De zomer: straatbeeld van jonge gebruinde meisjes, die in luchtige jurkjes en blote voetjes onbekommerd voorbij dansen voor de vele terrasjes waar een spontane serveerster je vraagt of je nog een drankje wil. Deze is van het huis, omdat je er al een stuk of 20 op hebt... Niet dus.. Ik zit met een zomerdepressie door de ramen naar buiten te staren in de leegte. Het is te koud voor luchtige jurkjes, te nat voor blote voetjes en te donker om het witte smekende vrouwelijk vlees te verwarmen. Niks terras, maar een TL verlichte supermarkt waar je op zoek gaat naar chocomel. De verwarming staat inmiddels al weer aan, gepruttel herinnerd je eraan dat je de verwarming nog moet ontluchten. Ontluchten ook in je hoofd.
*zucht*
zomerdip..
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende: Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Miauw Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
zkers de zomer is mooi waardeloss tot nu toe!! Ben pas sinds vorige week klaar met school en moest daarna gelijk beginnen met werken of anders gingen ze iemand anders in mn plaats zoeken!! Nu lekker een maand gegevens invoeren, daarna 2 weekis vrij en hop weer naar die fijne school! Vorig jaar was ik nu nog op vakantie!! Baal dr behoorlijk van!!
Zo herkenbaar, ik ben lekker vrij en werk 2 dagen in de week. als het lekker weer is, is dit zwaar relax. maar nu is het bagger. blijf de hele dag in bed en zit beetje doelloos te fokken en op spele.nl rond te hangen.
als het even mooi weer is pak ik een corona met limoen.
owh ja over 2 weken nar rhodos. dat is nu mijn lichtpuntje
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl