Inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb niks tegen hem maar snap niet dat ze hem voor een 2e jaar hebben uitgenodigd.
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
De 100e aflevering(en laatste in dit seizoen): "De Kijker" lijkt me ook reuze interessant
Ik heb begrepen dat Paul de Leeuw dat zou gaan doen.
Met weer een enter die meer gaat drinken dan dat ze zou moeten doen?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Soemp: Groningen Meet - Deel 9 - Hihihihihihihi
Ja, jammerquote:Op zondag 22 juli 2007 23:47 schreef Supersheep het volgende:
Volgende week Bram Moszkowicz volgens mij...
Wat? Vertelquote:Op zondag 22 juli 2007 23:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Met weer een enter die meer gaat drinken dan dat ze zou moeten doen?
Niet zoveel interessants hoorquote:
Grote kans dat er iemand komt die ik helemaal niet tegen wil komen. Dus nee, geen Groningen Meeting voor mij.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Soemp: Groningen Meet - Deel 9 - Hihihihihihihi
Eh..jajaquote:Op zondag 22 juli 2007 23:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet zoveel interessants hoorWas wat gezeur met een karaoke-meet (
) pas, dat ze niet wilde dat er ook maar iets werd geplaatst voor FOK!tv waar toen ook opnames voor zijn gemaakt. Scheen dat ze naakt met Memento-Mori op camera was gezet (tijdens het aantrekken van een Fok!shirt) maar dat is uiteindelijk van enter zelf niet uitgezonden.
Zoiets
En daarnaast is het ook duidelijk een ONZ-meet met die namenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Grote kans dat er iemand komt die ik helemaal niet tegen wil komen. Dus nee, geen Groningen Meeting voor mij.![]()
uhu, dat vooral.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En daarnaast is het ook duidelijk een ONZ-meet met die namen
Dat scheelt mij weer.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
Stom zeg..ik heb trek in koffie
Trouwens..ik heb "Meer dan een ander" net even gedownload
Gave taart!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:07 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding] Bertha jarig! [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Gefeliciteerd!
Waarheen ook alweer?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat scheelt mij weer.![]()
Nog 5 dagen en dan ga ik 10 dagen weg![]()
Allemaal aansluitend: naar m'n zus + man + nichtje (Schagen), tussendoor een dag Groningen met m'n nichtje (zodat ik ook spullen kan ophalen en dumpen hier) en dan met een vriend een lang weekend weg.quote:
Dus, gewoon 5 dagen naar huis.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zozo... waar ga je heen
En ben je daarvoor nu al genoeg hersteld dan
Ik zei ook dat ik 10 dagen weg ging.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar om dat dan vakantie te noemen gaat misschien weer wat ver hè
Ze is op vakantie.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:34 schreef Mikkie het volgende:
Heeft het trouwens zin om Bertha te feliciteren of is die op vakantie (ik mis hier nogal wat de laatste tijd)?
quote:
Je zit ons een beetje lekker te makenquote:
Die kan het vast niet laten om achteraf al die topics terug te lezenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:34 schreef Mikkie het volgende:
Heeft het trouwens zin om Bertha te feliciteren of is die op vakantie (ik mis hier nogal wat de laatste tijd)?
Gegroet! Meeliften met de burenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even een snelle groet vanuit het nieuwe huis! Internet aansluiten lukt niet helemaal, ik lift nu mee op de verbinding van één van de buren...
En, hoe bevalt het in Arnhem?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even een snelle groet vanuit het nieuwe huis! Internet aansluiten lukt niet helemaal, ik lift nu mee op de verbinding van één van de buren...
Op zich niet verkeerd, maar we hebben een eigen aansluiting en apparatuur... morgen maar even mijn ICT-neefje bellen.quote:
Ik heb ook nog een halve week Duitsland staan eind augustus.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zit ons een beetje lekker te maken
Hee wat tof!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:43 schreef Mikkie het volgende:
Tering, kijk die Soemp ff op vakantie gaan zeg!
Ik ben al blij als ik drie dagen Frankrijk geregeld krijg op m'n werk
Goed! De verhuizing verliep voorspoedig, en in de grote lijnen is alles klaar. Eigenlijk alleen de boeken, dvd's en cd's moeten nog ingeruimd en gealfabetiseerd worden...quote:
En nou ophoudenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een halve week Duitsland staan eind augustus.Twee vrienden zijn daar gaan wonen. Ze waren hier vorige week en ik heb beloofd langs te komen.
![]()
Wanneer komt ze ook alweer terug?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die kan het vast niet laten om achteraf al die topics terug te lezen
Er is mij ten gehore gekomen dat jij dat hele bezoek niet hebt meegekregenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een halve week Duitsland staan eind augustus.Twee vrienden zijn daar gaan wonen. Ze waren hier vorige week en ik heb beloofd langs te komen.
![]()
En heeft ome Piet alle sloten geplaatst?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Goed! De verhuizing verliep voorspoedig, en in de grote lijnen is alles klaar. Eigenlijk alleen de boeken, dvd's en cd's moeten nog ingeruimd en gealfabetiseerd worden...
Nee, ome Piet moet ik nog bellen. Wel heeft ome Jos met behulp van de behangtafel van ome Wim de slaapkamer behangen.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:52 schreef Supersheep het volgende:
En heeft ome Piet alle sloten geplaatst?
Ik heb het wel meegekregen, maar was er niet helemaal bij.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is mij ten gehore gekomen dat jij dat hele bezoek niet hebt meegekregen![]()
Handig, al die ooms.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, ome Piet moet ik nog bellen. Wel heeft ome Jos met behulp van de behangtafel van ome Wim de slaapkamer behangen.![]()
Succes met klussen en het belangrijkste, internet aan de praat krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben er weer vandoor, hopelijk tot snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |