Tis toch een kutdag door de Suarez rompslomp...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook wel goed zo.
Dan is het wel leuk ja, om daar te zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zwolle-Groningen en Zwolle-Leeuwarden rijdt niet. CS is erg interessant nu. 1 grote puinzooi, mensen die liggen te slapen en aan 't picknicken zijn op het perron. Druktemakers bij de infobalie. Geen bussen en meer info, ho maar
Wel echt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tis toch een kutdag door de Suarez rompslomp...
Grote stroomstoring waardoor seinen, wissels en overgangen het niet doenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef Viking84 het volgende:
Huh, waarom rijden die treinen niet dan?
Echt wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Is dat de tegenhanger van niet echt/ nep?
Huh? Ik bedoelde dat je gelijk hadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Is dat de tegenhanger van niet echt/ nep?
Ajoh wat is er nou mooier dan iets goeds doen voor de mensen om je heenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:35 schreef maok het volgende:
Goedemiddag. Ik heb net iemand verhuisd, ik had met dit lekkere weer liever wat anders gedaan, maarja, het was al beloofd.
Ze komt hier zo wel voor me koken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh wat is er nou mooier dan iets goeds doen voor de mensen om je heen![]()
Ik weet alleen nog dat het met Colin Firth was, kun je daar iets mee? Zoeken op hem op imdb misschien of zo?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De trailers voor HP, welke was die historisch epische film, aan het eind van het romeinse keizerrijk enzow, met dat zwaard. Wat was de titel?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:03 schreef Sebasser het volgende:
Waar zijn ze mee bezig, alex smst niet terug.
Echt niet kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tnx DaD, dat hielp. The Last Legion
Die wil ik ook zien!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De trailers voor HP, welke was die historisch epische film, aan het eind van het romeinse keizerrijk enzow, met dat zwaard. Wat was de titel?
Je hebt geen schoenen gekocht?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Er is niets spannends gebeurt hoor![]()
Is Sebas nu aan het juichen ?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |