abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:29:40 #1
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_51604840


Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

  • Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

    Handige links:*

    www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/

    *Met dank aan Baggeruser, Deetch & Noodly

    Waar is dit topic niet voor bedoeld?

  • Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

    Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

    Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar Berkery

    Vorig topic: Help, ik zoek... deel 217
  • 'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
      woensdag 18 juli 2007 @ 20:32:48 #2
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_51604948
    Laatste post vorige topic:
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 20:26 schreef Rahl het volgende
    Ik zoek een dance nummer dat regelmatig op SlamFM gedraaid word en een bewerking van By The Way van de Red Hot Chili Peppers is. Weet iemand hoe deze heet?
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_51605186
    Ik zoek een een nummer wat vrij nieuw is (2007). Opvallend is dat er Duits gezongen wordt. Door een dame. Veel meer weet ik niet...

    Iemand een idee?
    Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
    pi_51605623
    Hoe heet dat trance/dance nummer waarin een vrouwelijke stem zingt: 'Everytime i feel it, i just cant let gooo'. Wie is de artiest? En hoe heet het nummer?
    wie zaait zal oogsten.....
    pi_51606281
    Ik zoek een nummer wat regelmatig te horen is op 100%nl, het wordt gezongen door een aantal jongens, het refrein gaat ongeveer zo:
    Dit had ik nooit durven dromen,
    Dat het ooit zo ver zou komen,
    God wat heb je me beloofd,
    In naam van de vader en de zoon.

    Iemand een idee wie het zingt en hoe het nummer heet? Via google kan ik hem iig niet vinden.
    Je mag niet liegen van je moeder!
    (__/)
    (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
    (")_(") signature to help him gain world domination!
      woensdag 18 juli 2007 @ 21:14:58 #6
    163653 ikke_93
    Fokforum Devil
    pi_51606304
    -edit-
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 20:29 schreef Rahl het volgende:

    Waar is dit topic niet voor bedoeld?

  • Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)


  • [ Bericht 40% gewijzigd door Berkery op 18-07-2007 21:55:10 ]
    Si vis pacem, para bellum...
    pi_51607124
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 20:26 schreef Rahl het volgende
    Ik zoek een dance nummer dat regelmatig op SlamFM gedraaid word en een bewerking van By The Way van de Red Hot Chili Peppers is. Weet iemand hoe deze heet?
    Peter Gelderblom - Waiting for
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      woensdag 18 juli 2007 @ 22:16:51 #8
    61305 Bjoro
    Proud to have Maud !
    pi_51608404
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 20:54 schreef cohen het volgende:
    Hoe heet dat trance/dance nummer waarin een vrouwelijke stem zingt: 'Everytime i feel it, i just cant let gooo'. Wie is de artiest? En hoe heet het nummer?
    Armand Van Helden - Everytime I Feel It
    256 goals !
    [Column]Hoera, prijs gewonnen!
    'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
    Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
    pi_51608547
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 20:40 schreef Pino_666 het volgende:
    Ik zoek een een nummer wat vrij nieuw is (2007). Opvallend is dat er Duits gezongen wordt. Door een dame. Veel meer weet ik niet...

    Iemand een idee?
    Het is niet toevallig Wenn es passiert van Wir Sind Helden?
    pi_51611083
    Hoi,

    ik zoek een bubbling nummer met een sirene erin, het is een bekend deuntje. Er zitten geen vocals in dus ga het nu nadoen maar het zal heel stom klinken je hoort eerst die sirene komen en dan de bubbling beat en dan hoor je van tuuuu tu tu tu tuuuw, tuuu tu tu tu tuuuuww

    nouja je snapt het wel, als je uitgaat hoo rje hem bijna altijd
    pi_51612240
    Welk nr wordt in de Dong Energie reclame gebruikt? ?

    http://www.youtube.com/watch?v=bh5TvfWOfjs

    Bedankt alvast
    pi_51612317
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 22:20 schreef RacerDKB het volgende:

    [..]

    Het is niet toevallig Wenn es passiert van Wir Sind Helden?
    Held ! Dat is hem..... ! Dank u !
    Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
    pi_51612318
    Ik zoek een nummer wat de laatste tijd wel vaak gedraaid wordt.

    Iets heel bekends uit het nummer is de sample die ze van "Toto - Africa" gebruiken in het lied. Het lied wordt gezongen door een stel meiden, al heb ik 't goed.

    Alvast bedankt!
    My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
      donderdag 19 juli 2007 @ 00:49:21 #14
    158899 GasTurbine
    SEE THE PATERN ON MY COCK
    pi_51613588
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 23:24 schreef Sieusc het volgende:
    Hoi,

    ik zoek een bubbling nummer met een sirene erin, het is een bekend deuntje. Er zitten geen vocals in dus ga het nu nadoen maar het zal heel stom klinken je hoort eerst die sirene komen en dan de bubbling beat en dan hoor je van tuuuu tu tu tu tuuuw, tuuu tu tu tu tuuuuww

    nouja je snapt het wel, als je uitgaat hoo rje hem bijna altijd
    Iets met DJ Mummy dacht ik mij te herinneren
    'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
    „Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
    pi_51613969
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 01:08 schreef AbeSapien het volgende:
    wie zingt en hoe heet het nummers waarin je "lost in translation" hoort?

    ik geloof ilse delange??
    Niemand?

    [ Bericht 62% gewijzigd door AbeSapien op 19-07-2007 10:36:49 ]
    pi_51614958
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 21:14 schreef ButterflyGirl het volgende:
    Ik zoek een nummer wat regelmatig te horen is op 100%nl, het wordt gezongen door een aantal jongens, het refrein gaat ongeveer zo:
    Dit had ik nooit durven dromen,
    Dat het ooit zo ver zou komen,
    God wat heb je me beloofd,
    In naam van de vader en de zoon.

    Iemand een idee wie het zingt en hoe het nummer heet? Via google kan ik hem iig niet vinden.
    Marcel B (Brood), In de naam van de vader en de zoon
    pi_51620227
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 01:08 schreef AbeSapien het volgende:

    wie zingt en hoe heet het nummers waarin je "lost in translation" hoort?

    ik geloof ilse delange??
    Daar ging wat fout

    Niemand ?
      donderdag 19 juli 2007 @ 10:55:58 #18
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_51620740
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef Leatherneck het volgende:
    Ik zoek een nummer wat de laatste tijd wel vaak gedraaid wordt.

    Iets heel bekends uit het nummer is de sample die ze van "Toto - Africa" gebruiken in het lied. Het lied wordt gezongen door een stel meiden, al heb ik 't goed.

    Alvast bedankt!
    JoJo - Anything
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      donderdag 19 juli 2007 @ 12:14:49 #19
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_51622978
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 10:37 schreef AbeSapien het volgende:

    [..]

    Daar ging wat fout

    Niemand ?
    Inderdaad van Ilse ja. Het nummer heet Reach For The Light. Volgende keer gewoon googlen op "ilse delange" + "lost in translation"
    pi_51623577
    Klik
    Mijn zojuist gemaakte (slechte) sample van het nummer dat ik zoek, wie kan me helpen?
    (Het was eerder vaker bij jensen in de show als een gast binnenkwam)
      donderdag 19 juli 2007 @ 12:38:04 #21
    116613 NX
    mixin...
    pi_51623600
    Hier gaan we weer verder
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 15:59 schreef NX het volgende:
    Help

    Zag vandaag een aantal trailers op apple.com/trailers, nummers die in de trailers draait komt me bekend voor, maar ik kan ze beide niet plaatsen, nummer is goed te horen:
    1. http://www.apple.com/trailers/mgm/lionsforlambs/teaser1/
    2. http://www.apple.com/trailers/wb/thebraveone/trailer1/ (ongeveer na de helft, lijkt op een nummer die wordt gespeeld in Miami Vice?) Mogwai - Auto Rock

    Bedankt!
    Anybody? Iemand moet het toch kennen, nummer komt me bekend voor maar ik kan het niet plaatsen...
    pi_51628601
    Ik ben op zoek naar een Turks nummer, draaien ze op sommige nederlandse en vlaamse zenders (vandaag VRT2) en het is van Tardan of Tartan of iets dergelijks, jaren 90, met "zoengeluiden" erin.
    pi_51630307
    Tarkan - Simarik
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
    pi_51631269
    Hey Ik zoek dit nummer wat je hier onder kan beluisteren, ben er lang naar opzoek dus wie het weet;) bedankt!


    Het nummer:
    http://media.putfile.com/Hoe-heet-dit-nummer-15


    Alvast bedankt!
    pi_51636339
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef RJunkie het volgende:
    Welk nr wordt in de Dong Energie reclame gebruikt? ?

    http://www.youtube.com/watch?v=bh5TvfWOfjs

    Bedankt alvast
    Iemand?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')