Eh ja met Noca sinds jaren weer eens aan de whiskey geweest en de barman was nogal scheutig met de fles.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:39 schreef Aryon het volgende:
Goeiemiddag allemaal. Zonnetje schijnt, vogeltjes fluiten en het is kutweer bij het strand. Wat wil je nog meer!Vriendin zit nu opt strand.
Ik ga zou ook eerst gaan, maar ben toch blij dat ik niet ben gegaan.
@ Grulez: teveel gezopen? Of iets anders?
Of niet natuurlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx is richting de autocross van Menaldum
Oeh. Onweer. Altijd leuk om te zien.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:18 schreef teigan het volgende:
Oeh, als ik buienradar zo zie, krijgen we straks een dikke (onweers)bui!
Nou, leuk joh! Ik zatin mn auto, en toen was er een donder en bliksem tegelijk, en schudde mn auto alle kanten opquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:43 schreef teigan het volgende:
Veel plezier met HP..
Maareh, flinke dreunen hier, daar komt wat aan straks!
Ja, ik hoorde ook al wat dreunen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:43 schreef teigan het volgende:
Veel plezier met HP..
Maareh, flinke dreunen hier, daar komt wat aan straks!
Mja, die autocross is dus ook midden tussen de weilanden en zoquote:Op zondag 15 juli 2007 13:51 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde ook al wat dreunen.
@ Alexxxxx: Kan ik begrijpen, heb ik ook een keertje gehad. Ging ik naar concert in de auto en zag je waar wij heen reden, bliksemschichten en het was openlucht concert.Maar gelukkig toen we er waren, was het precies over.
Ik zie nog geen flitsen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:53 schreef teigan het volgende:
Zo, ik heb hier echt een goed uitzicht, het trekt achter ons langs, waar we wel goed zicht hebben.
Jij ook al? Heb in totaal 1 echte flits gezien, die naar de grond ging, verder wat normale flitsen. En ik weet niet waar het heen gaat.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:01 schreef teigan het volgende:
het is vooral in het noorden nu, maar ik vind het toch nog wat tegenvallen tot nu toe..
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:33 schreef Grulez het volgende:
Oei hoofdpijn...
Is dat zo erg dan? Ken geen mensen van ONZ-forum namelijk. Lees af en toe daar wat.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Tralala.
Ik ga naar die ONZ-meet in Groningen in september.![]()
Mja.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:09 schreef Aryon het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan? Ken geen mensen van ONZ-forum namelijk. Lees af en toe daar wat.
Weetje?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja.
Ik ken er niet heel veel
Maar TheSorrow komt, dus ik ook
ik heb hem lekker al wel irl ontmoet.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die TheSorrow he, ken je die eigenlijk al? Hij lijkt wel door je geobsedeerd
Die heb ik op msnquote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die TheSorrow he, ken je die eigenlijk al? Hij lijkt wel door je geobsedeerd
Ja maar Jeroen heeft daar niets te zoeken.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weetje?
Jeroen komt er misschien ook heen.
Je fobo geeft al genoeg bloot over jullie 'geheime' relatie.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
En hoezo lijkt hij wel door mij geobsedeerd?
Waar zie jij dat?
LEES JIJ STIEKEM ONZE MSNGESPREKKEN?![]()
![]()
![]()
Wat zit hij dan aldoor in mijn fobo te spieken?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je fobo geeft al genoeg bloot over jullie 'geheime' relatie.
Jawohl, hoen komt ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar Jeroen heeft daar niets te zoeken.
Tyf op Hoen.
Dat was ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:55 schreef Viking84 het volgende:
Missen we hier ook iemand?
http://www.nu.nl/news/1154609/14/Dode_in_kanaal_Groningen.html
Dan ga ik hem ignorez-vousen.quote:
Kijken of er leuke nieuwe foto's van je bijzijnquote:Op zondag 15 juli 2007 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat zit hij dan aldoor in mijn fobo te spieken?![]()
![]()
Ik jou ookquote:Op zondag 15 juli 2007 15:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb hem lekker al wel irl ontmoet.
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik jou ook.
Al leek het meer alsof ik met een spookverschijning meette![]()
.
Nou zeg.quote:
hihihiquote:Op zondag 15 juli 2007 16:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou zeg.
Vind ik je grap een keer goed, ga je me beledigen.
Nee ik doe niet aan drugs.
Dat is het kekke ervan. Daar heb ik geen drugs voor nodigquote:Op zondag 15 juli 2007 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hihihi.
Valt gewoon op dat je een beetje lacherig bent, vandaar.
Doe maar niet neequote:Op zondag 15 juli 2007 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga morgen naar dierenpark Emmen. En nee, ik zal Sebas niks voeren als ik hem zie staan
.
Of drank, puur natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is het kekke ervan. Daar heb ik geen drugs voor nodig![]()
ik had valium genomen de nacht ervoor, gek.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik jou ook.
Al leek het meer alsof ik met een spookverschijning meette![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |