Ja, dat is ook wel zo. Maar dan moet ik natuurlijk beginnen in de Newbiesgroep, met kinderen van 8 of zo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Daar kun je toch ook voor trainen, en ik vind het juist ook erg gezellig om bij een vereniging te sporten en om met je hele team ook buiten de sport van alles te doen![]()
Of in een recreantenteam, waar het vooral gaat om ff lekker te sporten en niet om op leven en dood te spelen voor de winst.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Maar dan moet ik natuurlijk beginnen in de Newbiesgroep, met kinderen van 8 of zo.![]()
Daar heb ik mijn koren voorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
en ik vind het juist ook erg gezellig om bij een vereniging te sporten en om met je hele team ook buiten de sport van alles te doen![]()
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Maar dan moet ik natuurlijk beginnen in de Newbiesgroep, met kinderen van 8 of zo.![]()
Dat dus. Of gewoon bij een team uit een wat lagere klasse.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of in een recreantenteam, waar het vooral gaat om ff lekker te sporten en niet om op leven en dood te spelen voor de winst.
Of ligt teamsport je niet zo?
Ik heb inderdaad nog nooit echt aan een teamsport gedaan, behalve op school.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Of in een recreantenteam, waar het vooral gaat om ff lekker te sporten en niet om op leven en dood te spelen voor de winst.
Of ligt teamsport je niet zo?
Wij trainen wel heel fanatiek 2x per week hoor, maar er is ook altijd iemand die bier voor iedereen meeneemt op de trainingsavonden, aangezien de kantine dan niet open is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn koren voor![]()
Heb mezelf ook jarenlang voorgehouden dat zingen echt héél goed is voor je buikspieren
![]()
Dat is ws die andere Mark, ik doe het tegenovergestelde van klimmenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nog nooit echt aan een teamsport gedaan, behalve op school.![]()
Jij was toch degene die ook klimt? Of was dat nou die andere Mark.
Misschien had ik dat eerder moeten doen, toen ik net begon met studeren. Ik zie het nu niet zo zitten om alsnog bij een vereniging te gaan, voel me een beetje 'oud'.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef Soempie het volgende:
Dat dus. Of gewoon bij een team uit een wat lagere klasse.![]()
Jij duikt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is ws die andere Mark, ik doe het tegenovergestelde van klimmen
Gewoon blijven ademenquote:
Heb je suggesties?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef Soempie het volgende:
Dat dus. Of gewoon bij een team uit een wat lagere klasse.![]()
Mikkie kicks ass.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef Mikkie het volgende:
Binnenkort mezelf maar eens onder m'n hol schoppen
moet je zingen voor capoeiraquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je suggesties?
Ik ben niet zo goed met ballen en ik ben flexibel. Dacht zelf aan capoeira, maar ik kan niet zingen.![]()
wat is capoeira eigenlijk?quote:
quote:
Volgens mij moet je soms zingen voor de les begint. En dat durf ik echt niet.quote:Capoeira is geen pure sport; het gaat niet slechts om bewegen maar ook om muziek.
Vecht-dans.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:19 schreef TradeMarkie het volgende:
wat is capoeira eigenlijk?
Ik vind zelf bijna alleen bal- en watersporten leuk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je suggesties?
Ik ben niet zo goed met ballen en ik ben flexibel. Dacht zelf aan capoeira, maar ik kan niet zingen.![]()
Campzonequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:26 schreef Soempie het volgende:
Weet iemand nog een camping in de buurt van Maastricht?![]()
En dan niet zo'n hippe camping met disco en veel jongeren. Maar een beetje rustig, tenslotte ben ik al bijna bejaard.![]()
klinkt spannendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:29 schreef wyccie het volgende:
onderwatermassage
Of laten bezorgen. Beter nog: vraag of Soempie voor je wil bestellen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet trouwens nog ff eten fixen, bedenk ik me net.
Sprintje naar de supermarkt voor een afbakpizza, of ben ik lui en wandel ik niet verder dan de friettent?
Dan moet je toch eens leren snorkelenquote:
Ik zet m'n geld in op optie 2.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet trouwens nog ff eten fixen, bedenk ik me net.
Sprintje naar de supermarkt voor een afbakpizza, of ben ik lui en wandel ik niet verder dan de friettent?
Das helemaal niet gek. Je kunt er fietsen huren en zeilen.quote:
Ga je nou nog naar Lowlands?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Das helemaal niet gek. Je kunt er fietsen huren en zeilen.![]()
Nee.quote:
Maar dat ligt er meer aan dat ik gewoon geen slaapplek heb. M'n ex heeft vlak voor m'n neus m'n plekkie ingepikt.quote:
Als je voor mij een kaartje haalt mag je bij mij in de tentquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dat ligt er meer aan dat ik gewoon geen slaapplek heb. M'n ex heeft vlak voor m'n neus m'n plekkie ingepikt.En ik heb niet zo'n zin om met hem te gaan/ met zijn groepje.
En ik heb geen tent.
![]()
Samen met mij in de tent en dan óók nog eens een LL-kaartje cadeau krijgen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je voor mij een kaartje haalt mag je bij mij in de tent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |