Nee, maar dat donkere meisje was wel m'n beste vriendinnetje tot en met groep 6.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Jij zit rechtsboven, tussen die 2 donkere kindjes?
Ja, Beverwijk, wat wil jequote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Sowieso veel buitenlandse kinderen in je klas
Oooo DIE donkere kindjes! Ja dat ben ik welquote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Jij zit rechtsboven, tussen die 2 donkere kindjes?
Ja eh..is dat de immigratiestad ofzo? Ik zit/zat hier in de Randstad. Ik woonde achter een "zwarte school". Er zaten bij ons 2 buitenlandse kinderen en ik kan me nog wel herinneren dat de hele school het vreemd vond toen er 2 Turkse meisjes kwamen. Dat was toen gewoon vaak nog niet gemengdquote:
Oh. Nouja, aan het eind van de basisschool was het merendeel van de kinderen in mijn klas turks. Ik woonde ook in een behoorlijk gemengde wijk. En Beverwijk: hoogovens/ corus (en nu heet het weer anders geloof ik), daar werken veel turkse mensen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja eh..is dat de immigratiestad ofzo? Ik zit/zat hier in de Randstad. Ik woonde achter een "zwarte school". Er zaten bij ons 2 buitenlandse kinderen en ik kan me nog wel herinneren dat de hele school het vreemd vond toen er 2 Turkse meisjes kwamen. Dat was toen gewoon vaak nog niet gemengd
Slaap lekker.quote:
grappig gemaaktquote:Op maandag 23 juli 2007 22:24 schreef Supersheep het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/8157/ea9b8d20/index.html
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef Supersheep het volgende:
http://www.gamesmate.com/(...)e-tangerinepanic.asp
Voor Soempie
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef Supersheep het volgende:
http://www.gamesmate.com/(...)e-tangerinepanic.asp
Voor Soempie
Hoe?quote:
dan moet je plakken in paintquote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe doe je dat met dat printscreen? Als ik op dat knopje druk gebeurt er niks....
alweer/nog steeds?quote:
Op dat knopje drukken en dan paint openen en daar pasten.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe doe je dat met dat printscreen? Als ik op dat knopje druk gebeurt er niks....
Hoe staat het met jouw verveling dan?quote:
Ik heb heel actief gedaan op een stuk gras, en nu heb ik jullie weerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw verveling dan?![]()
ben je er al achter of ze jou net zo leuk vindt?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb heel actief gedaan op een stuk gras, en nu heb ik jullie weer![]()
en ondertussen heb ik de tv aan en zat ik net nog te praten met een bepaald meisje![]()
Nee, ik weet wel dat ze me leuk vind, tenminste, dat denk ik, ze wil iig nog wel een keer iets gaan doen samenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
ben je er al achter of ze jou net zo leuk vindt?
Ahwquote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb heel actief gedaan op een stuk gras, en nu heb ik jullie weer![]()
en ondertussen heb ik de tv aan en zat ik net nog te praten met een bepaald meisje![]()
Dan moet je wel met een ander onderwerp komen natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar genoeg geluld over mijn prille liefde
Neeeee, da's juist leuk!!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar genoeg geluld over mijn prille liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |