Dan mist ie wel 3,5 schaapquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef geenaam het volgende:
[..]
Kan je 'm 30 cm inkorten zodat het een naveltruitje is? Ik wil er wel sexy uit blijven zien..![]()
Het kan zomaar wat worden. M'n zus woonde 18 jaar lang 4 huizen van een jongen af. Nooit opgevallen en 5 jaar later is ze zwanger van 'mquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken hem al heel lang. Sinds z'n 8e geloof ik.Hij was me alleen nog nooit opgevallen.
![]()
Trustequote:
Oh..... hihi dat is wel een beetje sneuquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken hem al heel lang. Sinds z'n 8e geloof ik.Hij was me alleen nog nooit opgevallen.
![]()
Ik hou niet zo van schapenquote:
Onopvallend mensen zwanger makenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:16 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het kan zomaar wat worden. M'n zus woonde 18 jaar lang 4 huizen van een jongen af. Nooit opgevallen en 5 jaar later is ze zwanger van 'm
OMGquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:20 schreef Supersheep het volgende:
Hier, geenaam doe dit aan, genoeg buik te zien dan bij je
[afbeelding]
Je moet je ook niet zo concentreren op het zingenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef LadyBlack het volgende:
Toen ik bij dit koor kwam kreeg ik vrijwel direct iets met mn ex. Da's ondertussen 4 jaar geleden en inderdaad valt me deze kerel nu pas op
Jij wel natuurlijkquote:
Klassiekquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:22 schreef Supersheep het volgende:
Maar wat zingen jullie eigenlijk?
Ik bijt alleen als jij dat wiltquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:22 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jij wel natuurlijkAlleen de meeste schapen zijn vies en stinken en wassen zich nooit. Ze zijn niet sociaal en heel agressief.
Korenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef LadyBlack het volgende:
Toen ik bij dit koor kwam kreeg ik vrijwel direct iets met mn ex. Da's ondertussen 4 jaar geleden en inderdaad valt me deze kerel nu pas op
quote:
Vorig jaar logeerde ik bij m'n beste vriend. Hij was er ook en kwam 's morgens in z'n boxershort aan het ontbijt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh..... hihi dat is wel een beetje sneuEn ook gek dat iemand je dan ineens wél op gaat vallen he? Of komt dit van zijn kant?
Dat verschilt per project. Maar de meeste muziek die voor ons goed uit te voeren is, is kerkelijke muziek ja. Mozart, Beethoven, en komend project het Requiem van Brahmsquote:
Ik vind het heerlijk om samen te zingen, en ga ook graag naar andere koren (mits ze mooie muziek zingen)quote:
Toch ook O Fortuna hè?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat verschilt per project. Maar de meeste muziek die voor ons goed uit te voeren is, is kerkelijke muziek ja. Mozart, Beethoven, en komend project het Requiem van BrahmsEr is voorgesteld om Beatles-medleys te gaan doen,maar dat is gelukkig niet door de ALV gekomen
quote:
Dus jij zat met popcorn voor de buis toen Korenslag uit werd gezonden?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om samen te zingen, en ga ook graag naar andere koren (mits ze mooie muziek zingen)![]()
Jaaaaaaquote:
Dus daarom ben je hierquote:
Heb alleen de finale gezien, maar ik zou nooit in zo'n koor willen zitten als Dekoor...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus jij zat met popcorn voor de buis toen Korenslag uit werd gezonden?
Ja, en wij zijn hartstikke druk met dates, cursussen en truien enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus daarom ben je hier
Maar het is ook je eigen schuld, je post hier niks behalve dat je je verveelt
Swoempie?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
swoempie wanneer is onze date eigenlijk![]()
Klopt het nou dat je niet eens hoeft te kunnen zinnen als je in een koort 'zingt'?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Toen de meet was, 16 juni, kon ik niet omdat ik toen in Gouda met wat vrienden (oa die ene) plus 450 andere zangers de Carmina Burana ging zingen
![]()
Ik hou alleen van solo. Lekker alle aandacht op jezelf..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om samen te zingen, en ga ook graag naar andere koren (mits ze mooie muziek zingen)![]()
Smartlappengedoe enzo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb alleen de finale gezien, maar ik zou nooit in zo'n koor willen zitten als Dekoor...
Wel goed enzo, maar dat repertoire
Als ik soms mensen hoor zeggen: "Ja, ik zit in een koor" en ik weet hoe ze kunnen zingen, vraag ik mezelf ook wel eens af of je niet hoeft te kunnen zingen in een koor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klopt het nou dat je niet eens hoeft te kunnen zinnen als je in een koort 'zingt'?
Ah, wat lief, je noemt haar Swoempiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
swoempie wanneer is onze date eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanavond een date met mijn bed, en ik ben al te laat
Ik ga
Vrijdag danquote:
Trusten en date zequote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanavond een date met mijn bed, en ik ben al te laat
Ik ga
Ik kan niet zingenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:37 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als ik soms mensen hoor zeggen: "Ja, ik zit in een koor" en ik weet hoe ze kunnen zingen, vraag ik mezelf ook wel eens af of je niet hoeft te kunnen zingen in een koor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |