Toch ook O Fortuna hè?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat verschilt per project. Maar de meeste muziek die voor ons goed uit te voeren is, is kerkelijke muziek ja. Mozart, Beethoven, en komend project het Requiem van BrahmsEr is voorgesteld om Beatles-medleys te gaan doen,maar dat is gelukkig niet door de ALV gekomen
quote:
Dus jij zat met popcorn voor de buis toen Korenslag uit werd gezonden?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om samen te zingen, en ga ook graag naar andere koren (mits ze mooie muziek zingen)![]()
Jaaaaaaquote:
Dus daarom ben je hierquote:
Heb alleen de finale gezien, maar ik zou nooit in zo'n koor willen zitten als Dekoor...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus jij zat met popcorn voor de buis toen Korenslag uit werd gezonden?
Ja, en wij zijn hartstikke druk met dates, cursussen en truien enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus daarom ben je hier
Maar het is ook je eigen schuld, je post hier niks behalve dat je je verveelt
Swoempie?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
swoempie wanneer is onze date eigenlijk![]()
Klopt het nou dat je niet eens hoeft te kunnen zinnen als je in een koort 'zingt'?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Toen de meet was, 16 juni, kon ik niet omdat ik toen in Gouda met wat vrienden (oa die ene) plus 450 andere zangers de Carmina Burana ging zingen
![]()
Ik hou alleen van solo. Lekker alle aandacht op jezelf..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om samen te zingen, en ga ook graag naar andere koren (mits ze mooie muziek zingen)![]()
Smartlappengedoe enzo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb alleen de finale gezien, maar ik zou nooit in zo'n koor willen zitten als Dekoor...
Wel goed enzo, maar dat repertoire
Als ik soms mensen hoor zeggen: "Ja, ik zit in een koor" en ik weet hoe ze kunnen zingen, vraag ik mezelf ook wel eens af of je niet hoeft te kunnen zingen in een koor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klopt het nou dat je niet eens hoeft te kunnen zinnen als je in een koort 'zingt'?
Ah, wat lief, je noemt haar Swoempiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
swoempie wanneer is onze date eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanavond een date met mijn bed, en ik ben al te laat
Ik ga
Vrijdag danquote:
Trusten en date zequote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanavond een date met mijn bed, en ik ben al te laat
Ik ga
Ik kan niet zingenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:37 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als ik soms mensen hoor zeggen: "Ja, ik zit in een koor" en ik weet hoe ze kunnen zingen, vraag ik mezelf ook wel eens af of je niet hoeft te kunnen zingen in een koor.![]()
Met Hennie Huisman komen ze er welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef LadyBlack het volgende:dat las ik nog even!!
Ik zit in 1 koor waar je in principe niet hoeft te kunnen zingen (diegenen die het echt niet kunnen stappen zelf altijd wel weer op) en 1 koor waar je auditie voor moet doen
Zitten ook conservatoriumstudenten bij enzo, is wel gaaf om in mee te doen
Maargoed, volgens mij zit ik hier een nutteloos pleidooi te houden want koren zijn ondanks / dankzij Korenslag nog steeds niet cool
Mag ik meedoeeeenn?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen
Zal ik samen met Tim in een koor gaan?
Ik meld me aan.quote:
Oh, je zal het misschien niet verwachten, maar ik kan dus wel zingen..quote:
Dan pas ik er ook tussen. En wyccie natuurlijk. Die zegt ook altijd dat ze niet kan zingen.quote:
Seriously?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat dacht je van ZOOP IN ZUID-AMERIKA![]()
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Seriously?![]()
Die Hard 4.0, Ocean's 13, ehhh ik heb zoveel nog niet gezien en jij komt met ZOOP? Die draait ook alleen maar 's middags?
Ga dan maar lekker in je eentje zingenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef geenaam het volgende:
[..]
Oh, je zal het misschien niet verwachten, maar ik kan dus wel zingen..Als ik nou beloof zo vals mogelijk te zingen?
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat dacht je van ZOOP IN ZUID-AMERIKA![]()
Kon zijn.quote:
Ik zal echt zo slecht mogelijk mijn best doen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker in je eentje zingen![]()
Ok, en ben jij een bas, bariton of tenor?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan pas ik er ook tussen. En wyccie natuurlijk. Die zegt ook altijd dat ze niet kan zingen.![]()
Door merg en been.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Een valse vrouwelijke stem is toegevoegd![]()
Welke wel?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:56 schreef Supersheep het volgende:
Eigenlijk hebben we ook nog een paar castraten nodig in het koor.
Nou vooruitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:55 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik zal echt zo slecht mogelijk mijn best doen..
Ligt er aan hoe strak mijn broek zit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ok, en ben jij een bas, bariton of tenor?
Ben je zo geil dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
en zoals soemp zou zeggen: ik ben tot op mn onderbroek nat
Gaat dat niet vervelen, elke keer het zelfde achtletterwoord zingen?quote:
Oi! Ik had zelfs het accent goed ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen
Zal ik samen met Tim in een koor gaan?
Daar heb je eigenlijk jonge jongens voor nodig, als de puberteit eenmaal achter de rug is heb je er weinig meer aanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:56 schreef Supersheep het volgende:
Eigenlijk hebben we ook nog een paar castraten nodig in het koor.
Prima.quote:
Dan is het niet alleen geenaam maar ook geenageslachtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk jonge jongens voor nodig, als de puberteit eenmaal achter de rug is heb je er weinig meer aan
Ik vrees dat geenaam de jongste is
Goed idee!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt brand ik daar niet mijn handen aan.
Combineer het, en doe een milkshakediner!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima.![]()
18.55 uur?
En daarvoor samen eten? Of niet samen eten, maar daar daarna samen nog iets drinken? Of beide?![]()
quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk jonge jongens voor nodig, als de puberteit eenmaal achter de rug is heb je er weinig meer aan
Is Cobra4 zo heet dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt brand ik daar niet mijn handen aan.
Maakt mij niet zoveel uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima.![]()
18.55 uur?
En daarvoor samen eten? Of niet samen eten, maar daar daarna samen nog iets drinken? Of beide?![]()
Ben ik echt de jongste jongen hierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik word weer uitgelachenquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Combineer het, en doe een milkshakediner!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is dat niet vooral naar snelle actie, een lekker wijf en slappe humor kijken?
quote:
Die heb ik gelukkig nog niet..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eventuele jonge zoontjes kunnen ook gebruikt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |