Er stonden hier dus gewoon foto’s van op internetquote:Op zondag 15 juli 2007 23:47 schreef Soempie het volgende:
Vlak voor 12 uur zei een van die jongens: [zwaar italiaans accent] today issee kieesieeng day [/zwaar italiaans accent]. Wij zo van:![]()
![]()
Daarna was echt hilarisch. Hij midden op straat tegen allemaal mensen met z'n armen uit elkaar: 'sheee does not want to kiss meeee'![]()
Verschillende meisjes kwamen hem knuffelen.![]()
's avonds stuurde San een berichtje: today is kissing day, even in HollandBaci! Met het idee: die zien we toch nooit meer.
![]()
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, dat meisje van de eerste foto loopt net weg op de tweede he, echt grappig ook hoe zij kijkt
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
Nog ff stukje lezen in mn boek en dan alweer sporten
Jij bent vroeg vrijquote:
maar maar maar het komt verfrommeld uit de drogerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:35 schreef Soempie het volgende:
Ik strijk nooit.
Ik heb geen droger.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
maar maar maar het komt verfrommeld uit de droger![]()
ah vandaarquote:
Groetjes van d'r toekomstige schoondochter.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ah vandaar![]()
maar ik ben weg. strijken en daarna mijn moeder nog even met een bezoekje vereren![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Groetjes van d'r toekomstige schoondochter.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zag dat pc's en magnetrons elkaar niet goed verdragen ivm de hitte?
Ik heb geen magnetron op m'n kamerquote:
Doe eens niet zo zielig, ik krijg nog medelijden met jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb geen magnetron op m'n kamer![]()
Maar ik ben toch ook wel een beetje zielig?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zielig, ik krijg nog medelijden met je
niet eens een beetje meerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar ik ben toch ook wel een beetje zielig?![]()
Ik voel dat ik aan het afglijden ben van een dip richting een depressiequote:
Anti Depressie Maatregelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik voel dat ik aan het afglijden ben van een dip richting een depressie![]()
Geen winterdepressie maar een zomer dipquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik voel dat ik aan het afglijden ben van een dip richting een depressie![]()
quote:
Dat is echt iets wat mij geen moer kan schelen. Ben echt geen sportliefhebber.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Vino is waarschijnlijk betrapt op doping![]()
welke sport?quote:
Geen liefhebber, maar wel sporten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is echt iets wat mij geen moer kan schelen. Ben echt geen sportliefhebber.
Maar ik ga vanavond wel sporten.![]()
Gewoon fitnessen. (Cardio, geen kracht-.)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef Soempie het volgende:
welke sport?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Geen liefhebber, maar wel sporten?
Toch geen fitness he?![]()
Ik mis bij fitness altijd het wedstrijdelement, heb het een half jaar gedaan, maar op het laatst waren er nog 2 dingen die we deden was wie het snelste een kilometer kon roeien en wie er als eerste van de loopband afviel als je hem al sneller en al steiler liet gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Toch wel. Ik sport zelf wel gewoon. Maar ik vind het niet leuk om naar te kijken. Sporten zoals wielrennen, F1 en darten etc. in ieder geval niet. De mannensporten zeg maar.
Ja, maar dat is makkelijk te winnen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef TradeMarkie het volgende:
en wie er als eerste van de loopband afviel als je hem al sneller en al steiler liet gaan![]()
Alletwee gedaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een hekel aan sporten. Vind alleen volleybal en badminton wel leuk om eens te doen, maar als ik dat elke week zou doen had ik t ook gauw bekeken denk ik
Die wedstrijd wil je dus ook niet winnenquote:
Daar kun je toch ook voor trainen, en ik vind het juist ook erg gezellig om bij een vereniging te sporten en om met je hele team ook buiten de sport van alles te doenquote:Maar om het als 'echte sport' te doen (dus bij een vereniging), daarvoor vind ik mezelf echt niet goed genoeg, en dan is de lol er ook heel snel van af.
Ja, dat is ook wel zo. Maar dan moet ik natuurlijk beginnen in de Newbiesgroep, met kinderen van 8 of zo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Daar kun je toch ook voor trainen, en ik vind het juist ook erg gezellig om bij een vereniging te sporten en om met je hele team ook buiten de sport van alles te doen![]()
Of in een recreantenteam, waar het vooral gaat om ff lekker te sporten en niet om op leven en dood te spelen voor de winst.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Maar dan moet ik natuurlijk beginnen in de Newbiesgroep, met kinderen van 8 of zo.![]()
Daar heb ik mijn koren voorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
en ik vind het juist ook erg gezellig om bij een vereniging te sporten en om met je hele team ook buiten de sport van alles te doen![]()
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Maar dan moet ik natuurlijk beginnen in de Newbiesgroep, met kinderen van 8 of zo.![]()
Dat dus. Of gewoon bij een team uit een wat lagere klasse.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of in een recreantenteam, waar het vooral gaat om ff lekker te sporten en niet om op leven en dood te spelen voor de winst.
Of ligt teamsport je niet zo?
Ik heb inderdaad nog nooit echt aan een teamsport gedaan, behalve op school.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Of in een recreantenteam, waar het vooral gaat om ff lekker te sporten en niet om op leven en dood te spelen voor de winst.
Of ligt teamsport je niet zo?
Wij trainen wel heel fanatiek 2x per week hoor, maar er is ook altijd iemand die bier voor iedereen meeneemt op de trainingsavonden, aangezien de kantine dan niet open is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn koren voor![]()
Heb mezelf ook jarenlang voorgehouden dat zingen echt héél goed is voor je buikspieren
![]()
Dat is ws die andere Mark, ik doe het tegenovergestelde van klimmenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nog nooit echt aan een teamsport gedaan, behalve op school.![]()
Jij was toch degene die ook klimt? Of was dat nou die andere Mark.
Misschien had ik dat eerder moeten doen, toen ik net begon met studeren. Ik zie het nu niet zo zitten om alsnog bij een vereniging te gaan, voel me een beetje 'oud'.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef Soempie het volgende:
Dat dus. Of gewoon bij een team uit een wat lagere klasse.![]()
Jij duikt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is ws die andere Mark, ik doe het tegenovergestelde van klimmen
Gewoon blijven ademenquote:
Heb je suggesties?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef Soempie het volgende:
Dat dus. Of gewoon bij een team uit een wat lagere klasse.![]()
Mikkie kicks ass.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef Mikkie het volgende:
Binnenkort mezelf maar eens onder m'n hol schoppen
moet je zingen voor capoeiraquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je suggesties?
Ik ben niet zo goed met ballen en ik ben flexibel. Dacht zelf aan capoeira, maar ik kan niet zingen.![]()
wat is capoeira eigenlijk?quote:
quote:
Volgens mij moet je soms zingen voor de les begint. En dat durf ik echt niet.quote:Capoeira is geen pure sport; het gaat niet slechts om bewegen maar ook om muziek.
Vecht-dans.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:19 schreef TradeMarkie het volgende:
wat is capoeira eigenlijk?
Ik vind zelf bijna alleen bal- en watersporten leuk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je suggesties?
Ik ben niet zo goed met ballen en ik ben flexibel. Dacht zelf aan capoeira, maar ik kan niet zingen.![]()
Campzonequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:26 schreef Soempie het volgende:
Weet iemand nog een camping in de buurt van Maastricht?![]()
En dan niet zo'n hippe camping met disco en veel jongeren. Maar een beetje rustig, tenslotte ben ik al bijna bejaard.![]()
klinkt spannendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:29 schreef wyccie het volgende:
onderwatermassage
Of laten bezorgen. Beter nog: vraag of Soempie voor je wil bestellen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet trouwens nog ff eten fixen, bedenk ik me net.
Sprintje naar de supermarkt voor een afbakpizza, of ben ik lui en wandel ik niet verder dan de friettent?
Dan moet je toch eens leren snorkelenquote:
Ik zet m'n geld in op optie 2.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet trouwens nog ff eten fixen, bedenk ik me net.
Sprintje naar de supermarkt voor een afbakpizza, of ben ik lui en wandel ik niet verder dan de friettent?
Das helemaal niet gek. Je kunt er fietsen huren en zeilen.quote:
Ga je nou nog naar Lowlands?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Das helemaal niet gek. Je kunt er fietsen huren en zeilen.![]()
Nee.quote:
Maar dat ligt er meer aan dat ik gewoon geen slaapplek heb. M'n ex heeft vlak voor m'n neus m'n plekkie ingepikt.quote:
Als je voor mij een kaartje haalt mag je bij mij in de tentquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dat ligt er meer aan dat ik gewoon geen slaapplek heb. M'n ex heeft vlak voor m'n neus m'n plekkie ingepikt.En ik heb niet zo'n zin om met hem te gaan/ met zijn groepje.
En ik heb geen tent.
![]()
Samen met mij in de tent en dan óók nog eens een LL-kaartje cadeau krijgen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je voor mij een kaartje haalt mag je bij mij in de tent![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Samen met mij in de tent en dan óók nog eens een LL-kaartje cadeau krijgen...
Grapjas![]()
Ik ookquote:
Dat is wel een idee: dan krijg je wel avondeten, maar weet je niet wat het isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of laten bezorgen. Beter nog: vraag of Soempie voor je wil bestellen!
Daar had ik overheen gelezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of laten bezorgen. Beter nog: vraag of Soempie voor je wil bestellen!
Is zo'n APK-keuring (of staat de K al voor keuring?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo met de trein richting familie, auto van m'n moeder is niet door de APK gekomen en alles repareren is duurder dan de dagwaarde (nogal doorgeroest en zo), en nu moet er een nieuwe auto komen.
Mutsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dat ligt er meer aan dat ik gewoon geen slaapplek heb. M'n ex heeft vlak voor m'n neus m'n plekkie ingepikt.En ik heb niet zo'n zin om met hem te gaan/ met zijn groepje.
En ik heb geen tent.
![]()
Gewoon een duikbril opzettenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:31 schreef Mikkie het volgende:
Zijn er trouwens instant-ui-snij-machines te koop? Ik heb geen zin om elke keer te janken als ik friet speciaal wil, maar nu heb ik telkens geen uien en is m'n friet niet speciaal genoeg
Jazeker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:31 schreef Mikkie het volgende:
Zijn er trouwens instant-ui-snij-machines te koop? Ik heb geen zin om elke keer te janken als ik friet speciaal wil, maar nu heb ik telkens geen uien en is m'n friet niet speciaal genoeg
(Ik kan m'n sleutels niet direct vinden en het had niet meteen haast dus ik kan nog reageren)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:32 schreef Soempie het volgende:
Maar hoe kan het dan dat repareren opeens duurder is dan de dagwaardehet jaar ervoor kwam hij er toch ook doorheen
Hoeveel schade kun je nou in een jaar hebben
Succesquote:
Koequote:
Maar zeker geen pudding.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vandaag spullen in huis gehaald voor een English Breakfast.
Bacon(dikke, zoals het hoort), sausages
Eieren en bonen had ik al. Tomaatje en champi's ook
of voorgesneden uien?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Is het niet veel makkelijker om een frietje speciaal te kopen in plaats van een uiensnijder?
Het is altijd makkelijker om een patatje te kopen. Maar toch maak je het wel eens thuisquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Is het niet veel makkelijker om een frietje speciaal te kopen in plaats van een uiensnijder?
Ik nooit. Ik heb nooit friet, frietsaus en ketchup in huis. Alleen uien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
Het is altijd makkelijker om een patatje te kopen. Maar toch maak je het wel eens thuis
Maar voorgesneden uien zijn beperkt houdbaar.quote:
Ah, ok. Dat was wel essentiële info.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:41 schreef Mikkie het volgende:
Als je maar regelmatig genoeg friet haalt (zoals ik) verdien je dat zo terug
Eeeeeen...bedanktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:42 schreef Supersheep het volgende:
Nou heb ik zin in een frikandel speciaal
Geen twee?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het stomme is dat ik zelf geen uiensnijder heb en ik hem er echt één nodig
Jij máákt de voorgesneden uien in zakken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe heb je het ooit zonder gedaan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij máákt de voorgesneden uien in zakken?
http://www.opussupplies.nl/quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:51 schreef Etcetera het volgende:
waar kun je tegenwoordig nog goedkoop spindels dvd's halen? ik heb in directe omgeving een c1000, ah, action, kruidvat, makromaar heb geen makro pasje, alhoewel die mss wel te fiksen is
doet dat afleveren op CZquote:
Dan laat maar jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doet dat afleveren op CZlijkt me sterk
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doet dat afleveren op CZlijkt me sterk
Stom dat ze ze niet op CZ verkopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Etcetera het volgende:
nou moet ik zeggen dat het niet heel veel haast hoeft te hebben. maar aan de andere kant, ik heb nog maar 18,5 gb over
dacht ik alquote:
Ja en een katquote:
Een, één.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen twee?![]()
Uien gewoon snijden is toch niet zoveel werkik kan het heel snel en zonder te huilen.
![]()
Ik heb vier jaar lang altijd de uien mogen snijden en andere kutklusjes mogen doen, zoals tomaten ontvellen. Nu vind ik het altijd het leukste werk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een, één.
onduidelijk
Ik hou het niet droog bij het snijen van uien. Maar dat komt ook omdat ik er eigenlijk altijd meer dan 1 snij.
En tegenwoordig doen ze gewoon pijn ipv alleen maar tranenmakend.
Gaat hard he, met al die illegale troepquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Etcetera het volgende:
nou moet ik zeggen dat het niet heel veel haast hoeft te hebben. maar aan de andere kant, ik heb nog maar 18,5 gb over
Kokshulpje?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vier jaar lang altijd de uien mogen snijden en andere kutklusjes mogen doen, zoals tomaten ontvellen. Nu vind ik het altijd het leukste werk.![]()
Maar rode uien hebben een andere smaak en zijn kleinerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef wyccie het volgende:
Rode uien zijn minder erg volgens mij. En gepeld in koud water dompelen maakt het ook minder erg.
Tomaten ontvellen vind ik minder erg dan uien snijenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar lang altijd de uien mogen snijden en andere kutklusjes mogen doen, zoals tomaten ontvellen. Nu vind ik het altijd het leukste werk.![]()
Thuis, ja.quote:
Onderdompelen in koud en heet water. Zo gepiept.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tomaten ontvellen vind ik minder erg dan uien snijen
En als het goed gaat heb je er niet eens een mesje voor nodig
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onderdompelen in koud en heet water. Zo gepiept.![]()
vanuit eindhoven? 't is goed met jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaat hard he, met al die illegale troep![]()
Kun je niet even naar Biddinghuizen rijen?
Lekkerder en makkelijker vind ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
Maar rode uien hebben een andere smaak en zijn kleiner
En de uien heel ver van je af houden?quote:Alle trukjes die er bestaan helpen bij mij niet. Zodra ik die ui open snij ben ik de pineut
Ik ook. Eerst uitzetten en dan krimpen.quote:
Ik was even compleet onder de indruk dat je op CZ zat dat in Biddinghuizen wordt gehoudenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vanuit eindhoven? 't is goed met je![]()
we zijn verhuisd enzo naar Oirschot/Best
Ik heb ze zo ver van me af gehouden dat ik ze niet meer beet kon pakkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lekkerder en makkelijker vind ik.
[..]
En de uien heel ver van je af houden?
waaaaaaaat wordt er een CZ in Biddinghuizen gehouden!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was even compleet onder de indruk dat je op CZ zat dat in Biddinghuizen wordt gehouden
http://www.consumerreport(...)0507_goggle_ov_1.htm stoer manquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar rode uien hebben een andere smaak en zijn kleiner
Alle trukjes die er bestaan helpen bij mij niet. Zodra ik die ui open snij ben ik de pineut
Ik snap er geen hol meer van. Was jij niet diegene die zoiets zei als: "ik zal het terrein voor jullie checken voor Lowlands" o.i.d.?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waaaaaaaat wordt er een CZ in Biddinghuizen gehouden!!
* inpakt en wegweest
heel campzone is meeverhuisd
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.consumerreport(...)0507_goggle_ov_1.htm stoer man![]()
![]()
dear God.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.consumerreport(...)0507_goggle_ov_1.htm stoer man![]()
![]()
mjah dat heb ik gezegdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol meer van. Was jij niet diegene die zoiets zei als: "ik zal het terrein voor jullie checken voor Lowlands" o.i.d.?
Ik ben de weg kwijt
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:21 schreef wyccie het volgende:
Haha, jullie lachen wel, maar volgens mij is dat echt een goede oplossing!
quote:
d'r zit een redelijk goed centrum in best, ik ga daar wel even kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
Anyway...kun je niet naar Eindhoven rijden dan?
Maar toch, in geen honderd jaar dat ik zo in de keuken ga staan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:21 schreef wyccie het volgende:
Haha, jullie lachen wel, maar volgens mij is dat echt een goede oplossing!
En dat is nog wel het minst ergequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
d'r zit een redelijk goed centrum in best, ik ga daar wel even kijken
en ik ga niet weer naar eindhoven rijden gallige kutstad met hun klotestoplichten en niet te volgen wegwijzeringen
Snij jij je uien in het openbaar dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef Mikkie het volgende:
Kan wezen, maar zo zou ik me niet snel vertonen
Stel...je bent een begrafenisondernemen met humor. Dan komt je na een lange dag thuis, je vrouw draait zich om en je ziet die bril. Dan lig je waarschijnlijk een uur krom.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar toch, in geen honderd jaar dat ik zo in de keuken ga staan.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef wyccie het volgende:
Misschien is een Nem met duikbril wel beter dan een huilende Nem.
Rare ideeen heb jij.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stel...je bent een begrafenisondernemen met humor. Dan komt je na een lange dag thuis, je vrouw draait zich om en je ziet die bril. Dan lig je waarschijnlijk een uur krom.
Dan komt het moment dat je een grafrede staat geven en opeens denk je weer aan je vrouw met dat ding. Dat wordt toch een beschamend moment
Ik vond hem ook helemaal niet geweldig. Had er meer van verwacht met "het gevecht begint nu pas echt" etc. Beetje jammerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook tegenvallen in vergelijking met de vorige films. Dat komt natuurlijk ook wel doordat deel 5 een boek was met heel veel uitleg en wat minder spannende actie, maar ik vond 'm zeker niet geweldig.
En jammer dat die Radcliffe inmiddels al de echte Potter is, want acteren kan ie niet..
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef Nesle het volgende:
Ben vandaag naar Harry Potter geweest.
Ik vond hem best saai?
Een huilende Nem is nooit goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef wyccie het volgende:
Misschien is een Nem met duikbril wel beter dan een huilende Nem.
NOOIT weer echt niet, we zijn wel 2,5u onderweg geweest van CZ naar Eindhoven en weer terug baggerquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stel...je bent een begrafenisondernemen met humor. Dan komt je na een lange dag thuis, je vrouw draait zich om en je ziet die bril. Dan lig je waarschijnlijk een uur krom.
Dan komt het moment dat je een grafrede staat geven en opeens denk je weer aan je vrouw met dat ding. Dat wordt toch een beschamend moment
Vooral bij dat eerste deel, ja.quote:
Als ik het geld had zou ik mijn leven doorbrengen met het maken van films. En dan vooral met zulke stukje erinquote:
Koop een camera en word een Youtube-heldquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik het geld had zou ik mijn leven doorbrengen met het maken van films. En dan vooral met zulke stukje erin
Ik heb vaker bij bijvoorbeeld een nummer ineens een idee voor een filmpje/clipje dat er ontzettend goed bij zou passen. Maar ja
Dat nu ook weer niet.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat nu ook weer niet.Maar liever niet met die bril. Dat beeld krijg ik dan nooit meer uit m'n hoofd.
Ik heb het al ergens gemeld hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:30 schreef wyccie het volgende:
Hé, Nesle! Hoe was dat nou met je 'baas' gegaan?
Ja moet ik nog doen. Maar ik wil een goeie en dan zit je gelijk aan een paar duizend. En dat is dan eigenlijk al niet eens genoegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Koop een camera en word een Youtube-held![]()
Ik lees niet alles terug, sorry.quote:
Ah, gelukkig. Stress kan iemand heel erg onredelijk maken. Ik denk dat hij er nu wel van geleerd heeft en nu eerst nadenkt voordat hij weer zomaar mensen uitkaffert.quote:Maar het was eigenlijk weer koek en ei. Heb met mijn echte baas gepraat, dus de kokkin en die heeft weer gepraat met hem. Het is allemaal weer goedgekomen dus en hij heeft ook sorry gezegd, hij zei dat het zo druk was die avond en omdat ik als enige bij de afwas stond ging het dus niet zo snel als hij wilde. Hij was gestresst en nouja, daar kan ik wel inkomen. Hij vond het ook onredelijk van zichzelf dat hij tegen ons tekeer is gegaan midden in het restaurant
Maar het is weer top dus![]()
Misschien is het maar beter dat je niet naar Lowlands komtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat nu ook weer niet.Maar liever niet met die bril. Dat beeld krijg ik dan nooit meer uit m'n hoofd.
Mjaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:26 schreef Mikkie het volgende:
En jammer dat die Radcliffe inmiddels al de echte Potter is, want acteren kan ie niet..
Wat ben je van plan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter dat je niet naar Lowlands komt.
Dat ligt natuurlijk ook (deels) aan de kwaliteit van de camera!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
Youtube
Als ik ooit zover ben gooi ik ze wel op een website waar ze op normale kwaliteit te zien zijn
Is me niet opgevallen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:39 schreef Nesle het volgende:
Nou, Hermione
Die wenkbrauwen hebben een soort tic
Ja, ook wel. Daarom wil ik een goede camera. Maar behalve dat is het zo dat Youtube de filmpjes downsampled en downsized naar blokkerig postzegelformaatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk ook (deels) aan de kwaliteit van de camera!
Youtube is een geweldig concept jaquote:Ik vind YouTube echt een geweldig concept. Ik doe klik klik klikkerdeklik![]()
Je hoeft alleen m'n kaartje te halen, ik ben luiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Samen met mij in de tent en dan óók nog eens een LL-kaartje cadeau krijgen...
Grapjas![]()
Dolores Umbridgequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kreeg jeuk van die heks in haar roze pakje![]()
Dat was natuurlijk ook de bedoeling, maargoed
Ik heb nu al een plek. Je bent te laat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je hoeft alleen m'n kaartje te halen, ik ben lui
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nu al een plek. Je bent te laat.![]()
Misschien mag je tussen Nem en mij in.quote:
Hmm, je hebt grootse plannen dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik kwaliteit in mijn hoofd heb zitten en geen huis/tuin/keukenfilmpjes..iets waar Youtube toch groot mee geworden is
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef wyccie het volgende:
Dit is toch wel dé YouTubeheld:
http://www.youtube.com/watch?v=2xjJXT0C0X4
quote:
Ja ik ken hem al een tijdjequote:Dit is toch wel dé YouTubeheld:
http://www.youtube.com/watch?v=2xjJXT0C0X4
Zou ik ook wel willen, maar meisjes dragen in het algemeen geen mobiel in hun broek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb geen ringtone, alleen één piepje en verder trilt ie.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:07 schreef wyccie het volgende:
Ah, wat sneu. Ik had 'm ook best wel kunnen bijknippen.
Avril Lavigne, toevallig?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
Dat nummer doe me heel sterk denken aan een ander nummer en ik kan er niet opkomen
De clip. Die man heeft een plat hoofd. Ze hebben 'm 'geopereerd', maar het probleem niet opgelost.quote:
Heb je je hond weggegooid omdat ie te lang haar had?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:07 schreef wyccie het volgende:
Ah, wat sneu. Ik had 'm ook best wel kunnen bijknippen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien mag je tussen Nem en mij in.![]()
Aan een boom geknoopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:09 schreef Supersheep het volgende:
Heb je je hond weggegooid omdat ie te lang haar had?![]()
Ik had de clip nog niet gezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
De clip. Die man heeft een plat hoofd. Ze hebben 'm 'geopereerd', maar het probleem niet opgelost.
Mij ook, maar ik kan er nooit de titel of zo bij bedenken. Het stond toevallig in de comments.quote:
Lijkt me niet handig, jij snurktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien mag je tussen Nem en mij in.![]()
Nee ik ook niet..maar het is één van haar eerste nummersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik kan er nooit de titel of zo bij bedenken. Het stond toevallig in de comments.
Dat stukje dat Sheep postte bedoel je?quote:Maar is dat stuk met de harp van American Beauty?
Neequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik kan er nooit de titel of zo bij bedenken. Het stond toevallig in de comments.
Maar is dat stuk met de harp van American Beauty?
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Dat stukje dat Sheep postte bedoel je?
quote:
Van Jameson Whiskey, zoals in het filmpje te zien isquote:
Ik wil het ook weten. Het is erg bekend. En goed.quote:
*Swooosh*quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:23 schreef wyccie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4
Nee...lijkt ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
Daar lijkt het op.
Maar het is 'm niet, hè?![]()
die bovenste reactiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:23 schreef wyccie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4
Lijkt wel.quote:
Alleen dat hardere stuk, maar de intro hoort toch niet bij dat nummer?quote:Ik zie overal op de messageboard dat het het voornoemde nummer is. En dat 'ie het uiteraard niet zelf speelt
Nee wyccie, dat heet een pianoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
Daar lijkt het op.
Maar het is 'm niet, hè?![]()
quote:
Dunno..het is een cover dus een beetje artistieke vrijheid kun je wel verwachten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lijkt wel.![]()
[..]
Alleen dat hardere stuk, maar de intro hoort toch niet bij dat nummer?
Nee, dat is juist het gecoverde gedeelte van het nummerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen dat hardere stuk, maar de intro hoort toch niet bij dat nummer?
Echt? Of maak je me maar wat wijs?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef Supersheep het volgende:
Nee, dat is juist het gecoverde gedeelte van het nummer
Alleen voor de reclame gepingeld en verder niks.
Echtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt? Of maak je me maar wat wijs?
Ik ben zo erg amuzikaal.![]()
Ik had eerst de hele openingsscene van Pulp Fiction (het stuk in het restaurant), maar nu de theme van "Happy Tree Friends"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:59 schreef Soempie het volgende:ik weet niet meer wat m'n ringtone is.
* telefoon zoekt
Slaap lekkerquote:
ik eerst ook een tijd die van Pulp Fictionquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik had eerst de hele openingsscene van Pulp Fiction (het stuk in het restaurant), maar nu de theme van "Happy Tree Friends"![]()
![]()
Foeiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:55 schreef geenaam het volgende:
En nog 5 berichtjes te gaan. En dan is dit topic al weer vol. Maar de Lapo pak ik lekker nooooiitt
Dankjewel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:52 schreef wyccie het volgende:
Audacity.
Maar je moet waarschijnlijk wel iets downloaden om het daarna in mp3 om te kunnen zetten.
Ik ben altijd de pineut.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:55 schreef geenaam het volgende:
En nog 5 berichtjes te gaan. En dan is dit topic al weer vol. Maar de Lapo pak ik lekker nooooiitt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |