquote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is OD?
Bij RTL4 gemist gaat het trouwens weleens fout als je op pauze drukt, op een gegeven moment moet je weer van voren af aan kijken
Nou ja zoiets doe ik eigenlijk als ik iets heb opgenomen met de videorecorderquote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of gewoon een kwartier later beginnen en alle oninteressante items skippen. Of alle reclames skippen. En dan toch met de normale eindtijd eindigen.
Tot je het hebt en je je niet meer voor kunt stellen hoe je het ooit zonder hebt gekund.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
Dat is waar. Maar ik lees een paar posts hierboven dat het wel extra kost. Dat zou het me niet waard zijn.
Ach ja dan kan ik wel aan de gang blijven. Live kijken vind ik toch meestal leuker, vanwege de topicsquote:Op zondag 17 maart 2013 15:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tot je het hebt en je je niet meer voor kunt stellen hoe je het ooit zonder hebt gekund.
Precies, dan moet je eerst wachten tot het programma helemaal afgelopen is terwijl je anders al na 5 minuten er naar kunt kijken.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef Karina het volgende:
Nou ja zoiets doe ik eigenlijk als ik iets heb opgenomen met de videorecorderAlleen kun je dan niet een kwartier later beginnen.
Wie kijkt er nu TLC?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja dan kan ik wel aan de gang blijven. Live kijken vind ik toch meestal leuker, vanwege de topics
Precies, ik post het net.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef Karina het volgende:
Ach ja dan kan ik wel aan de gang blijven. Live kijken vind ik toch meestal leuker, vanwege de topics
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |