en ik ga erheen, oeh lala!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:11 schreef trebremmit het volgende:
[afbeelding]
Sonata Arctica - Silence
Power metal. Ik had het al een keer eerder geluisterd en toen vond ik er niks aan, vreemd genoeg.
Ben er nu verslaafd aan, geweldige cd, en een andere van hun, Winterheard's guild is ook zeer goed.
Dit jaar is er een nieuwe cd van hun uitgekomen, Unia.
Ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:11 schreef MuadDib het volgende:
p.s.2: leest iemand dit topic eigenlijk wel eens?
Mooi, dan doe ik er nog eenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:17 schreef dwerg het volgende:
Ja.
Zeker wel! Muziek én lezen over muziek verveelt nooit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:11 schreef MuadDib het volgende:
p.s.2: leest iemand dit topic eigenlijk wel eens?[/sup]
Tuurlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:11 schreef MuadDib het volgende:
p.s.2: leest iemand dit topic eigenlijk wel eens?[/sup]
Ha! maar je leest het dus wel?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zeker wel! Muziek én lezen over muziek verveelt nooit.
Wat is dat voor soort muziek? ik denk gothic, maar vertel er a.u.b wat meer over.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:53 schreef afraidtech het volgende:
trail of tears, keer maar weer uit de kast gehaald, blijft nog steeds leuk
Dat is sowieso de bedoeling van dit topicquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:08 schreef trebremmit het volgende:
vertel er a.u.b wat meer over.
quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 21:02 schreef Steephh het volgende:
In dit topic kun je plaatsen welk nummer of album je beluistert. Om het aantrekkelijk te maken voor anderen om te lezen en discussies te laten ontstaan, is het de bedoeling dat je bij elk nummer een korte review of toelichting zet over of bij het nummer of over de artiest. Het is echter niet de bedoeling dat je slechts een afbeelding van het album en een gekopieërde lap tekst van Allmusic of een andere bron neerzet, het gaat hier om de persoonlijke beleving van muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |