Wat is wel nuttig ? Tupperware avonden ? Bingoën ? Een kut boek lezen van een opgehemelde schrijver ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:51 schreef eNaSnI het volgende:
Tja, het is ook niet echt een nuttige tijdbesteding en waarschijnlijk kijken veel mensen dan maar 'wat er op is'.
Even een gaatje zoeken in m'n agenda.quote:
Welke hobby's ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:09 schreef getinthevanihavecandy het volgende:
Bezig zijn met hobby's? Iets nuttigs met je avond doen? Ik kijk al een aantal jaar geen tv meer, heerlijk
Zoekt en gij zult vinden....quote:
Dat is geen antwoordquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:18 schreef getinthevanihavecandy het volgende:
[..]
In jouw geval zal je die eerst moeten zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
Ik heb wel digitale tv (zat standaard in het pakket), maar programma's stopzetten en later weer verder kijken kan ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:10 schreef Karina het volgende:
Als ik naar mezelf kijk dan ja, ik ben heel ouderwets. Ik heb geen digitale tvdus programma's stopzetten en later weer verder kijken kan ik niet.
Wel kijk ik af en toe iets via uitzending gemist.
Oh kun je nagaan hoeveel verstand ik er van heb, ik dacht dat dat altijd kon met digitaal.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb wel digitale tv (zat standaard in het pakket), maar programma's stopzetten en later weer verder kijken kan ik ook niet.
Nee, daar heb je een aparte decoder voor nodig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kun je nagaan hoeveel verstand ik er van heb, ik dacht dat dat altijd kon met digitaal.
OK. Ach ik gebruik mijn oude vertrouwde videorecorder nog steedsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, daar heb je een aparte decoder voor nodig.
Ik ben dus niet de enige. M'n ma moet het nog steeds aan me uitleggen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb wel digitale tv (zat standaard in het pakket), maar programma's stopzetten en later weer verder kijken kan ik ook niet.
Ik verlang er naar terug. Ben te lui en/of dom om dat nieuwe gedoe te gebruiken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
OK. Ach ik gebruik mijn oude vertrouwde videorecorder nog steeds
Ik ben te lui om er aan te beginnen. Geen zin in ook, alles werkt nu prima, ooit wel een keertje als analoog er helemaal uit gaat (zal ongetwijfeld gaan gebeuren denk ik).quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verlang er naar terug. Ben te lui en/of dom om dat nieuwe gedoe te gebruiken.
192TV is ook een leuke zender.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige. M'n ma moet het nog steeds aan me uitleggen.
Ook klote dat ik als zapper pas na 50 zapmomenten bij de BBC beland.
Wel leuk dat ik geattendeerd ben op de radio functie. Luister veel naar Alternative classics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |