Ik kan mijn pruik met lampjes niet meer ophalen voor vanavond helaas. Dan maar alleen een hoed. Of heeft er nog iemand een goed idee voor een leuke heksenpruik, ik zal al te denken aan een mop (zo'n schoonmaak ding) maar die heb ik niet. Ik ga geen pruik kopen in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:37 schreef teigan het volgende:
Da's niet lang meer
Ik tape de hoed wel met duckttape aan mijn helm. Ik kom wel even langs voor smink, dats wel tof, ik kom direct na het eten, zal ergens na 7 uur zijn denk ik. Hebben jullie toevallig zwarte duckttape?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef teigan het volgende:
hoed is lastig hoor, die waait elke keer bijna weg..
Kom je anders voor de skate hier ff langs als je je gezicht nog gewit wilt hebben? (anders ben je ook welkom hoor..)
Die heb ik zelf ook, plak het wel aan de binnenkant ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef teigan het volgende:
nee, wel grijze, maar geen zwarte
Ducttape een pentagram op jezelf!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef maok het volgende:
[..]
Ik kan mijn pruik met lampjes niet meer ophalen voor vanavond helaas. Dan maar alleen een hoed. Of heeft er nog iemand een goed idee voor een leuke heksenpruik, ik zal al te denken aan een mop (zo'n schoonmaak ding) maar die heb ik niet. Ik ga geen pruik kopen in ieder geval.
goedemiddag trouwens
Ah. Ik heb net t-shirt, zwembroek, onderbroeken en een lamp gekocht in de stad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Het is geweldig weer. Vanmiddag een nieuwe korte broek gekocht bij de C&A en die heb ik nu dus aan. Lekker buiten gezeten, kleurtje gekregen
. Morgen vroeg opstaan om schoon te maken en dan de rest vd dag ook weer buiten zitten. Jottem!
ja, de dodenweg, the horrorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Kennen jullie de Wâldwei trouwens?de beruchte weg in Fryslân
Met simmer 2000 heeft Rients Gratema dus een text ingesproken over een spookrijder op de Wâldwei. Nu leek het me gitseravond wel hip om daar eens te spookrijden
uhu. Dodenweg nummer twee, de Lauwersseewei (ook al een weg nara Groningenquote:
Ik kwam m al tegen op de FP. De foto die er bij stodn was genialerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, nog een spannend plaatje voor de HP-fans:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die foto van Emma Wtson kwam ik ook tegen ja, geweldig!
Overigens, CZ, leuke foto in vorig deel. Dat rokje staat je beter dan ik in eerste instantie had gedacht
Argh, wat is er met dat lieve kleine schattige tovernerdje gebeurd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, nog een spannend plaatje voor de HP-fans:
[afbeelding]
Een stoere gaylord toverleernicht geworden...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[..]
Argh, wat is er met dat lieve kleine schattige tovernerdje gebeurd.
Die reacties altijd op de FP...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kwam m al tegen op de FP. De foto die er bij stodn was genialer
[afbeelding]
Emma Watson met die foto in haar hand
Hey, doe trouwens de TT eens aanpassen van dat Porsche 997 topicquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben gestopt met de reacties te lezen. Ik krijg toch overla de schukld van als linkse lul
Euh, grapje?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hey, doe trouwens de TT eens aanpassen van dat Porsche 997 topic.
Dat is een 911 GT2. Niet een 997GT2.
En,.
Krijgen we een eind-resultaat foto te zien?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:29 schreef maok het volgende:
Zo, mijn heksenpruik-hoed-helm is af. Ik had toch nog een pruik liggen.
Vast wel, kzal straks even kijken of iemand een foto kan maken als we op skates staanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Krijgen we een eind-resultaat foto te zien?
En veul, of juist niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
heel veel mensne hier posten ookin een dieet topic. en miss_s, die eet.
Ja, zoiets tochquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja inderdaad. ofzo.
quote:
Jaquote:997 = auftragsnummer. Dus de 911 van dit moment die om verwarring te voorkomen wordt aangeduid met het auftragsnummer, net als je bij BMW over een E30 spreekt als je een specifiek model 3-serie bedoelt.
ach, je moet het maar net weten. Bij Porsche, BMW en Mercedes zijn die namen best bekend vaak van serienummers.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
Ja.
Ik dacht effe behulpzaam te zijn. Heb dus gewoon ruk verstand van auto's.
* Jo0Lz gaat in een hoekje zitten, doet een "Ezel" punthoed op en schaamt zich diep.
Eh, neen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar je linkt naar jouw post in dat topic...vond je die zo geweldig ofzo?
Ik had het een paar keer doorgelezen, en dacht echt, van nou, wat een logica zeg hier. Toen jij poste of ik een grapje maakte, keek ik weer, en had iemand het inmiddels opgehelderdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, je moet het maar net weten. Bij Porsche, BMW en Mercedes zijn die namen best bekend vaak van serienummers.
Zo ben ik zlef een groot liefhebber van W210 lijkwagens. maar dat zegt dus niemand wat.
Vandaag heb ik behoorlijk wat afgesmst hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Met wie sms jij dan Sebasser behalve dan met strak grotje.
Lijkwagens kunnen erg mooi zijn hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik had het een paar keer doorgelezen, en dacht echt, van nou, wat een logica zeg hier. Toen jij poste of ik een grapje maakte, keek ik weer, en had iemand het inmiddels opgehelderd.
Lijkwagens zijn toch helemaal niet mooi...
2 geef ik je er.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:30 schreef Grulez het volgende:
Namen willen we.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:49 schreef Aryon het volgende:
Lol? Wat dan?
Ik ga me kamer opruimen. *blegh*
Ja, dat weet ik wel hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh die fotos zijn dus van onderweg naar de Pottermarathon 070707 he?
Je lens is een beetje vies volgens mij, overal rare witte stippen..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[img=578xnull]http://www.alexmiedema.com/images/007/0713X/IMG_7885-border.JPG[/img]
druppels op het etalage raam. en het is in Groningen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je lens is een beetje vies volgens mij, overal rare witte stippen..
Verder erg.. eeh. apart.
Bokito was niet grijs.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk die bokito gaan dan.
Tof, immers.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
druppels op het etalage raam. en het is in Groningen.
Wie zegt dat hij dat niet is in mijn gedachten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bokito was niet grijs.
[..]
Tof, immers.
Ja, die heksen waren maok en ik!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:45 schreef Jesse_ het volgende:
oké, wie hier doet er mee aan die friday night skate.
wat een kansloze bende, mijn god
er waren een paar verkleed als heksen ffs
Nee, ik zat gewoon rustig op een terrasjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:46 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, die heksen waren maok en ik!!!!
Waar zag je ons dan?
Was jij een van die dronken lui die we tegenkwamen?
Ja, wij waren allebei wit geschminkt..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, ik zat gewoon rustig op een terrasje
Er waren drie heksen geloof ik, waren jullie die met de witte smink ofzo?
Dan heb ik jullie wel gezien, een kleine (jij volgens mijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:51 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, wij waren allebei wit geschminkt..
En er was nog een vrouwelijke vampier die wit geschminkt was, en mik_infra was ook wit geschminkt
ja, ik ben niet zo groot, en ik ben wat molliger, dus als dat er ook bij past, dan was ik het ja..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan heb ik jullie wel gezien, een kleine (jij volgens mij) en een grotere heks die naast elkaar aan het skaten waren.
mik_infra zou ik volgens mij nog wel herkennen maar heb hem niet gezien
mollig is me verder niet opgevallenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef teigan het volgende:
[..]
ja, ik ben niet zo groot, en ik ben wat molliger, dus als dat er ook bij past, dan was ik het ja..
Had de wat grotere heks lang haar?
Tineke veilig aangekomen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Even een teeveepeetje.
die jurk was wijd genoeg om dat te verhullen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
mollig is me verder niet opgevallen
de grotere had volgens mij wel lang haar ja
en de vampier heb ik ook gezien, de tweede keer dat jullie over de grote markt kwamen
Dan wacht ik even op de fotoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:01 schreef teigan het volgende:
[..]
die jurk was wijd genoeg om dat te verhullen...
Er komt zo een foto aan..
Je hebt ons dus zelfs twee keer langs zien komen!![]()
Maar we hebben wel ducktape gebruikt!quote:
Jeeeeej!quote:
Ja! Jullie heb ik zien skatenquote:
Haha zo zie ik er uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:44 schreef teigan het volgende:
ik ben toch nog steeds wel benieuwd hoe jij er nou dan uitziet..
Michel zal het vast wel weten, maar ik wil het ook weten.
Btw, heb je al gehoort dat Freddie overspannen thuis zit?
Nee maar ik heb wel een kruisje om mijn nekquote:
En ik een pentagramquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:08 schreef maok het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel een kruisje om mijn nek![]()
Volgens mij ben ik niet zo geloofwaardig als heks![]()
Maar ik heb wel mijn neus weg getoverd en laten terug groeien aan mijn vinger en later op mijn hoed![]()
Waarom zou je bewust gaan spookrijden?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uhu. Dodenweg nummer twee, de Lauwersseewei (ook al een weg nara Groningen) heb ik ook al eens bespookreden
![]()
vraga maar aan de mensen die ooit met me mee hebben geredenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom zou je bewust gaan spookrijden?
De duivel gelooft ook in Jezus, dat maakt hem geen christenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn wicca's die in Jezus geloven.
Ajoh tis wel zo gezellig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:31 schreef freecell het volgende:
[..]
De duivel gelooft ook in Jezus, dat maakt hem geen christen![]()
De combinatie gaat simpelweg niet samen.
Ik bén Tineke.quote:
Tofquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik bén Tineke.. We gaan morgen varen en zwemmen.
. Ik heb alleen geen zwemspullen mee, dus ik gok dat dat een onderbroekje wordt dan.
.
We gaan niet samen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TofEn naakt zwemmen is geen optie?
En wat nou geen zwemspullen? Jij hebt meer bikini's dan ik in mnhele leven gezien heb
Tsja das niet slim he...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
We gaan niet samen.. Klopt, maar niet meegenomen.
.
Niet samen? Je bent in breda, maar je gaat niet samen zwemmen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
We gaan niet samen.. Klopt, maar niet meegenomen.
.
Gelooft ook in Jezus, maar is geen christenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat heeft de duivel er mee te maken dan?![]()
We kregen net een smsje of we zin hadden om morgen te gaan varen. Dat kon ik toch ook niet weten?quote:
Een beetje Oceans 13 maar dan anders...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maok, lang haar staat je best. Die neus echter, dat niet echt
OKquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Gelooft ook in Jezus, maar is geen christen
Ik kon zo snel geen beter voorbeeld bedenken, het is laat
Geen idee, die heb ik na teleurstellend '12' niet gezienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een beetje Oceans 13 maar dan anders...
Jammer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Geen idee, die heb ik na teleurstellend '12' niet gezien
Oh, die New Age muziek emulator dinges, kan ik helaas niet meer vinden![]()
Dat is wel een beetje erg jong.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:53 schreef Grulez het volgende:
13 is wel vermakelijk trouwens. Niet zo goed als 11, maar een stuk beter dan 12.
Wat niet rekt scheurt wel he.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Ik doe het ervoor![]()
Slotje dan maar, die is met alex mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Ja dat krijg je als ChipsZak. er niet is.
de combi Sebasser - CZ. is dodelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Slotje dan maar, die is met alex mee.
Achja er is toch een significante samenhang met de snelheid van de topics en de aanwezigheid van bepaalde usersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het topic is dood...
huh?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:54 schreef freecell het volgende:
Best lekker
Net anderhalf uur op het station doorgebracht. We hebben het maar opgegeven, er rijdt zo goed als niets.
Hoezo is die combo dodelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
de combi Sebasser - CZ. is dodelijk. En CZ. komt wel weer terug. Ooit.
Waar is ze naartoe met Alex?
als jij en CZ. bezig zijn is het topic in no time volquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo is die combo dodelijk![]()
Mja, naar de stad.
en zulks.
Winkelen ofzo.
Ik wilde naar Hoogeveen en Zwolle is dood, dus dat wordt hem nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
huh?
Waar moet je naartoe dan? En rijden er geen treinen?.
Klopt, ik vind het ook wel goed zoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achja er is toch een significante samenhang met de snelheid van de topics en de aanwezigheid van bepaalde users
Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als jij en CZ. bezig zijn is het topic in no time vol.
Oh, ik ben ze niet tegengekomen net.
Tis toch een kutdag door de Suarez rompslomp...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook wel goed zo.
Dan is het wel leuk ja, om daar te zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zwolle-Groningen en Zwolle-Leeuwarden rijdt niet. CS is erg interessant nu. 1 grote puinzooi, mensen die liggen te slapen en aan 't picknicken zijn op het perron. Druktemakers bij de infobalie. Geen bussen en meer info, ho maar
Wel echt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tis toch een kutdag door de Suarez rompslomp...
Grote stroomstoring waardoor seinen, wissels en overgangen het niet doenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef Viking84 het volgende:
Huh, waarom rijden die treinen niet dan?
Echt wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Is dat de tegenhanger van niet echt/ nep?
Huh? Ik bedoelde dat je gelijk hadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Is dat de tegenhanger van niet echt/ nep?
Ajoh wat is er nou mooier dan iets goeds doen voor de mensen om je heenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:35 schreef maok het volgende:
Goedemiddag. Ik heb net iemand verhuisd, ik had met dit lekkere weer liever wat anders gedaan, maarja, het was al beloofd.
Ze komt hier zo wel voor me koken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh wat is er nou mooier dan iets goeds doen voor de mensen om je heen![]()
Ik weet alleen nog dat het met Colin Firth was, kun je daar iets mee? Zoeken op hem op imdb misschien of zo?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De trailers voor HP, welke was die historisch epische film, aan het eind van het romeinse keizerrijk enzow, met dat zwaard. Wat was de titel?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:03 schreef Sebasser het volgende:
Waar zijn ze mee bezig, alex smst niet terug.
Echt niet kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tnx DaD, dat hielp. The Last Legion
Die wil ik ook zien!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De trailers voor HP, welke was die historisch epische film, aan het eind van het romeinse keizerrijk enzow, met dat zwaard. Wat was de titel?
Je hebt geen schoenen gekocht?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Er is niets spannends gebeurt hoor![]()
Is Sebas nu aan het juichen ?![]()
![]()
Idd. Slechte film zonder goed verhaal en zonder overtuiging.quote:
Wat nu weer dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ALEXXEL HEEFT MIJ BELEDIGD !!!
Hoi, welkom. Ga je ook op kamers?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:53 schreef EricT het volgende:
coole stad, na de vakantie mijn studie stadje xD
en ook @ Maryon. Ik ben uitgeloot voor geneeskunde dus ga nu Bio doen (Haren dus...quote:
Heerenveenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:05 schreef Tangarine het volgende:
waar kom je vandaan dan?
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo EricT, weest welkom!
Ik ben ChipsZak. ofwel Astrid
zo; Alex is hier nu nét weg![]()
Nu ga ik ook gelijk pitten![]()
Truste CZ.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:23 schreef ChipsZak. het volgende:
En Alex is nu nét thuis aangekomenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat vind je dus na twee dagen te veel bussenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:07 schreef EricT het volgende:
[..]
Heerenveen![]()
![]()
(uur met interliner ongeveer)
Kan je mooi mee minimeetenquote:Op zondag 15 juli 2007 09:20 schreef teigan het volgende:
Tara, het lukt mij niet om langer uit te slapen... Best vervelend eigenlijk..
Leuk.quote:
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 15 juli 2007 05:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat vind je dus na twee dagen te veel bussen
Beter schrijf je je wel alvast in
Ik ben geen Friesquote:Op zondag 15 juli 2007 08:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen allen. Hallo EricT (alweer een Fries)
en prettige vakantie Jesse_
Overigens, jij bent vroeg op teigan
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat betekent 'dank je wel' in het Maleisisch.
Ja ik weet, ik heb mn uitzetdozen al klaarstaan als het moet woon ik binnen een dag daarquote:Op zondag 15 juli 2007 09:13 schreef freecell het volgende:
En EricT: studentenwoonvoorzieningen geven vaak voorrang aan eerstejaars, dus denk er om
Eh ja met Noca sinds jaren weer eens aan de whiskey geweest en de barman was nogal scheutig met de fles.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:39 schreef Aryon het volgende:
Goeiemiddag allemaal. Zonnetje schijnt, vogeltjes fluiten en het is kutweer bij het strand. Wat wil je nog meer!Vriendin zit nu opt strand.
Ik ga zou ook eerst gaan, maar ben toch blij dat ik niet ben gegaan.
@ Grulez: teveel gezopen? Of iets anders?
Of niet natuurlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx is richting de autocross van Menaldum
Oeh. Onweer. Altijd leuk om te zien.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:18 schreef teigan het volgende:
Oeh, als ik buienradar zo zie, krijgen we straks een dikke (onweers)bui!
Nou, leuk joh! Ik zatin mn auto, en toen was er een donder en bliksem tegelijk, en schudde mn auto alle kanten opquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:43 schreef teigan het volgende:
Veel plezier met HP..
Maareh, flinke dreunen hier, daar komt wat aan straks!
Ja, ik hoorde ook al wat dreunen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:43 schreef teigan het volgende:
Veel plezier met HP..
Maareh, flinke dreunen hier, daar komt wat aan straks!
Mja, die autocross is dus ook midden tussen de weilanden en zoquote:Op zondag 15 juli 2007 13:51 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde ook al wat dreunen.
@ Alexxxxx: Kan ik begrijpen, heb ik ook een keertje gehad. Ging ik naar concert in de auto en zag je waar wij heen reden, bliksemschichten en het was openlucht concert.Maar gelukkig toen we er waren, was het precies over.
Ik zie nog geen flitsen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:53 schreef teigan het volgende:
Zo, ik heb hier echt een goed uitzicht, het trekt achter ons langs, waar we wel goed zicht hebben.
Jij ook al? Heb in totaal 1 echte flits gezien, die naar de grond ging, verder wat normale flitsen. En ik weet niet waar het heen gaat.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:01 schreef teigan het volgende:
het is vooral in het noorden nu, maar ik vind het toch nog wat tegenvallen tot nu toe..
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:33 schreef Grulez het volgende:
Oei hoofdpijn...
Is dat zo erg dan? Ken geen mensen van ONZ-forum namelijk. Lees af en toe daar wat.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Tralala.
Ik ga naar die ONZ-meet in Groningen in september.![]()
Mja.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:09 schreef Aryon het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan? Ken geen mensen van ONZ-forum namelijk. Lees af en toe daar wat.
Weetje?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja.
Ik ken er niet heel veel
Maar TheSorrow komt, dus ik ook
ik heb hem lekker al wel irl ontmoet.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die TheSorrow he, ken je die eigenlijk al? Hij lijkt wel door je geobsedeerd
Die heb ik op msnquote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die TheSorrow he, ken je die eigenlijk al? Hij lijkt wel door je geobsedeerd
Ja maar Jeroen heeft daar niets te zoeken.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weetje?
Jeroen komt er misschien ook heen.
Je fobo geeft al genoeg bloot over jullie 'geheime' relatie.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
En hoezo lijkt hij wel door mij geobsedeerd?
Waar zie jij dat?
LEES JIJ STIEKEM ONZE MSNGESPREKKEN?![]()
![]()
![]()
Wat zit hij dan aldoor in mijn fobo te spieken?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je fobo geeft al genoeg bloot over jullie 'geheime' relatie.
Jawohl, hoen komt ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar Jeroen heeft daar niets te zoeken.
Tyf op Hoen.
Dat was ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:55 schreef Viking84 het volgende:
Missen we hier ook iemand?
http://www.nu.nl/news/1154609/14/Dode_in_kanaal_Groningen.html
Dan ga ik hem ignorez-vousen.quote:
Kijken of er leuke nieuwe foto's van je bijzijnquote:Op zondag 15 juli 2007 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat zit hij dan aldoor in mijn fobo te spieken?![]()
![]()
Ik jou ookquote:Op zondag 15 juli 2007 15:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb hem lekker al wel irl ontmoet.
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik jou ook.
Al leek het meer alsof ik met een spookverschijning meette![]()
.
Nou zeg.quote:
hihihiquote:Op zondag 15 juli 2007 16:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou zeg.
Vind ik je grap een keer goed, ga je me beledigen.
Nee ik doe niet aan drugs.
Dat is het kekke ervan. Daar heb ik geen drugs voor nodigquote:Op zondag 15 juli 2007 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hihihi.
Valt gewoon op dat je een beetje lacherig bent, vandaar.
Doe maar niet neequote:Op zondag 15 juli 2007 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga morgen naar dierenpark Emmen. En nee, ik zal Sebas niks voeren als ik hem zie staan
.
Of drank, puur natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is het kekke ervan. Daar heb ik geen drugs voor nodig![]()
ik had valium genomen de nacht ervoor, gek.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik jou ook.
Al leek het meer alsof ik met een spookverschijning meette![]()
.
Ik drink ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |