Je vraag dus eigenlijk om die tekst even in de OP te plakken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:56 schreef Peter6000 het volgende:
kciR heeft de Spinvis OP pagina aangepast, gaarne deze aanpassingen ook overnemen in de OP van Spinvis # 11: Goochelaars en Geesten
Hoogachend,
Peter6000
In de auto van de week, zag ik een wolk die op Belsen leeheeheek.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:19 schreef belsen het volgende:
[..]
Je vraag dus eigenlijk om die tekst even in de OP te plakken?
Nou bij deze.
Spinvisfans en taalgebruik...
Checkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In de auto van de week, zag ik een wolk die op Belsen leeheeheek.
edit: oh, nu ben ik vergeten de [ b ] [ /b ] te typen, hetgeen als gevolg heeft dat de jaartallen 2006 en 2007 niet in bold staan afgedruk.
Nou ja, niets aan te doen, voor zoiets ga ik heus geen verzoek in de FB indienen.
Ik heb het verzoek bij de FA's neergelegd (kan 'm zelf niet meet kicken)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:13 schreef HAL9000S het volgende:
Kan dit topic worden heropend en richting MUZ geschopt worden?
Wat is het beste album van de jaren 80 ?
Op de usual Queen, Police en The Cure albums na werden er aardig wat obscure juweeltjes gepost en ik ben wel benieuwd wat er nog meer allemaal is uitgebracht in de jaren '80, wat relatief onbekend, maar zeer de moeite waard is.
Als 80's sluit, komt ie naar ons toe.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb het verzoek bij de FA's neergelegd (kan 'm zelf niet meet kicken)
Wat ik wonderbaarlijker vind is hoe hij dat er allemaal in heeft gepropt. Mogen modjes meer tekens in hun sig hebben?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:17 schreef peaceman het volgende:
Hoe wordt eigenlijk die overdadige hoeveelheid aan linkjes in het onderschrift van Nipeng beoordeeld? Tamelijk overdreven hoeveelheid spam, me dunkt...
Nee, hij werd gesloten omdat het een onduidelijk prutstopic is, waarbij het niet duidelijk is waar het nu heen gaat. Het 'download' in de TT of in posts zetten 'ook te vinden op torrentsites' is nu ook niet bepaald een aanrader.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:10 schreef mstx het volgende:
Sensation Live Black - livestream/download?
Wat is dit nou weer? Werd hij gesloten omdat er een linkje naar www.dance-tunes.com gepost werd? (Die post is iig weggehaald)
Een lief modje wil dat altijd doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:37 schreef tong80 het volgende:
Een lief modje die de 'N' achter and kan weghalen en 'blizzards' van een hoofdletter kan voorzien ?
Alvast bedankt.
Dank, het topic wordt helemaal opgeschoond.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef Mark het volgende:
In [TV-TIP] Cuby and the Blizzards: Ned-3 wordt gevraagd om MP3's
De helft was zeker wel ontopic hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 10:01 schreef Grobbel het volgende:
Wat is eigenlijk de afspraak die jullie met Stanley_Climbfall hebben gemaakt? Hij baggert echt al zijn eigen topics vol met zijn eigen posts. Tony Rich Project bijvoorbeeld telt 55 posts van zijn hand, op een totaal van 78.![]()
Is er een soort deal met hem gesloten dat hem geen strobreed in de weg wordt gelegd in zijn eigen voortbrengselen, zolang hij maar wegblijft uit alle andere topics of zo?
Dat is mij ook al opgevallen en laten we er maar van maken dat hij heel volhardend is om iedereen aan de Tony Rich te krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:24 schreef bigshadow het volgende:
[..]
De helft was zeker wel ontopic hoorMaar goed, S_C heeft sowieso een bijzondere manier van posten in muziek.
Niet alleen Tony Rich.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is mij ook al opgevallen en laten we er maar van maken dat hij heel volhardend is om iedereen aan de Tony Rich te krijgen.
Zie ook: Klote Stanley_Climbfall, tyf nou eens een eind op.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niet alleen Tony Rich.![]()
http://forum.fok.nl/user/history/44591
Nee, klopt.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niet alleen Tony Rich.![]()
http://forum.fok.nl/user/history/44591
Gezien zijn reacties in het onderstaande topic betwijfel ik ten zeerste dat je een fatsoenlijk antwoord krijgt.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:28 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Ik heb hem zelf al gevraagd om een reactie, dus ik hoop hem in de loop van de dag iets van hem te horen.
Nee hoor, volgens mij is het er echt niet. Dus maak een mooi topic aan zou ik zeggen, maar reken niet op een stormloopquote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef TubewayDigital het volgende:
Heb de zoekfunctie gebruikt maar kan geen topic over Foreigner vinden ? Kon ik me haast niet voorstellen. Doe ik iets fout ?
Wat is het beste album sinds 2000?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
zanger van rammstein houdt er mee op.
kan dit gedrocht op slot
Ik denk dat als we Zanger en Rammstein gewoon een HOOFDLETTER geven, het topic best nog wel eens een verrassende wending kan krijgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
zanger van rammstein houdt er mee op.
kan dit gedrocht op slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |