Je kunt toch vragen of hij zin heeft om een keer wat te gaan drinken?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zie m 1 a 2 keer per week ja, maar bijna altijd in groepsverband, en nee ik durf niet echt iets te proberen als ik niet weet hoe hij er tegenover staat![]()
Ik kijk dagelijks op de site van je oude baantje hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt mij duidelijk nog nooit gezien
Tuurlijk, maar niet om geld.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet toch juist ergens om spelen. Competitie-element!
quote:
Doe eens een afbeelding van dat shirt?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uhuh!
Maar beetje schraal om voor een shirt van 20 euro nog eens 60% extra te betalen aan verzending..
quote:
ze gaat strippokeren met moiquote:Op maandag 23 juli 2007 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom dan wel?
Drank?
Seks?
Drugs?
Dropjes?
Nou, m'n magnetron komt er qua warmte niet eens bij in de buurtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En daar word je nogal vrolijk van, wil je zeggen
Uhuh, is wel zo, maar toch.... ik doe dat nooit. Aangezien we met die groep al 2 avonden per week in de kroeg hangen enzo. Met mijn ex liep het vanzelf zo dat we als laatste overbleven, en toen was het rap bekeken, maar dat wil nu niet zo opschietenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:25 schreef Soempie het volgende:
Je kunt toch vragen of hij zin heeft om een keer wat te gaan drinken?![]()
Dat hoeft niet eens wat te betekenen, gewoon een beetje luchtig brengen.![]()
Je begint al te pingen en aan knoppen te draaien bij alleen de gedachte?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou, m'n magnetron komt er qua warmte niet eens bij in de buurt
Of ga hem stalkenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Probeer 'm dan eens over te halen om laat te blijven
Met of zonder gaatjes?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, die ping komt pas als ie klaar is
Jaja, dat doe ik ook wel!! Met het beste lokaas dat ik me kon bedenken, een biertjequote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Probeer 'm dan eens over te halen om laat te blijven
En naar de bios? Of een tentoonstelling (studeert hij ook kunstgeschiedenis?)?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhuh, is wel zo, maar toch.... ik doe dat nooit. Aangezien we met die groep al 2 avonden per week in de kroeg hangen enzo. Met mijn ex liep het vanzelf zo dat we als laatste overbleven, en toen was het rap bekeken, maar dat wil nu niet zo opschieten(zijn schuld)
Dan loop je achter 'm aan als ie vertrektquote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhuh, is wel zo, maar toch.... ik doe dat nooit. Aangezien we met die groep al 2 avonden per week in de kroeg hangen enzo. Met mijn ex liep het vanzelf zo dat we als laatste overbleven, en toen was het rap bekeken, maar dat wil nu niet zo opschieten(zijn schuld)
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef Soempie het volgende:
Anders raad ik je een cursus van Sanne aan.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan loop je achter 'm aan als ie vertrekt![]()
Dat moet juist niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel een paar gaatjes, zodat er wat stoom weg kan en er wat vocht uit kan (condens ofzo).
Daar krijg je allemaal kleine ronnetjes vanquote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel een paar gaatjes, zodat er wat stoom weg kan en er wat vocht uit kan (condens ofzo).
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef Supersheep het volgende:
Dan loop je achter 'm aan als ie vertrekt![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En waar komt dat op neer? Met iedereen zoenen, het bed delen en er de dag later achter komen dat ie een vriendin had?
Helemaal niet. Dat is gewoon veilig!quote:
Dat, maar dat laatste te weten komen doordat de vriendin er naast ligtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En waar komt dat op neer? Met iedereen zoenen, het bed delen en er de dag later achter komen dat ie een vriendin had?
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"We zouden bij jou slapen vanavond, toch?"
Zodra ze hem daar heeft, raad ik een cursus aan van iemand met een lange relatie.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
He, jammer.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat, maar dat laatste te weten komen doordat de vriendin er naast ligt
Dan zit je er gegarandeerd jaren aan vastquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"We zouden bij jou slapen vanavond, toch?"
Tegen de tijd dat ik hem daar heb, heb ik geen cursus meer nodigquote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zodra ze hem daar heeft, raad ik een cursus aan van iemand met een lange relatie.![]()
Ik heb hem niet gevolgd.quote:
Dan misschien toch maar eens proberenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan zit je er gegarandeerd jaren aan vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |