Maar we hebben wel ducktape gebruikt!quote:
Jeeeeej!quote:
Ja! Jullie heb ik zien skatenquote:
Haha zo zie ik er uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:44 schreef teigan het volgende:
ik ben toch nog steeds wel benieuwd hoe jij er nou dan uitziet..
Michel zal het vast wel weten, maar ik wil het ook weten.
Btw, heb je al gehoort dat Freddie overspannen thuis zit?
Nee maar ik heb wel een kruisje om mijn nekquote:
En ik een pentagramquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:08 schreef maok het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel een kruisje om mijn nek![]()
Volgens mij ben ik niet zo geloofwaardig als heks![]()
Maar ik heb wel mijn neus weg getoverd en laten terug groeien aan mijn vinger en later op mijn hoed![]()
Waarom zou je bewust gaan spookrijden?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uhu. Dodenweg nummer twee, de Lauwersseewei (ook al een weg nara Groningen) heb ik ook al eens bespookreden
![]()
vraga maar aan de mensen die ooit met me mee hebben geredenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom zou je bewust gaan spookrijden?
De duivel gelooft ook in Jezus, dat maakt hem geen christenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn wicca's die in Jezus geloven.
Ajoh tis wel zo gezellig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:31 schreef freecell het volgende:
[..]
De duivel gelooft ook in Jezus, dat maakt hem geen christen![]()
De combinatie gaat simpelweg niet samen.
Ik bén Tineke.quote:
Tofquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik bén Tineke.. We gaan morgen varen en zwemmen.
. Ik heb alleen geen zwemspullen mee, dus ik gok dat dat een onderbroekje wordt dan.
.
We gaan niet samen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TofEn naakt zwemmen is geen optie?
En wat nou geen zwemspullen? Jij hebt meer bikini's dan ik in mnhele leven gezien heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |