Nee, maar dat donkere meisje was wel m'n beste vriendinnetje tot en met groep 6.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Jij zit rechtsboven, tussen die 2 donkere kindjes?
Ja, Beverwijk, wat wil jequote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Sowieso veel buitenlandse kinderen in je klas
Oooo DIE donkere kindjes! Ja dat ben ik welquote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Jij zit rechtsboven, tussen die 2 donkere kindjes?
Ja eh..is dat de immigratiestad ofzo? Ik zit/zat hier in de Randstad. Ik woonde achter een "zwarte school". Er zaten bij ons 2 buitenlandse kinderen en ik kan me nog wel herinneren dat de hele school het vreemd vond toen er 2 Turkse meisjes kwamen. Dat was toen gewoon vaak nog niet gemengdquote:
Oh. Nouja, aan het eind van de basisschool was het merendeel van de kinderen in mijn klas turks. Ik woonde ook in een behoorlijk gemengde wijk. En Beverwijk: hoogovens/ corus (en nu heet het weer anders geloof ik), daar werken veel turkse mensen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja eh..is dat de immigratiestad ofzo? Ik zit/zat hier in de Randstad. Ik woonde achter een "zwarte school". Er zaten bij ons 2 buitenlandse kinderen en ik kan me nog wel herinneren dat de hele school het vreemd vond toen er 2 Turkse meisjes kwamen. Dat was toen gewoon vaak nog niet gemengd
Slaap lekker.quote:
grappig gemaaktquote:Op maandag 23 juli 2007 22:24 schreef Supersheep het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/8157/ea9b8d20/index.html
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef Supersheep het volgende:
http://www.gamesmate.com/(...)e-tangerinepanic.asp
Voor Soempie
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef Supersheep het volgende:
http://www.gamesmate.com/(...)e-tangerinepanic.asp
Voor Soempie
Hoe?quote:
dan moet je plakken in paintquote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe doe je dat met dat printscreen? Als ik op dat knopje druk gebeurt er niks....
alweer/nog steeds?quote:
Op dat knopje drukken en dan paint openen en daar pasten.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe doe je dat met dat printscreen? Als ik op dat knopje druk gebeurt er niks....
Hoe staat het met jouw verveling dan?quote:
Ik heb heel actief gedaan op een stuk gras, en nu heb ik jullie weerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw verveling dan?![]()
ben je er al achter of ze jou net zo leuk vindt?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb heel actief gedaan op een stuk gras, en nu heb ik jullie weer![]()
en ondertussen heb ik de tv aan en zat ik net nog te praten met een bepaald meisje![]()
Nee, ik weet wel dat ze me leuk vind, tenminste, dat denk ik, ze wil iig nog wel een keer iets gaan doen samenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
ben je er al achter of ze jou net zo leuk vindt?
Ahwquote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb heel actief gedaan op een stuk gras, en nu heb ik jullie weer![]()
en ondertussen heb ik de tv aan en zat ik net nog te praten met een bepaald meisje![]()
Dan moet je wel met een ander onderwerp komen natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar genoeg geluld over mijn prille liefde
Neeeee, da's juist leuk!!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar genoeg geluld over mijn prille liefde
ander onderwerpquote:
Hoe staat het bij jou dan?quote:
Nee, als jij en ik in de buurt zijn en het woord magnetron valt weerquote:
Oh jaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, als jij en ik in de buurt zijn en het woord magnetron valt weer![]()
Toen ik m ging halen voor pauze was ie al wegquote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe staat het bij jou dan?Nog koffie gedronken met die jongen uit de bieb?
![]()
Ohwquote:Op maandag 23 juli 2007 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Toen ik m ging halen voor pauze was ie al weg![]()
Maargoed, die had ik 3 jaar geleden al afgeschreven
Heb jij je Italianen al afgeschreven?quote:
Die waren alleen leuk voor een dag Barcelona en een nacht stappen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb jij je Italianen al afgeschreven?
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Supersheep het volgende:
Als je zo'n partytent omkeert en in het water gooit, heb je dan een cruise?
Nee, een partyboatquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Supersheep het volgende:
Als je zo'n partytent omkeert en in het water gooit, heb je dan een cruise?
Zeg dan gewoon neequote:Op maandag 23 juli 2007 23:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja..... maar die werkt niet zo mee![]()
Maar je ziet hem wel regelmatigquote:Op maandag 23 juli 2007 23:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja..... maar die werkt niet zo mee![]()
Ik had hetzelfde getikt, maar toch maar niet gepost.quote:
quote:
Wij horen bij elkaarquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde getikt, maar toch maar niet gepost.![]()
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde getikt, maar toch maar niet gepost.![]()
Iemand die afhaakt bij pokerquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef Etcetera het volgende:
ik ben weer terug
ze gingen pokeren, toen ben ik afgehaakt. ik had gehoopt op karaoke
Ik geloof toch niet dat we bij elkaar horen.quote:
Naveltruitje staat je vast ook goedquote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Damn, wil ik een supergaaf t-shirt van "Die Sendung mit der Maus" bestellen op WDRshop.de omdat dat zo ongeveer de enige shop is die maatje XXL heeft zodat ik geen naveltruitje heb, zijn de verzendkosten 12 euro..
quote:
van mijn partquote:
Maus!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Damn, wil ik een supergaaf t-shirt van "Die Sendung mit der Maus" bestellen op WDRshop.de omdat dat zo ongeveer de enige shop is die maatje XXL heeft zodat ik geen naveltruitje heb, zijn de verzendkosten 12 euro..
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Naveltruitje staat je vast ook goed
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geloof toch niet dat we bij elkaar horen.![]()
Dan stap je toch gewoon over op strippoker?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Pokeren is wel een leuk spel, maar om geld spelen met vrienden draait altijd op gezeik uit, en dat vind ik niet echt tof![]()
Ik speel ook echt niet om geld.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Pokeren is wel een leuk spel, maar om geld spelen met vrienden draait altijd op gezeik uit, en dat vind ik niet echt tof![]()
Met je vrienden?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan stap je toch gewoon over op strippoker?
oh hier spelen ze met fiches niet met geldquote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Daar hebben wij echt geen last van. Als je verliest is jammer, maar dat hoort erbij.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Dan zit er geen spanning inquote:
Met mij toch?quote:
Wanneer?quote:
Ik zie m 1 a 2 keer per week ja, maar bijna altijd in groepsverband, en nee ik durf niet echt iets te proberen als ik niet weet hoe hij er tegenover staatquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Soempie het volgende:
Maar je ziet hem wel regelmatigEn doet ook dingen samen? En heb je al iets geprobeerd dan?
![]()
Je kunt toch vragen of hij zin heeft om een keer wat te gaan drinken?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zie m 1 a 2 keer per week ja, maar bijna altijd in groepsverband, en nee ik durf niet echt iets te proberen als ik niet weet hoe hij er tegenover staat![]()
Ik kijk dagelijks op de site van je oude baantje hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt mij duidelijk nog nooit gezien
Tuurlijk, maar niet om geld.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet toch juist ergens om spelen. Competitie-element!
quote:
Doe eens een afbeelding van dat shirt?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uhuh!
Maar beetje schraal om voor een shirt van 20 euro nog eens 60% extra te betalen aan verzending..
quote:
ze gaat strippokeren met moiquote:Op maandag 23 juli 2007 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom dan wel?
Drank?
Seks?
Drugs?
Dropjes?
Nou, m'n magnetron komt er qua warmte niet eens bij in de buurtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En daar word je nogal vrolijk van, wil je zeggen
Uhuh, is wel zo, maar toch.... ik doe dat nooit. Aangezien we met die groep al 2 avonden per week in de kroeg hangen enzo. Met mijn ex liep het vanzelf zo dat we als laatste overbleven, en toen was het rap bekeken, maar dat wil nu niet zo opschietenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:25 schreef Soempie het volgende:
Je kunt toch vragen of hij zin heeft om een keer wat te gaan drinken?![]()
Dat hoeft niet eens wat te betekenen, gewoon een beetje luchtig brengen.![]()
Je begint al te pingen en aan knoppen te draaien bij alleen de gedachte?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou, m'n magnetron komt er qua warmte niet eens bij in de buurt
Of ga hem stalkenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Probeer 'm dan eens over te halen om laat te blijven
Met of zonder gaatjes?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, die ping komt pas als ie klaar is
Jaja, dat doe ik ook wel!! Met het beste lokaas dat ik me kon bedenken, een biertjequote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Probeer 'm dan eens over te halen om laat te blijven
En naar de bios? Of een tentoonstelling (studeert hij ook kunstgeschiedenis?)?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhuh, is wel zo, maar toch.... ik doe dat nooit. Aangezien we met die groep al 2 avonden per week in de kroeg hangen enzo. Met mijn ex liep het vanzelf zo dat we als laatste overbleven, en toen was het rap bekeken, maar dat wil nu niet zo opschieten(zijn schuld)
Dan loop je achter 'm aan als ie vertrektquote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhuh, is wel zo, maar toch.... ik doe dat nooit. Aangezien we met die groep al 2 avonden per week in de kroeg hangen enzo. Met mijn ex liep het vanzelf zo dat we als laatste overbleven, en toen was het rap bekeken, maar dat wil nu niet zo opschieten(zijn schuld)
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef Soempie het volgende:
Anders raad ik je een cursus van Sanne aan.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan loop je achter 'm aan als ie vertrekt![]()
Dat moet juist niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel een paar gaatjes, zodat er wat stoom weg kan en er wat vocht uit kan (condens ofzo).
Daar krijg je allemaal kleine ronnetjes vanquote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel een paar gaatjes, zodat er wat stoom weg kan en er wat vocht uit kan (condens ofzo).
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef Supersheep het volgende:
Dan loop je achter 'm aan als ie vertrekt![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En waar komt dat op neer? Met iedereen zoenen, het bed delen en er de dag later achter komen dat ie een vriendin had?
Helemaal niet. Dat is gewoon veilig!quote:
Dat, maar dat laatste te weten komen doordat de vriendin er naast ligtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En waar komt dat op neer? Met iedereen zoenen, het bed delen en er de dag later achter komen dat ie een vriendin had?
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"We zouden bij jou slapen vanavond, toch?"
Zodra ze hem daar heeft, raad ik een cursus aan van iemand met een lange relatie.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
He, jammer.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat, maar dat laatste te weten komen doordat de vriendin er naast ligt
Dan zit je er gegarandeerd jaren aan vastquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"We zouden bij jou slapen vanavond, toch?"
Tegen de tijd dat ik hem daar heb, heb ik geen cursus meer nodigquote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zodra ze hem daar heeft, raad ik een cursus aan van iemand met een lange relatie.![]()
Ik heb hem niet gevolgd.quote:
Dan misschien toch maar eens proberenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan zit je er gegarandeerd jaren aan vast
Je snapt het niet, die dook er meteen bij natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, want toen ze thuis kwamen lag die op de logeerkamer omdat het in hun eigen slaapkamer zo warm was
Hij heeft geen vriendin!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je snapt het niet, die dook er meteen bij natuurlijk![]()
Eén nacht is het enige wat je wilt?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik hem daar heb, heb ik geen cursus meer nodig![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan aanbieden om je wat bij te spijkeren.
Een lange-relatie-bijspijker-les?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan aanbieden om je wat bij te spijkeren.
Juist niet!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Eén nacht is het enige wat je wilt?
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
Hehehe, met mijn trouwplannen heb ik de heren de mond gesnoerd geloof ik
Heb je dan kinderen die je kwijt wilt?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De vraag "you wanna hug me, you wanna kiss me, you wanna have my babies?" werkt altijd
En wij zijn een doorsnee afspiegeling van de maatschappij, dus loop niet te hard van stapel tegenover je vlamquote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
Waarom zeg je dat dan niet gewoon tegen hem? Dan blijft ie van schrik wel zittenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
of dezequote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De vraag "you wanna hug me, you wanna kiss me, you wanna have my babies?" werkt altijd
Whahahhaquote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet gewoon tegen hem? Dan blijft ie van schrik wel zitten
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je dan kinderen die je kwijt wilt?![]()
Ik wil toch geen afstandsrelatiequote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nogal wiedes, al onze kansen meteen vakkundig de grond in gestampt.
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je dan kinderen die je kwijt wilt?![]()
Dan wil ik jouw kinderen wel.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Soempie het volgende:
met mijn 'project' gaat het opeens heel goed
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zat net al op jaap.nl te kijken naar een kamer in Groningen!
Hij: kom net uit mn werkquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij: kom net uit mn werk
Ik: nog bij de mex?
Hij: nee nee
Hij: bij *** (strandtent)
Ik: oke![]()
Ik: ik ben volgende week in Schagen
Ik: kom ik wel even langs
Hij: gezellig moet je doen!
Hij: ik stop er alleen aankomende vrijdag
Hij:![]()
Ik: oh![]()
Hij: maar dan gaan we samen een ijsje halen ofzo .
Hij: kun je misschien mee uit als je zin hebt?
Hij: of naja uit
Ik: zaterdag?
HIj: ja
Hij:we doen meer gezellig zitten en terrasje enzo
Ik: tof![]()
quote:
Baby's zijn niet lelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tering wat zijn die lelijk!
Wel lastig trouwens, om allemaal van die stekels uit de moeten poepen. Nu snap ik waarom ze altijd roepen dat een bevalling pijn doet!
Kun je meteen vragen of ie wilt helpen met de opvoedingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan het een weekje wachten?Ik heb zaterdag een date namelijk.
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:08 schreef geenaam het volgende:
Sheep kan je even een trui voor me breien? Ik heb het koud..![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[afbeelding]
Past ie? Anders kort ik 'm even in.
Ik ken hem al heel lang. Sinds z'n 8e geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:03 schreef LadyBlack het volgende:je hebt een date
Ken je die al lang? Vind je m leuk?
Kan je 'm 30 cm inkorten zodat het een naveltruitje is? Ik wil er wel sexy uit blijven zien..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[afbeelding]
Past ie? Anders kort ik 'm even in.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kun je meteen vragen of ie wilt helpen met de opvoeding
Dan mist ie wel 3,5 schaapquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef geenaam het volgende:
[..]
Kan je 'm 30 cm inkorten zodat het een naveltruitje is? Ik wil er wel sexy uit blijven zien..![]()
Het kan zomaar wat worden. M'n zus woonde 18 jaar lang 4 huizen van een jongen af. Nooit opgevallen en 5 jaar later is ze zwanger van 'mquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken hem al heel lang. Sinds z'n 8e geloof ik.Hij was me alleen nog nooit opgevallen.
![]()
Trustequote:
Oh..... hihi dat is wel een beetje sneuquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken hem al heel lang. Sinds z'n 8e geloof ik.Hij was me alleen nog nooit opgevallen.
![]()
Ik hou niet zo van schapenquote:
Onopvallend mensen zwanger makenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:16 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het kan zomaar wat worden. M'n zus woonde 18 jaar lang 4 huizen van een jongen af. Nooit opgevallen en 5 jaar later is ze zwanger van 'm
OMGquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:20 schreef Supersheep het volgende:
Hier, geenaam doe dit aan, genoeg buik te zien dan bij je
[afbeelding]
Je moet je ook niet zo concentreren op het zingenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef LadyBlack het volgende:
Toen ik bij dit koor kwam kreeg ik vrijwel direct iets met mn ex. Da's ondertussen 4 jaar geleden en inderdaad valt me deze kerel nu pas op
Jij wel natuurlijkquote:
Klassiekquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:22 schreef Supersheep het volgende:
Maar wat zingen jullie eigenlijk?
Ik bijt alleen als jij dat wiltquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:22 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jij wel natuurlijkAlleen de meeste schapen zijn vies en stinken en wassen zich nooit. Ze zijn niet sociaal en heel agressief.
Korenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef LadyBlack het volgende:
Toen ik bij dit koor kwam kreeg ik vrijwel direct iets met mn ex. Da's ondertussen 4 jaar geleden en inderdaad valt me deze kerel nu pas op
quote:
Vorig jaar logeerde ik bij m'n beste vriend. Hij was er ook en kwam 's morgens in z'n boxershort aan het ontbijt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh..... hihi dat is wel een beetje sneuEn ook gek dat iemand je dan ineens wél op gaat vallen he? Of komt dit van zijn kant?
Dat verschilt per project. Maar de meeste muziek die voor ons goed uit te voeren is, is kerkelijke muziek ja. Mozart, Beethoven, en komend project het Requiem van Brahmsquote:
Ik vind het heerlijk om samen te zingen, en ga ook graag naar andere koren (mits ze mooie muziek zingen)quote:
Toch ook O Fortuna hè?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat verschilt per project. Maar de meeste muziek die voor ons goed uit te voeren is, is kerkelijke muziek ja. Mozart, Beethoven, en komend project het Requiem van BrahmsEr is voorgesteld om Beatles-medleys te gaan doen,maar dat is gelukkig niet door de ALV gekomen
quote:
Dus jij zat met popcorn voor de buis toen Korenslag uit werd gezonden?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om samen te zingen, en ga ook graag naar andere koren (mits ze mooie muziek zingen)![]()
Jaaaaaaquote:
Dus daarom ben je hierquote:
Heb alleen de finale gezien, maar ik zou nooit in zo'n koor willen zitten als Dekoor...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus jij zat met popcorn voor de buis toen Korenslag uit werd gezonden?
Ja, en wij zijn hartstikke druk met dates, cursussen en truien enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus daarom ben je hier
Maar het is ook je eigen schuld, je post hier niks behalve dat je je verveelt
Swoempie?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
swoempie wanneer is onze date eigenlijk![]()
Klopt het nou dat je niet eens hoeft te kunnen zinnen als je in een koort 'zingt'?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Toen de meet was, 16 juni, kon ik niet omdat ik toen in Gouda met wat vrienden (oa die ene) plus 450 andere zangers de Carmina Burana ging zingen
![]()
Ik hou alleen van solo. Lekker alle aandacht op jezelf..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om samen te zingen, en ga ook graag naar andere koren (mits ze mooie muziek zingen)![]()
Smartlappengedoe enzo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb alleen de finale gezien, maar ik zou nooit in zo'n koor willen zitten als Dekoor...
Wel goed enzo, maar dat repertoire
Als ik soms mensen hoor zeggen: "Ja, ik zit in een koor" en ik weet hoe ze kunnen zingen, vraag ik mezelf ook wel eens af of je niet hoeft te kunnen zingen in een koor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klopt het nou dat je niet eens hoeft te kunnen zinnen als je in een koort 'zingt'?
Ah, wat lief, je noemt haar Swoempiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
swoempie wanneer is onze date eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanavond een date met mijn bed, en ik ben al te laat
Ik ga
Vrijdag danquote:
Trusten en date zequote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanavond een date met mijn bed, en ik ben al te laat
Ik ga
Ik kan niet zingenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:37 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als ik soms mensen hoor zeggen: "Ja, ik zit in een koor" en ik weet hoe ze kunnen zingen, vraag ik mezelf ook wel eens af of je niet hoeft te kunnen zingen in een koor.![]()
Met Hennie Huisman komen ze er welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef LadyBlack het volgende:dat las ik nog even!!
Ik zit in 1 koor waar je in principe niet hoeft te kunnen zingen (diegenen die het echt niet kunnen stappen zelf altijd wel weer op) en 1 koor waar je auditie voor moet doen
Zitten ook conservatoriumstudenten bij enzo, is wel gaaf om in mee te doen
Maargoed, volgens mij zit ik hier een nutteloos pleidooi te houden want koren zijn ondanks / dankzij Korenslag nog steeds niet cool
Mag ik meedoeeeenn?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen
Zal ik samen met Tim in een koor gaan?
Ik meld me aan.quote:
Oh, je zal het misschien niet verwachten, maar ik kan dus wel zingen..quote:
Dan pas ik er ook tussen. En wyccie natuurlijk. Die zegt ook altijd dat ze niet kan zingen.quote:
Seriously?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat dacht je van ZOOP IN ZUID-AMERIKA![]()
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Seriously?![]()
Die Hard 4.0, Ocean's 13, ehhh ik heb zoveel nog niet gezien en jij komt met ZOOP? Die draait ook alleen maar 's middags?
Ga dan maar lekker in je eentje zingenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef geenaam het volgende:
[..]
Oh, je zal het misschien niet verwachten, maar ik kan dus wel zingen..Als ik nou beloof zo vals mogelijk te zingen?
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat dacht je van ZOOP IN ZUID-AMERIKA![]()
Kon zijn.quote:
Ik zal echt zo slecht mogelijk mijn best doen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker in je eentje zingen![]()
Ok, en ben jij een bas, bariton of tenor?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan pas ik er ook tussen. En wyccie natuurlijk. Die zegt ook altijd dat ze niet kan zingen.![]()
Door merg en been.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Een valse vrouwelijke stem is toegevoegd![]()
Welke wel?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:56 schreef Supersheep het volgende:
Eigenlijk hebben we ook nog een paar castraten nodig in het koor.
Nou vooruitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:55 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik zal echt zo slecht mogelijk mijn best doen..
Ligt er aan hoe strak mijn broek zit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ok, en ben jij een bas, bariton of tenor?
Ben je zo geil dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
en zoals soemp zou zeggen: ik ben tot op mn onderbroek nat
Gaat dat niet vervelen, elke keer het zelfde achtletterwoord zingen?quote:
Oi! Ik had zelfs het accent goed ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen
Zal ik samen met Tim in een koor gaan?
Daar heb je eigenlijk jonge jongens voor nodig, als de puberteit eenmaal achter de rug is heb je er weinig meer aanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:56 schreef Supersheep het volgende:
Eigenlijk hebben we ook nog een paar castraten nodig in het koor.
Prima.quote:
Dan is het niet alleen geenaam maar ook geenageslachtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk jonge jongens voor nodig, als de puberteit eenmaal achter de rug is heb je er weinig meer aan
Ik vrees dat geenaam de jongste is
Goed idee!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt brand ik daar niet mijn handen aan.
Combineer het, en doe een milkshakediner!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima.![]()
18.55 uur?
En daarvoor samen eten? Of niet samen eten, maar daar daarna samen nog iets drinken? Of beide?![]()
quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk jonge jongens voor nodig, als de puberteit eenmaal achter de rug is heb je er weinig meer aan
Is Cobra4 zo heet dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt brand ik daar niet mijn handen aan.
Maakt mij niet zoveel uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima.![]()
18.55 uur?
En daarvoor samen eten? Of niet samen eten, maar daar daarna samen nog iets drinken? Of beide?![]()
Ben ik echt de jongste jongen hierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik word weer uitgelachenquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Combineer het, en doe een milkshakediner!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is dat niet vooral naar snelle actie, een lekker wijf en slappe humor kijken?
quote:
Die heb ik gelukkig nog niet..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eventuele jonge zoontjes kunnen ook gebruikt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |