Dat is geen antwoord.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Alsof er niks tussen hautaine grachtengordelmeuk en dit soort derrie zit.
Naar die nutteloze bagger kijk ik dan weer niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:02 schreef Luigi het volgende:
Ik kijk weinig tv maar als ik kijk dan voornamelijk de betere series zoals Dexter, Lost, The Wire, etc.
Ik kijk alleen praatprogramma's terug. Dan kan ik blijven Fokken.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:21 schreef June. het volgende:
Tja vind je het gek. Tegenwoordig moet je voor die RTL troep ook al betalen als je het online terug wil kijken..
Ik wil er best voor betalen, maar dan gewoon een bepaald bedrag per maand en dat je dan gewoon alles terug kan kijken (series, films etc).
Schitterende programma's op zondag-en zaterdagochtend. Ook Kunstuur en Opium moet je kijken. Verder 3Doc en mooie muziekdocu's op zaterdagavond NED-3.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef Tism het volgende:
Ik mis gewoon een ruim aanbod aan hoogwaardig kwalitatief maatschappelijk kritische en educatieve programma's, en als die er zijn weet ik niet goed waar ik deze kan vinden op bijv. het internet, zo af en toe komt er wel iets voorbij op televisie bij de NPO (of hoe dat tegenwoordig mag heten) via de VPRO/NTR e.d; maar miz is er voor mij geen voldoende bevredigend aanbod, dit genoteerd hebbende, schaar ik me ook onder de ouderwetse tv-kijker..![]()
Hetzelfde geldt voor de radio..
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef borisz het volgende:
Maandagavond: De Slag om NL & Tegenlicht.
Mijn Topic over Hugo Claus op Canvas al gezien.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vanavond helaas een boekenquiz ipv Tegenlicht.
Ik kijk alleen wat mij boeit, of daar nou 2 miljoen of 1 kijker naar kijkt is niet zo rullevant.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Ik kijk gewoon wat de massa kijkt, gisteren nog Miljoenenjacht na Undercover in Nederland. De zogenaamd "betere" series zijn niet aan mij besteed.
Doe ik ook hoor. Maar ik kan er niet zo goed tegen dat als je naar de zogenaamd "populaire" programma's bekijkt je vaak wordt aangekeken als zijnde cultuurbarbaar of minder intelligent of wat dan ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk alleen wat mij boeit, of daar nou 2 miljoen of 1 kijker naar kijkt is niet zo rullevant.
Ik zal eens Opgelicht!? gaan kijken, begint ook weer!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. Maar ik kan er niet zo goed tegen dat als je naar de zogenaamd "populaire" programma's bekijkt je vaak wordt aangekeken als zijnde cultuurbarbaar of minder intelligent of wat dan ook.
Sowieso kijk ik zowat alles wat beweegt
Ook interessan, oh verrek zometeen ja! Txquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zal eens Opgelicht!? gaan kijken, begint ook weer!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook interessan, oh verrek zometeen ja! Tx
Radar en Kassa kijk ik ook meestal.
'Alles kijken wat beweegt' vind jij een teken van intelligentie? Eerder zombie-like.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. Maar ik kan er niet zo goed tegen dat als je naar de zogenaamd "populaire" programma's bekijkt je vaak wordt aangekeken als zijnde cultuurbarbaar of minder intelligent of wat dan ook.
Sowieso kijk ik zowat alles wat beweegt
Ik kijk ook voetbal.quote:
Zombies kijken geen tv. Tenminste, niet in de zombie-films die ik weleens gezien heb.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
'Alles kijken wat beweegt' vind jij een teken van intelligentie? Eerder zombie-like.
Ik kijk zelfs het schilderen op NED-2 's middag.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
'Alles kijken wat beweegt' vind jij een teken van intelligentie? Eerder zombie-like.
Sommige programma's hebben dit al. Op het eind van het programma wordt dan aangekondigd: wil je alvast weten wat er gebeurt, ga dan naar spangas.nl (volgens mij bij deze dus bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:12 schreef Nober het volgende:
Er kan best een site met de naam vooruitkijken.nl komen namens de publieke omroep.
Labyrint, Andere Tijden en www.geschiedenis24.nl is ook erg de moeite waard..quote:Op maandag 18 maart 2013 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schitterende programma's op zondag-en zaterdagochtend. Ook Kunstuur en Opium moet je kijken. Verder 3Doc en mooie muziekdocu's op zaterdagavond NED-3.
Maar de kijkcijfers bepalen tegenwoordig de zenderschema's. Zelfs bij de VPRO. Adriaan van Dis zat op Prime Time. Wim Brandts in een armzalig studiootje in de ochtend.
Mooie programma'squote:Op woensdag 20 maart 2013 10:57 schreef Tism het volgende:
[..]
Labyrint, Andere Tijden en www.geschiedenis24.nl is ook erg de moeite waard..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |