quote:Op zondag 22 juli 2007 23:14 schreef Supersheep het volgende:
Geniet van een wonderbaarlijke avond
Mensen, het was fantastisch vanavond!![]()
![]()
ik denk dat ze bedoelen: ga wat liefdevoller om met...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:15 schreef Supersheep het volgende:
In de komende tijd kan de liefde op de proef gesteld worden, vriendschap betekent altijd dat beide zijden inspanningen moeten leveren. Ga wat liefde voor om met de mensen die u na aan het hart liggen.
Nu ben ik bang voor morgen, ik snap de laatste zin niet![]()
Heb je net zo'n wonderbaarlijke avond gehad als ik?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:16 schreef wyccie het volgende:
Leg de lat niet te hoog, zodat u niet teleurgesteld wordt. Er zijn dagen waarop iemand niet veel bewerkstelligen kan, vandaag bijvoorbeeld. Slaap voldoende.
Deze had ik ook. Ik heb ook veel geslapen. Maar ik doe nooit wat op mijn vrije zondag.
Ach, 2 wat mindere dagjes en dan heb je je favoriete dag weerquote:Op zondag 22 juli 2007 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga er vandoor, wekkertje staat om half 8 weer......
Klinkt goed.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:19 schreef Supersheep het volgende:
Licht geroosterd brood met vissticks en kip-kerrie salade, moet te eten zijn
welterustenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga er vandoor, wekkertje staat om half 8 weer......
Wonderbaarlijk...nou, nee. Net zo saai als alle andere zondagavonden eigenlijk. Ik heb geslapen en ik heb geFokt.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:18 schreef Supersheep het volgende:
Heb je net zo'n wonderbaarlijke avond gehad als ik?
pfff, ik blijf aan de gang met jou.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp..stuur mij eens "Meer dan een ander"? Ik ben 'm weer kwijt
- ja erg he?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
pfff, ik blijf aan de gang met jou.![]()
Volgens onze horoscoop zijn we alletwee chaotisch, dus ik hoop dat ik hem kan vinden.![]()
Ach, en daarbij zitten we ook met het probleem dat morgen anderen gaan profiteren van onze hulpvaardigheidquote:Op zondag 22 juli 2007 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk...nou, nee. Net zo saai als alle andere zondagavonden eigenlijk. Ik heb geslapen en ik heb geFokt.![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
We krijgen NU "Breaking the waves" op Ned3. Die wilde jij toch nog zien Soemp?
Gevonden, maar hotmail werkt bij mij op het moment niet. Ik mail hem morgenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- ja erg he?
-ik het er alle vertrouw in
Ned2quote:Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
We krijgen NU "Breaking the waves" op Ned3. Die wilde jij toch nog zien Soemp?
Ik heb niet hetzelfde sterrenbeeld. Dus morgen wordt er niet van me geprofiteerd.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:27 schreef Supersheep het volgende:
Ach, en daarbij zitten we ook met het probleem dat morgen anderen gaan profiteren van onze hulpvaardigheid
Nou ja zeg, ze kopiėren de boelquote:Op zondag 22 juli 2007 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb niet hetzelfde sterrenbeeld. Dus morgen wordt er niet van me geprofiteerd.
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:33 schreef Supersheep het volgende:
Nou, wyccie is een Ram, Stier, Tweeling, Leeuw of Steenbok
Ja ik had 't ondertussen al gespot. Echt NÉT op tijd voor de videorecorderquote:
Wow, dat klopt!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:33 schreef Supersheep het volgende:
Nou, wyccie is een Ram, Stier, Tweeling, Leeuw of Steenbok
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gevonden, maar hotmail werkt bij mij op het moment niet. Ik mail hem morgen![]()
De uitzending leek me niet zo interessant met Vriesekoop.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is na te kijken via www.uitzendinggemist.nl
Nu de film dus
Ik kreeg het ingestraaldquote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, dat klopt!
Jij bent de nieuwe Robbert van de Broecke.![]()
Vind ik ook, heb niks tegen hem maar snap niet dat ze hem voor een 2e jaar hebben uitgenodigd.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik mis Adriaan van Dis
Luyendijk is nog te onervaren in dit spel.
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 22 juli 2007 23:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb niks tegen hem maar snap niet dat ze hem voor een 2e jaar hebben uitgenodigd.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb niks tegen hem maar snap niet dat ze hem voor een 2e jaar hebben uitgenodigd.
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
De 100e aflevering(en laatste in dit seizoen): "De Kijker" lijkt me ook reuze interessant
Ik heb begrepen dat Paul de Leeuw dat zou gaan doen.
Met weer een enter die meer gaat drinken dan dat ze zou moeten doen?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Soemp: Groningen Meet - Deel 9 - Hihihihihihihi
Ja, jammerquote:Op zondag 22 juli 2007 23:47 schreef Supersheep het volgende:
Volgende week Bram Moszkowicz volgens mij...
Wat? Vertelquote:Op zondag 22 juli 2007 23:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Met weer een enter die meer gaat drinken dan dat ze zou moeten doen?
Niet zoveel interessants hoorquote:
Grote kans dat er iemand komt die ik helemaal niet tegen wil komen. Dus nee, geen Groningen Meeting voor mij.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Soemp: Groningen Meet - Deel 9 - Hihihihihihihi
Eh..jajaquote:Op zondag 22 juli 2007 23:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet zoveel interessants hoorWas wat gezeur met een karaoke-meet (
) pas, dat ze niet wilde dat er ook maar iets werd geplaatst voor FOK!tv waar toen ook opnames voor zijn gemaakt. Scheen dat ze naakt met Memento-Mori op camera was gezet (tijdens het aantrekken van een Fok!shirt) maar dat is uiteindelijk van enter zelf niet uitgezonden.
Zoiets
En daarnaast is het ook duidelijk een ONZ-meet met die namenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Grote kans dat er iemand komt die ik helemaal niet tegen wil komen. Dus nee, geen Groningen Meeting voor mij.![]()
uhu, dat vooral.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En daarnaast is het ook duidelijk een ONZ-meet met die namen
Dat scheelt mij weer.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
Stom zeg..ik heb trek in koffie
Trouwens..ik heb "Meer dan een ander" net even gedownload
Gave taart!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:07 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding] Bertha jarig! [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Gefeliciteerd!
Waarheen ook alweer?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat scheelt mij weer.![]()
Nog 5 dagen en dan ga ik 10 dagen weg![]()
Allemaal aansluitend: naar m'n zus + man + nichtje (Schagen), tussendoor een dag Groningen met m'n nichtje (zodat ik ook spullen kan ophalen en dumpen hier) en dan met een vriend een lang weekend weg.quote:
Dus, gewoon 5 dagen naar huis.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zozo... waar ga je heen
En ben je daarvoor nu al genoeg hersteld dan
Ik zei ook dat ik 10 dagen weg ging.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar om dat dan vakantie te noemen gaat misschien weer wat ver hč
Ze is op vakantie.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:34 schreef Mikkie het volgende:
Heeft het trouwens zin om Bertha te feliciteren of is die op vakantie (ik mis hier nogal wat de laatste tijd)?
quote:
Je zit ons een beetje lekker te makenquote:
Die kan het vast niet laten om achteraf al die topics terug te lezenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:34 schreef Mikkie het volgende:
Heeft het trouwens zin om Bertha te feliciteren of is die op vakantie (ik mis hier nogal wat de laatste tijd)?
Gegroet! Meeliften met de burenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even een snelle groet vanuit het nieuwe huis! Internet aansluiten lukt niet helemaal, ik lift nu mee op de verbinding van één van de buren...
En, hoe bevalt het in Arnhem?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even een snelle groet vanuit het nieuwe huis! Internet aansluiten lukt niet helemaal, ik lift nu mee op de verbinding van één van de buren...
Op zich niet verkeerd, maar we hebben een eigen aansluiting en apparatuur... morgen maar even mijn ICT-neefje bellen.quote:
Ik heb ook nog een halve week Duitsland staan eind augustus.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zit ons een beetje lekker te maken
Hee wat tof!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:43 schreef Mikkie het volgende:
Tering, kijk die Soemp ff op vakantie gaan zeg!
Ik ben al blij als ik drie dagen Frankrijk geregeld krijg op m'n werk
Goed! De verhuizing verliep voorspoedig, en in de grote lijnen is alles klaar. Eigenlijk alleen de boeken, dvd's en cd's moeten nog ingeruimd en gealfabetiseerd worden...quote:
En nou ophoudenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een halve week Duitsland staan eind augustus.Twee vrienden zijn daar gaan wonen. Ze waren hier vorige week en ik heb beloofd langs te komen.
![]()
Wanneer komt ze ook alweer terug?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die kan het vast niet laten om achteraf al die topics terug te lezen
Er is mij ten gehore gekomen dat jij dat hele bezoek niet hebt meegekregenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een halve week Duitsland staan eind augustus.Twee vrienden zijn daar gaan wonen. Ze waren hier vorige week en ik heb beloofd langs te komen.
![]()
En heeft ome Piet alle sloten geplaatst?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Goed! De verhuizing verliep voorspoedig, en in de grote lijnen is alles klaar. Eigenlijk alleen de boeken, dvd's en cd's moeten nog ingeruimd en gealfabetiseerd worden...
Nee, ome Piet moet ik nog bellen. Wel heeft ome Jos met behulp van de behangtafel van ome Wim de slaapkamer behangen.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:52 schreef Supersheep het volgende:
En heeft ome Piet alle sloten geplaatst?
Ik heb het wel meegekregen, maar was er niet helemaal bij.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is mij ten gehore gekomen dat jij dat hele bezoek niet hebt meegekregen![]()
Handig, al die ooms.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, ome Piet moet ik nog bellen. Wel heeft ome Jos met behulp van de behangtafel van ome Wim de slaapkamer behangen.![]()
Succes met klussen en het belangrijkste, internet aan de praat krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben er weer vandoor, hopelijk tot snel!
Het hele forum zelfsquote:Op maandag 23 juli 2007 01:04 schreef Soempie het volgende:
Nu heb ik met m'n hysterische gepost het topic stil gelegd?![]()
jaquote:Op maandag 23 juli 2007 01:04 schreef Soempie het volgende:
Nu heb ik met m'n hysterische gepost het topic stil gelegd?![]()
Nee, jij?quote:Op maandag 23 juli 2007 01:10 schreef Supersheep het volgende:
Ben je wel eens voorbij bijna geweest?
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:12 schreef Supersheep het volgende:
Dagelijks.
Wel alleen om m'n eigen grappen natuurlijk.
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:12 schreef Supersheep het volgende:
Dagelijks.
Wel alleen om m'n eigen grappen natuurlijk.
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
Voordat je gaat slapen Soemp...hier nog een mooi stukje nachtbagger
Papa Smurf!
En waarom zocht je naar Papa Smurf?quote:Op maandag 23 juli 2007 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
Voordat je gaat slapen Soemp...hier nog een mooi stukje nachtbagger
Papa Smurf!
De stemming wordt hier steeds grimmiger..quote:
Slaap lekker soempiequote:Op maandag 23 juli 2007 01:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
De stemming wordt hier steeds grimmiger..![]()
Ik ga slapen![]()
Ik zocht naar "smurf" omdat op www.detvgids.nl het programma "Third Rock from the Sun" aangekondigd staat met een plaatje van de Smurfen erbij.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En waarom zocht je naar Papa Smurf?
Smurf ze!quote:Op maandag 23 juli 2007 01:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga slapen![]()
Slaap zachtquote:Op maandag 23 juli 2007 01:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga slapen![]()
Houd je je een beetje in, straks heb je weer een ban te pakken.quote:
Dus jij zocht wie Grote Smurf gaat spelen in de Smurfenfilm?quote:Op maandag 23 juli 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zocht naar "smurf" omdat op www.detvgids.nl het programma "Third Rock from the Sun" aangekondigd staat met een plaatje van de Smurfen erbij.
Present!quote:
Ja hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 01:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Houd je je een beetje in, straks heb je weer een ban te pakken.![]()
Da's aardig! Dank je wel!quote:
Wie gewonnen?quote:Op maandag 23 juli 2007 01:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hello
Net nog gewonnen met Puerto Rico, was wel weer gezellig om te spelen
Ik heb gewonnen, marge was 7 punten t.o.v. de nummer 2quote:
Waarmee?quote:Op maandag 23 juli 2007 01:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen, marge was 7 punten t.o.v. de nummer 2
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's aardig! Dank je wel!
Wat zal er in zi.........BOEM!
Hoe lang doe je over een potje Puerto Rico?quote:Op maandag 23 juli 2007 01:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hello
Net nog gewonnen met Puerto Rico, was wel weer gezellig om te spelen
Hangt onder andere af van het aantal spelers en wat je tussendoor aan het doen bent, maar reken op ongeveer anderhalf uur met 4 spelersquote:Op maandag 23 juli 2007 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe lang doe je over een potje Puerto Rico?
Daar vind ik helemaal niks aanquote:Op maandag 23 juli 2007 02:05 schreef wyccie het volgende:
Kolonisten is nog steeds één van mijn favorieten.
Risk willen een paar huisgenoten niet meer spelen (we hebben het ook niet overigens) omdat een oud-huisgenoot niet alleen probeerde zijn eigen opdracht te halen, maar ook om anderen dwars te zetten. Als blauw rood moest uitroeien en hij kreeg dat door, nam hij rood in bescherming. Een paar andere mensen deden hetzelfde, waardoor een spelletje zo 4 uur duurdequote:Op maandag 23 juli 2007 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
Doe mij Risk maar...
Hoe heet dat spel nou ook alweer met meerdere van dat soort 'onderdelen'? Tekenen, maar ook dingen uitbeelden e.d.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:12 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Pictionary ook wel leuk. Gewoon lekker simpel. En ik kan niet tekenen, dus dat is helemaal geweldig.
Die wil ik ook!!!!quote:
Party & Co. heeft dat toch? En Nijlpaard in de achtbaan!quote:Op maandag 23 juli 2007 02:14 schreef Supersheep het volgende:
Hoe heet dat spel nou ook alweer met meerdere van dat soort 'onderdelen'? Tekenen, maar ook dingen uitbeelden e.d.
Party & Co ja!quote:Op maandag 23 juli 2007 02:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Party & Co. heeft dat toch? En Nijlpaard in de achtbaan!
Truste danquote:Op maandag 23 juli 2007 02:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga een aflevering Transformers kijken en dan slapen
Wat? Dat hóórt zoquote:Op maandag 23 juli 2007 02:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Risk willen een paar huisgenoten niet meer spelen (we hebben het ook niet overigens) omdat een oud-huisgenoot niet alleen probeerde zijn eigen opdracht te halen, maar ook om anderen dwars te zetten. Als blauw rood moest uitroeien en hij kreeg dat door, nam hij rood in bescherming. Een paar andere mensen deden hetzelfde, waardoor een spelletje zo 4 uur duurde
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga nog even een uurtje buiten lopen
Lekker fris, word ik moe vanquote:
Nou, zo actief ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 02:35 schreef wyccie het volgende:
Was ik maar zo actief als jij. Ik ben echt zo'n huisslons.![]()
![]()
Veel plezier buiten. Pas je wel een beetje op?
Wou je beweren dat het normaal begon dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:41 schreef wyccie het volgende:
Jezus, dat Smurftopic in ONZ heeft wel een hele andere wending gekregen!
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:44 schreef Nembrionic het volgende:
Wou je beweren dat het normaal begon dan?
Ik ben weg
Altijd vervelend.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:45 schreef Nembrionic het volgende:
Nou..nog een paar minuten
Ik heb een vraag goed in de quiz
Jammer!quote:Op maandag 23 juli 2007 02:48 schreef Cobra4 het volgende:
Zing het even voor me. Heb geen audio hier.
Loopse dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het nummer niets
Er staat een vraag, ik ben weg
Jammer.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het nummer niets
Er staat een vraag, ik ben weg
David Sylvian? Onbekend voor mij.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:55 schreef wyccie het volgende:
Ow wacht... Zelfs als ik kon zingen, kon je het nog niet horen.
David Sylvian
was de zanger van de band Japan in de jaren 70. Daarna is hij solo gegaan.
Ik heb bijna al zijn cd's.
Wanneer heb je wel de beschikking over geluid?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:10 schreef Cobra4 het volgende:
David Sylvian? Onbekend voor mij.
Oh...hmmm... rare gedachtekroonkel van me, werkt niet zo goed.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe kan het dat jij al het antwoord op mijn vraag wist?![]()
Ja, maar ik was een beetje in de war.....quote:Op maandag 23 juli 2007 03:34 schreef Cobra4 het volgende:
Je dacht zeker dat ik iets over de film zou gaan vragen?
Jazekerquote:Op maandag 23 juli 2007 04:13 schreef Cobra4 het volgende:
He Nem, klaar met lopen?
Nou..de eerste 3 seizoenen hebben me echt compleet weggeblazen. Ik vind een hoop andere series gewoon niet leuk meer omdat ze kracht/emotie missen. Iets wat Battlestar écht heeftquote:Op maandag 23 juli 2007 04:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben benieuwd. Hopen dat het het kijken waard is.
Oeh..ook begrijpelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 04:39 schreef Cobra4 het volgende:
Dat had ik met Startrek. Na Voyager had ik het wel gezien. Nooit meer gekeken.
rrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 23 juli 2007 04:42 schreef Cobra4 het volgende:
Of zou het komen doordat Seven er niet meer in zit!?![]()
Nee. Geen andere tips nodigquote:Maar ik zal binnenkort zeker Battlestar gaan kijken. Nog meer tips?
Kijk, jij snapt hetquote:Op maandag 23 juli 2007 04:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal dan maar even een paar dagen vrij nemen.![]()
Hey...kun je niet tijdens je nachtdienst kijken?quote:Op maandag 23 juli 2007 04:58 schreef Cobra4 het volgende:
En flink wat inslaan aan eten en drinken. De supermarkt gaat blij worden.
Enterprise was inderdaad verfrissend, maar het was toch "end of the line" voor de Star Trek series.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh..ook begrijpelijk
Ik vind "Enterprise" wel heel leuk trouwens. Maar mist wel wat na Voyager
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is toch logisch. Als A blijkt te winnen omdat hij B af moet maken, dan gaat C daar naartuurlijk een stokje voor steken. Risk is - net als Monopoly - een spel dat lang hoort te duren.
quote:Op maandag 23 juli 2007 04:23 schreef Nembrionic het volgende:
Onderweg kreeg ik weer inspiratie voor Battlestar Galactica.
Gelijk maar even de Adama Tactic opgezocht.http://www.youtube.com/watch?v=fbRGyowv28o
ps: niet kijken als je de serie nog niet gezien hebt
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:05 schreef wyccie het volgende:
Kolonisten is nog steeds één van mijn favorieten.
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Weegschaal kan heel moeilijk alleen leven, heeft een ander nodig om zich gelukkig te voelen
Waar zijn jullie allemaal?![]()
![]()
quote:
quote:
Ja maar het duuuuurt zo lang, het gaat een stuk sneller als iedereen alleen focust op zijn eigen doelquote:Op maandag 23 juli 2007 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat? Dat hóórt zo
Dat is toch logisch. Als A blijkt te winnen omdat hij B af moet maken, dan gaat C daar naartuurlijk een stokje voor steken. Risk is - net als Monopoly - een spel dat lang hoort te duren.
Ik ga nog even een uurtje buiten lopen
quote:
Heb je wel eens kolonisten van catan gespeeld?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja maar het duuuuurt zo lang, het gaat een stuk sneller als iedereen alleen focust op zijn eigen doel. Dan wint m'n broer tenminste een beetje snel, en als die niet mee doet win ik
Bij spelletjes krijg ik er vaak vroeg of laat genoeg van, ook bij Munchkin. Dan ga ik gewoon degene helpen die er het beste voor staat, dan is het in elk geval klaar
quote:
quote:
quote:
Dus je rent nu niet heel hard weg?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Maar ik steun spontane initiatieven![]()
Dat heeft toch al lang geen zin meer?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus je rent nu niet heel hard weg?
[afbeelding]
explainquote:Op maandag 23 juli 2007 11:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heeft toch al lang geen zin meer?
De laatste keer dat ik een stukje moest rennen voelde het alsof ik ter plekke zou stervenquote:
Dus daarom blijf je maar bij mequote:Op maandag 23 juli 2007 11:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een stukje moest rennen voelde het alsof ik ter plekke zou sterven![]()
Ja, en ik vond het niet echt boeiend. Het spelletje Spank the Monkey is dan een stuk leukerquote:Op maandag 23 juli 2007 10:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb je wel eens kolonisten van catan gespeeld?
Hier wil niemand dat meer met me spelen omdat ik 80% van de potjes win![]()
Leukquote:Op maandag 23 juli 2007 11:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Paar bestuursgenootjes en vriendinnen die al in die buurt zitten. 'K ga ff op 'bezoek' waarschijnlijk
Ja, als ik sterf dan wil ik dat je bij me bentquote:
Ok, ik vind het, met uitbreidingen, wel een grappig spelquote:Op maandag 23 juli 2007 11:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, en ik vond het niet echt boeiend. Het spelletje Spank the Monkey is dan een stuk leuker
Ben ik mooi klaar mee, zo'n kreupele henkie.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, als ik sterf dan wil ik dat je bij me bent![]()
Zegt madame 'fietsongeluk'quote:Op maandag 23 juli 2007 11:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben ik mooi klaar mee, zo'n kreupele henkie.![]()
Wat is volgens jou de goeie manier dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Kolonisten is trouwens wel tof. Monopoly vind ik niks, en Risk heb ik ook een eeuwigheid niet gedaan. Kolonisten is echt tof, dynamisch ook (mits je het op de goede manier speelt...dwz niet geheel volgens de regels).
Ik zal thuiszorg aanvragen.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:15 schreef Mikkie het volgende:
Die Tonks uit Harry Potter (Natalie Tena) is trouwens best een lekker wijf
Voorzichtig hčquote:Op maandag 23 juli 2007 11:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga op de fiets, kijken of m'n hart dat nog wel een beetje trekt
Tena Lady! OMGWTFROFLCOPTERCAVIAMETSTUITERBALLENINZIJNWANGZAKKENLOLPMSLMAO!!1!!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:15 schreef Mikkie het volgende:
Die Tonks uit Harry Potter (Natalie Tena) is trouwens best een lekker wijf
Een van Googles image resultaten:quote:
Ik heb weer een legitimatiebewijs voor de komende 5 jaarquote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef Mikkie het volgende:
Hoezo was je illegaal?
Ik nog nietquote:
De vorige uitzending was wel iets voor Mikkiequote:Op maandag 23 juli 2007 12:08 schreef Etcetera het volgende:FOK TV
damn, hoezo bevestiging van alles wat fout is
Ik sta zo chagerijnig mogelijk op de fotoquote:Op maandag 23 juli 2007 12:07 schreef Soempie het volgende:
Ik tot 2010![]()
En ik sta op de foto met kort haar. Echt een verschrikking.![]()
![]()
Ik mocht nog lachen, maar dat heeft niet veel geholpen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik sta zo chagerijnig mogelijk op de foto![]()
Ik mag altijd naar zo'n vriendelijke meneer toe om gefouilleerd te worden. En de laatste keer op schiphol deed hij het iets te ruig als je het mij vraagtquote:Op maandag 23 juli 2007 12:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik mocht nog lachen, maar dat heeft niet veel geholpen.![]()
Altijd als ik gecontroleerd word blijven ze wat langer hangen. Zie je ze echt 4 keer van m'n pasfoto naar mij kijken.![]()
ik vind het het beste boek van alle 7quote:
like fucking seriousquote:Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef Supersheep het volgende:
- Wat heb jij nou gedaan?
- Ik heb m'n voet gebroken
- Hier op Campzone?
- Nee vlak voor Campzone
- Met gamen?
Ik moet nog 100 blzquote:Op maandag 23 juli 2007 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind het het beste boek van alle 7
Door een vraag in de AKQ daarover weet ik ze.quote:
Dan moet je wat gaan doenquote:
Dan verveel ik me lieverquote:Op maandag 23 juli 2007 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan moet je wat gaan doen
Ga solliciteren als pizzabezorger of schrijf een boze brief naar een willekeurig bedrijf
Hoe was die date?quote:
zeer goedquote:
Kun je je niet samen met haar gaan vervelen?quote:
Nee, want zij moest werken vandaagquote:Op maandag 23 juli 2007 14:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je je niet samen met haar gaan vervelen?![]()
Jammer.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, want zij moest werken vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |