abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52583379
Sing is wel lekker catchy, maar The Beat Goes On is gelekt en dat houdt me wat meer bezig! Het klinkt zowaar sexy! Whaaaaa!
pi_52583685
Ik ben 'm nu aan 't binnenhalen... gister het fragment gehoord en toen was ik nog vrij bang voor MATM-taferelen, maar hoop positief verrast te worden..
pi_52583818
Oke, 'pleasant enough', maar heb inderdaad een beetje een MATM-gevoel (oude zangeres die een te 'jong' liedje probeert te zingen) en heb verre van een 'wow'-gevoel, iets wat ik bij Confessions én American Life wel bij elke track had.. Het is in elk geval geen singlemateriaal
pi_52586619
ik vind t meer instant likeable dan HU in het begin. Ik heb hier wel meteen iets mee. Erg coole track. Lekker groovy!
pi_52596700
Ik hoop dat Timbaland wat beters voor haar heeft. Want Pharrell was al bergafwaards gegaan nadat hij niet meer werkte met Chad Hugo.
pi_52598304
Het schijnt een demo te zijn...
pi_52599133
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:20 schreef MadGuy het volgende:
Het schijnt een demo te zijn...
Beat Goes On is geen demo meer hoor (volgens mij). Ze gaat binnenkort nog werken met Timbaland om de nummers af te maken. Als ik het goed heb is ze klaar met Pharrell.
pi_52599239
Ja, maar volgens degene van wie het komt (Madame) is het nog slechts een demo, net als Candy Shop, een andere Pharrell track die hij/zij heeft ook een demo is. Ik vind The Beat Goes On ook redelijk af klinken, maar wie weet? Voor hetzelfde geld zijn er inderdaad nog dingen aan veranderd of belandt geen van de Pharrell tracks op het album?

Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
pi_52603570
The Beat Goes On is erg lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Niet haar beste werk, maar wel catchy!
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:05:03 #280
16874 creno
born this way
pi_52604759
ik heb ook net "the beats goes on" beluisterd, maar ik kan er nog geen mening over vormen.

Toen ik "frozen" voor het eerst hoorde had ik zoiets van "is dit de nieuwe van madonna" en hoe vaker ik het nummer hoorde (wat toen op 3fm heeel vaak was) hoe leuker ik het vond worden.

Misschien is dit ook zo'n nummer, maar ik weet het niet zeker.

nog maar een keer luisteren
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_52605045
Hehe.. Al de hele dag aan het luisteren en ben het wat beter gaan vinden Het is volgens mij gewoon een soort teaser om de hype te laten starten online.

En o ja.. Geruchten over een optreden bij de VMA's worden steeds groter
pi_52614502
Hoorde net al dat nieuwe nummer op 3FM! Toch wel grappig dat zij iets uitzenden terwijl de platenmaatschappij nog niet eens een releasedatum heeft...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:08:14 #283
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_52615688
Justin heeft net ontkend dat Madge met hem optreed bij de VMA's.. kan natuurlijk alsnog een afleiding zijn
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_52620537
Weet iemand nog of die nieuwe single ergens te beluisteren valt?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:51:17 #285
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_52622416
NU op 3FM, maar het stelt niet echt veel voor. Beetje blablabla nietszeggende pop. Precies wat je verwacht als je hoort wie er op meewerkt op het album
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_52622805
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:51 schreef HuubTuub het volgende:
NU op 3FM, maar het stelt niet echt veel voor. Beetje blablabla nietszeggende pop. Precies wat je verwacht als je hoort wie er op meewerkt op het album
Mwah, Timbaland heeft op de albums van Nelly Furtado en Justin toch best aardig werk afgeleverd vind ik
pi_52623679
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef Maartel het volgende:

[..]

Mwah, Timbaland heeft op de albums van Nelly Furtado en Justin toch best aardig werk afgeleverd vind ik
*kuch*Pharell produceerde dit nummer*kuch*
pi_52624015
nu pas het topic ontdekt.

RIT in Arnhem geweest
CT Parijs en 2x Amsterdam.

uhm voor de rest aka "Boefje" op www.madonnaned.nl
Premiere COADF in amsterdam (virgin) geweest.
DVD CT ook in amsterdam premiere geweest

w8 met spanning op de nieuwe cd, hoewel de medewerking van Justin Timberlake mij ook doet vrezen. en mocht er in 2008 weer een tournee zijn (geruchten) dan is me planning in willekeurige volgorde

Parijs
Duitsland
Wembley
Arena Amsterdam

zo hee wat een lange TVP
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_52624953
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:32 schreef Numbie het volgende:

[..]

*kuch*Pharell produceerde dit nummer*kuch*
*kuch* weet ik *kuch*
degene boven mij had het over wie er aan het album meewerkten..
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:55:54 #290
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52640384
quote:
Verwijderd op verzoek van Warner... raar! 538, 3FM én Q-music draaien het nummer volop! Jammer dat ze roepen dat het de single is, want dat is nog maar zeer de vraag!
pi_52643583
Grappig dat de radiostations in Nederland hem ook oppikken zeg.
pi_52643617
Áls het Madonna te doen was om 'de mensen weer even aan haar bestaan te herinneren' dan is het goed gelukt, al had ze dat imo ook al best met een iéts minder b-siderig nummer mogen doen..
pi_52644417
Ach ja... the beat goes on and on, the beat goes!
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:31:26 #295
8898 Darklight
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:55:08 #296
8898 Darklight
pi_52650528
hmm mijn video is ook verwijderd

Beste lid:

Hiermee laten we je weten dat we het volgende materiaal hebben verwijderd of de toegang daartoe onmogelijk hebben gemaakt als gevolg van een melding van Warner Music Group dat dit materiaal het copyright schendt:

Madonna New single: http://nl.youtube.com/watch?v=T9KKCm7-E9k

Opmerking:Herhaaldelijke pogingen om het copyright te schenden kunnen leiden tot de verwijdering van je account en alle video's die naar die account zijn geüpload. Als je toekomstige problemen met je account wilt vermijden, verwijder je alle video's waarvoor je geen rechten hebt, en upload je geen video's meer die het copyright schenden van anderen. Raadpleeg de handleiding Copyright Tips voor meer informatie over het copyright-beleid van YouTube.

Als je ons een tegenvordering wilt sturen, ga je naar ons Help Center voor instructies:
Houd er rekening mee dat je in jouw land kunt worden blootgesteld aan juridische vervolging indien je via deze procedure anderen ten onrechte of te kwader trouw beschuldigt van copyrightschending.

Hoogachtend,
YouTube, Inc.
  Moderator vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:00:54 #297
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_52652453
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:55 schreef Darklight het volgende:
hmm mijn video is ook verwijderd

Beste lid:

Hiermee laten we je weten dat we het volgende materiaal hebben verwijderd of de toegang daartoe onmogelijk hebben gemaakt als gevolg van een melding van Warner Music Group dat dit materiaal het copyright schendt:

Madonna New single: http://nl.youtube.com/watch?v=T9KKCm7-E9k
Dat geldt dus ook op Fok!...
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_52689191
Nog een Candyshop snippet gelekt

Lekkere beat hoor
pi_52698881
Hoe vaker ik The Beat Goes On hoor, hoe lekkerder 'ie wordt! Luv it!
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:33:36 #300
187710 JBoy
Granulocytje
pi_52704118
Het valt zwaar tegen, en als de eerste single niet veel voorstelt dan loopt het altijd slecht af met Madonna...maar goed, ik denk dat de eerste single een duet met Timbaland zal zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')