ja ja dat blijft nog even een raadselquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:51 schreef BeeDee het volgende:
Die TT btw !Check je je uit voor het rokershoeksje of wat ?!!
![]()
Nou....wat een cliffhanger zeg !quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ja dat blijft nog even een raadsel
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:28 schreef BeeDee het volgende:
Laten we het netjes houden...![]()
[afbeelding]
![]()
Vruchteloze poging om dit topic nog iets interessants te geven...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:39 schreef smammela het volgende:
[..]
ben een tijdje weggeweest maar nogmaals,
![]()
nou vooruit dan maar![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vruchteloze poging om dit topic nog iets interessants te geven...![]()
quote:
Truste Smammela !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:35 schreef smammela het volgende:
[..]
wist ook niets leuk meer
![]()
dus kga nu maar naar bed![]()
Good for you !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef Sebasser het volgende:
Ik ben nog steeds gestopt.
Ik ben er allang.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:42 schreef BeeDee het volgende:
En volhouden, want je bent er nog lang niet !![]()
Dat dacht ik ook na 14 maanden gestopt te zijn....ik rook alweer een tijdje.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
ik postte iets liefs naar sebas en beedee in dat andere topic![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:46 schreef SeaOfLove het volgende:
kwartetten a la beedee
Ik zal zo even kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
ik postte iets liefs naar sebas en beedee in dat andere topic![]()
Mja, t valt niemand meer op bedoel je.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
bagger ik eens een x merkt niemand dat op :w
Die verslaving had ik al.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Neuken ?(geen voorstel aan jou dus hč ! oké...duidelijk)
Heb ik iets gemist in de tijd dat ik weg was?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ga zo ff naar de garage....you know what's up !![]()
![]()
![]()
The big nothing !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die verslaving had ik al.
Maar nee.
Nu ben ik verslaafd aan niets.en niets is de ergste verslaving die je je vijand kan toewensen.
Ja...is alweer een half jaartje terug..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist in de tijd dat ik weg was?
ik doe met je mee...en dan echt plat hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ga zo ff naar de garage....you know what's up !![]()
![]()
![]()
Okeej liev...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik doe met je mee...en dan echt plat hoor![]()
gaat best...durf alleen nog niet op hakken te lopenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Okeej liev...![]()
Hoest nou met je enkelbanden btw ?![]()
Nee, maar ik bedoel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...is alweer een half jaartje terug..![]()
Ben je zo klein dan ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gaat best...durf alleen nog niet op hakken te lopen![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel.
Hebben jullie nu eindelijk iets ofwat?
1m72 ben ik maar... en ik hou er van hoe strak, lang en slank ik ben als ik schoentjes met hakken van 8 cm aan hebquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
1m72 ben ik maar... en ik hou er van hoe strak, lang en slank ik ben als ik schoentjes met hakken van 8 cm aan heb![]()
heerlijk! Ik zou lekker in bad gaan, hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:59 schreef Tezz het volgende:
Shit man, het is vrijdag-poetsdag maar ik heb echt geen zin. Ik had zojuist besloten om maar gewoon niet te poetsen en iets leuks met Bente te gaan doen. Staat opa ineens voor de deur met de mededeling dat ze mee mag naar de speeltuin. Kut. Nu ben ik alleen thuis en heb ik geen excuus meer....
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:52 schreef oranjekoek het volgende:
PeZu kapt waarmee?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ja dat blijft nog even een raadsel
Hoi E !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
BeeDee!![]()
![]()
![]()
Dat zal dan met strippen zijn![]()
Gewoon een keer op de franse slag..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:59 schreef Tezz het volgende:
Shit man, het is vrijdag-poetsdag maar ik heb echt geen zin. Ik had zojuist besloten om maar gewoon niet te poetsen en iets leuks met Bente te gaan doen. Staat opa ineens voor de deur met de mededeling dat ze mee mag naar de speeltuin. Kut. Nu ben ik alleen thuis en heb ik geen excuus meer....
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef oranjekoek het volgende:
~Ik ben er weer vandoor! dag dag!
Okeej mzl !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:15 schreef oranjekoek het volgende:
Hoe lang duurt het voor een bril klaar is, weet jij dat?
Oki! Doegieequote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
[..]
Okeej mzl !![]()
En weet niet hoelang dat dat duurt....![]()
nieuw? ik heb hem al bijna een week ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:32 schreef Tezz het volgende:
Tis ongelofelijk maar waar.................rapapapapapa..............het volgende deel!!!!!!
PeZu, vanwaar de nieuwe avatar?? En what the hell is het??
jajaja maar telkens als jij ging rokershoeksjen was ik weer weg dus ik kon het niet eerder vragen.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nieuw? ik heb hem al bijna een week ofzo![]()
vanwaar? i just felt like it
en het is foto van een schilderij van een vriend van me, in mijn foob staat een groter plaatje, en hij hangt bij mij thuis
en waar ik mee kap? dat blijft voorlopig nog even geheim maar vertellen zal ik het
Doei SOL!!!! Hopelijk werkt je internet allemaal........(geen internet = kut. Ik weet het, heb wel eens ooit 'ruzie'met upc gehad en de rekening niet betaald....).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga weer richting Delft... Als het goed is zou mijn i-net het moeten doen maar heb er niet echt vertrouwen in![]()
Fijn weekend allemaal![]()
![]()
ooh waarmee dan? pm/msn me het antwoordquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
jajaja maar telkens als jij ging rokershoeksjen was ik weer weg dus ik kon het niet eerder vragen.....![]()
Ik zal je fobo nog eens checken heur!!!!!!!!
En ik weet precies waar jij mee gaat kappen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:30 schreef Tezz het volgende:
Oh hebben jullie al vakantie BeeDee? Ik nog twee daagjes volgende week en dan komen we volgende week zaterdag jullie kant op! Zal onderhand eens wat spullen bij elkaar gaan rapen.....
Ook een fijn weekend SOL !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga weer richting Delft... Als het goed is zou mijn i-net het moeten doen maar heb er niet echt vertrouwen in![]()
Fijn weekend allemaal![]()
![]()
Post jij het antwoord maar....waarom die geheimzinnigheid !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh waarmee dan? pm/msn me het antwoord![]()
DAt hoop ik ook! Mijn tent heeft bewezen waterdicht te zijn, maar toch...........quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Post jij het antwoord maar....waarom die geheimzinnigheid !![]()
Het gaat niet, ik herhaal; NIET ! regenen !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
DAt hoop ik ook! Mijn tent heeft bewezen waterdicht te zijn, maar toch...........
We wachten wel af....hij zou het zeker melden, heeft ie gezegd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik weet wat het is......het is..........zeg maar vrij ................ahum................ heftig![]()
Jazeker !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:14 schreef Tezz het volgende:
Gossie, zou de eer dan ook voor mij zijn weggelegd???
Gefeulciteerd Tezz !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef Tezz het volgende:
ja, ja , ja , ja ........... wat een sensatie! Kom dat zien kom dat zien! Tezz heeft ook een kwartet!!!!!!!!!
(niet dat dat moeilijk is in het huidige rokershoeksje)
Zo. Nu ga ik shoppen. Met mijn man. Tjonge jonge wat zal dat gezellig zijn...
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:41 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga "The Good Shepherd" maar eens kijken.....lange zit.![]()
Ow kut !...ik ga het toch proberen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
erg saaie langdraadige kutfilm
![]()
en zwaar gehyped
ik ben werkelijk waar 6x in slaap gevallen bij die filmquote:
Als ik nog wakker ben na de film laat ik nog wel weten of ik het met je eens ben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben werkelijk waar 6x in slaap gevallen bij die film![]()
oke weltrustenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als ik nog wakker ben na de film laat ik nog wel weten of ik het met je eens ben.![]()
Sterkte !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:49 schreef PeZu het volgende:
ik ga zo the 4400 nseizoen 3 kijken denk
ik ben in super slechte bui dus have fun all
pezu is kapot sjago
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:59 schreef Tezz het volgende:
BeeDee, zit er in Renesse een goede pizzeria??
Er zitten er 2 in Renesse, maar ik vind ze beiden niet zo geweldig. Ik ga liever naar Mi Casa in Haamstede.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:59 schreef Tezz het volgende:
BeeDee, zit er in Renesse een goede pizzeria??
i hate to say i told you so but..... i told you soquote:
En ik had 'm nog wel gehuurd...kon 'm niet op usenet vinden en wou hem per sé zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
i hate to say i told you so but..... i told you so
ik kijk 4400 en dat bevalt me goed
ben nog wel kk sjago
omdat ik morgen naar dancevalley zou gaan maar dat gaat helaas niet doorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En ik had 'm nog wel gehuurd...kon 'm niet op usenet vinden en wou hem per sé zien.![]()
Waarom ben je sjago ? Het gaat een geweldig weekend worden qua weer !![]()
![]()
Bummer ja...what happened ? Kaartjes geript oid ? Geen geld ? Vertel !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat ik morgen naar dancevalley zou gaan maar dat gaat helaas niet door![]()
nee, ik ben verhinderd beinvloed door krachten buiten mijn machtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Bummer ja...what happened ? Kaartjes geript oid ? Geen geld ? Vertel !![]()
Vervelende krachten zijn dat...vooral overmacht..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik ben verhinderd beinvloed door krachten buiten mijn macht![]()
ja man, ik baal echt als een stekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vervelende krachten zijn dat...vooral overmacht..![]()
hehe wat dacht je dat ik drinken was?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zeg bier ! Schrale troost, maar hey....je moet wat in dit geval[afbeelding]
Je stelt me niet teleur..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe wat dacht je dat ik drinken was?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ja man iedereen gaat behalve ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je stelt me niet teleur..![]()
Alleen jammer dat het niet helpt dan....MEER BIER !!!!![]()
Ja...ik hoop dat die krachten buiten jouw macht je nog enige keuze geven..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man iedereen gaat behalve ik![]()
ach ja dan maar wat anders verzinnen voor morgen hehehe
no change but thnaks manquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...ik hoop dat die krachten buiten jouw macht je nog enige keuze geven..![]()
tuurlijkquote:
hahah dat kan altijd nog maar goedquote:
Thanks, have funquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
hahah dat kan altijd nog maar goed
ik ga verder kijken naar the 4400
have a nice one b
Je miste onsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zo dan luite! effe snel een berichtje vanuit Kreta!
Het Beelzje en het Duiveltje zitten hier met een stuk in de kloten (en andere zaken) te genieten van de laatste 3 dagen, nachten.....whatever.
Hoe staan de zaken hier? Wordt er nog flink gepaft? Hier wel..... 12 dagen zijn voorbij en 2 sloffen zijn erdoorheen gejaagd.
tot dinsdag, waarschijnlijk woensdag.!![]()
![]()
Nope ! Ik ben ook een maand vrij nu..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
Bij het weggetje.... zit Bee weer in de nacht?>
Internet doet 't !quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je miste onshave fun nog de komende dagen
![]()
kerstmisquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:03 schreef Tezz het volgende:
Joepie!!!!! Kermis in Valkenswaard!!!!!!!!!!
Kerstmis is ook leuk!!!! Maar op de kermis zijn terrasjes met KOUD BIER!!!!!quote:
Gezellig !quote:Op zondag 15 juli 2007 10:27 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhh het was zo leuk met Bente op de kermis!!! Dat kind maak je niet meer blij met een draaimolen, neeee de inktvis, de rups en de botsauto''s moesten het worden! Oh ja, en natuurlijk een vette haring om te snacken
en wat plasicspeelrommel gewonnen
.
Daarna (we waren met vrienden die ook de kinderen bij hadden) naar het terras gegaan en nog iets later naar een kroeg waar de hangtafels / muziek / podium buiten stonden en de kinderen die stalen de show op het podium. Leuk man, kinderen van vier die gaan jumpen (of iets wat er op lijkt).
We waren om half 1 pas thuis en kind slaapt nog als een roosje, hihi.![]()
Vanavond weer!![]()
Hey! Alles goed, vakantiegangers?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:03 schreef Duuvelke het volgende:
Zo maar eens een kijkje hier nemen vanuit Kreta, Beelzebub is al de hele dag weg.
ze zijn beide smane op vakantie dacht ikquote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hey! Alles goed, vakantiegangers?
Is weg? Waar zit ie dan?
Ja, dat dacht ik ook... is de relatie op de klippen gelopen?quote:
of haar relatie is van de klippen afgelopenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook... is de relatie op de klippen gelopen?![]()
ow...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
of haar relatie is van de klippen afgelopen
beste koek,quote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow...![]()
Dat zal toch niet. Bestaat er een 112griekenland.nl?
Dat weet ik, maar de site kan echt niet bestaan!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
beste koek,
in heel europa kun je overal 1-1-2 bellen
vroger was dat per land verschillend en hadden wi nogj 06-11
maar idt is handiger
nu begint mijn tel nr met 06-11
ik woon precies in het midden van nederlandquote:Op zondag 15 juli 2007 23:05 schreef oranjekoek het volgende:
Waar woon je eigenlijk PeZu?
In Flevoland?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik woon precies in het midden van nederland
nee, ik ga liever dood dan dat ik daar woonquote:
bijna wel eigelijjkquote:Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef oranjekoek het volgende:
Ik lees ergens dat utrecht het midden is, dat geloof ik niet
Waarschijnlijk zullen we het nooit te weten komen, als wr allemaal oud en grijs zijn, ben je nog een mysteriequote:Op zondag 15 juli 2007 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik ga liever dood dan dat ik daar woon
hehequote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen we het nooit te weten komen, als wr allemaal oud en grijs zijn, ben je nog een mysterie![]()
Welterusten PeZu!![]()
![]()
Heej!!!! Ben jij alweer terug??? Tjeezus........dat gaat snelquote:
Heej! Da's lang geleden.........was jij niet je huisje aan het opknappen of zo??? Of waar heb je al die tijd gezeten??quote:Op maandag 16 juli 2007 19:19 schreef lucky_m3 het volgende:
Haaaaaiiii allemaal,
eindelijk weer eigen internet![]()
En dus ook weer fok![]()
![]()
Alleen jammer dat ik ben gestopt met roken![]()
![]()
Super! Lekkere temperatuur, mooie bezopen avonden, mooie vrouwen, leuke tenten. Alleen die Grieken schenken enkel lauw bier ofzo, mafketels.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej!!!! Ben jij alweer terug??? Tjeezus........dat gaat snel............................(gna gna gna ik mag nog weg, aanstaande zaterdag gaan we! gna gna)
Hoewasut???
He Tezz Ik ben sinds een paar maanden aan het samen wonen met m'n meidquote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej! Da's lang geleden.........was jij niet je huisje aan het opknappen of zo??? Of waar heb je al die tijd gezeten??
Stoppen met roken is stoer.
Het leven is goed in het Brabantse landquote:
het regend hier gisteren keihard plus harde windquote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het leven is goed in het Brabantse land
tralalalalalala tralalala
Jajajaja hier is het gewoon dertig graden. jawel. Ik lijk wel gek om met mijn tentje naar Renesse te trekken einde van de week...
Bewolkt blauw hemeltje, lekker weer, en geen regen (gehad)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
het regend hier gisteren keihard plus harde wind
helaas geen bliksem en zulks
btw hoi tezzzzzzzzzzzz![]()
Ja zo ongeveer..... lees effe verder.... Jullie ontrafelen het mysterie eigenlijk al zelf.....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook... is de relatie op de klippen gelopen?![]()
Dit lijkt er al meer op!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
of haar relatie is van de klippen afgelopen
Hahaha was je daarvoor niet gewaarschuwd dan??? Ik ken het, ik spreek uit ervaring. Ik vond het prachtig, maar wel enorm zwaar! Ik heb tijdens de tocht niet heel veel last gehad, maar toen ik 's morgens opstond (nou ja dat probeerde in ieder geval) kon ik niet meer lopen van de spierpijn.......quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
We zijn nog steeds gelukkig![]()
![]()
samen. Maar ik het liep wel de klippen af..... ik in ieder geval. De desbetreffende zondag had ik (domme zak) een excursie gedaan.... dat wil zeggen 21km lopen door de Samaria kloof ( de klippen)
Fijne vakantie alvast dan Tezz, ga je voor t strand?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha was je daarvoor niet gewaarschuwd dan??? Ik ken het, ik spreek uit ervaring. Ik vond het prachtig, maar wel enorm zwaar! Ik heb tijdens de tocht niet heel veel last gehad, maar toen ik 's morgens opstond (nou ja dat probeerde in ieder geval) kon ik niet meer lopen van de spierpijn.......
Jammer he, dat het al weer voorbij is........ ik mag zaterdag! (weliswaar Zeeland, maar toch!)
Ik ga meer voor het niets doen/koud bier/fijn boek/ kind wat de hele dag lief is/uitrusten. Dat er strand is, is mooi meegenomen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:04 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Fijne vakantie alvast dan Tezz, ga je voor t strand?
dat het lekker weer mag zijn![]()
Dat bedoelde ik ook met strand, de gehel dag niks doen, en lekker genieten van een biertje met een leuk boek of tijdschrift op je schoot. Iets lekkerders bestaat niet als je normaal de hele week moet werken thuis of op je werkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga meer voor het niets doen/koud bier/fijn boek/ kind wat de hele dag lief is/uitrusten. Dat er strand is, is mooi meegenomen!
De weersverwachtingen zijn echter nie zo goe.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:18 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met strand, de gehel dag niks doen, en lekker genieten van een biertje met een leuk boek of tijdschrift op je schoot. Iets lekkerders bestaat niet als je normaal de hele week moet werken thuis of op je werk
tezzzquote:
oeh lekker, ik wil ookquote:
ik moet het nog inplannenquote:
Ik heb vier weken vrij.........joepiedepoepie! En ik vertrek zaterdag. Wich reminds me: ik ga nu de was doen........(anders heb ik vrijdag niet genoeg kleren om in te pakken, hihi).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet het nog inplannen
maar ga niet zo lang, ik wil volgend jaar naar australiė![]()
vrouwenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb vier weken vrij.........joepiedepoepie! En ik vertrek zaterdag. Wich reminds me: ik ga nu de was doen........(anders heb ik vrijdag niet genoeg kleren om in te pakken, hihi).
ben je helemaal gesetteld?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
He Tezz Ik ben sinds een paar maanden aan het samen wonen met m'n meid![]()
Het nadeel was alleen dat er redelijk veel dingen redelijk hard tegen zaten, waardoor we ruim 2 maand elders heen moesten voor internet, en andere dingen trouwens ook. Nu begint alles weer een beetje te werken, internet hebben we alweer een tjdje, maar nog geen tijd gehad om r achter te kruipen.
Maar waarschijnlijk nu weer elke dag even tikken op fok als t aan mij ligt.
Stoppen is stoer, maar ook vervelend. Als ik nu af en toe een jointje rook, heb ik een keel als een kachel, naar de klote en geirriteerd, en dat was toch ook weer niet de bedoeling.
Maar t scheelt geld![]()
ooh good to knowquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:42 schreef oranjekoek het volgende:
want het is kusjesdag kusjesdag kusjesdag kusjesdag, alles kan en alles mag
Leuk! Je hebt weer iets om later aan je kinderen te kunnen vertellenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer..... lees effe verder.... Jullie ontrafelen het mysterie eigenlijk al zelf.....
[..]
Dit lijkt er al meer op!
We zijn nog steeds gelukkig![]()
![]()
samen. Maar ik het liep wel de klippen af..... ik in ieder geval. De desbetreffende zondag had ik (domme zak) een excursie gedaan.... dat wil zeggen 21km lopen door de Samaria kloof ( de klippen)
Ehm.... laat ik één ding zeggen.... NOOOOOOOOOOOOIT MEER! Ik heb blaren aan mijn poten zo heeft een wandelaar van de 4-daagse ze nog niet.
Ben dus de hele dag de hort op geweest daar. Om 05:00 kwam de bus me halen, en om 23:30 was ik terug.
En Duuvelke? Die heeft ook een zware dag gehad --> De hele dag liggen bakken op het strand![]()
Maar we zijn dus weer terug in het land... (helaas) En we hebben er errug van genoten. 2 weken is zelfs nog iets aan de korte kant, volgend jaar gaan we terug! Nu is het tijd om de koffers uit te pakken, de film te kijken, foto's te bekijken, herinneringen ophalen.... en nog een weekje uit te rusten alvorens ik weer aan het werk moet.![]()
Tezz!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb vier weken vrij.........joepiedepoepie! En ik vertrek zaterdag. Wich reminds me: ik ga nu de was doen........(anders heb ik vrijdag niet genoeg kleren om in te pakken, hihi).
In je eentje? Ga je door Australie backpacken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet het nog inplannen
maar ga niet zo lang, ik wil volgend jaar naar australiė![]()
slang? nee ik wil nu een uilquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
In je eentje? Ga je door Australie backpacken?
Een uil? hmm die heb ik niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
slang? nee ik wil nu een uil_!
nee een vriend van mij komt uit australiė en dan is hij er
en dus vroeg hij of ik dan ook langs wou komen
(op kreta ga ik ook al naar een vriend)
goedkope vakanties zo![]()
nee 1 vriend is dus australiėrquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Een uil? hmm die heb ik niet.
Ideaal dat je overal vrienden hebt zitten! Zijn dat Nederlanders die naar dat land zijn vertrokken?
Hoe kom je aan zulke verre vrienden?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee 1 vriend is dus australiėr
die in griekenland is wel nl-er
waar ook al weerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa
Dan moet je je even registreren *gemeen lachje*
quote:
Ludoooo!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
Bah bah, weet terug, dagelijkse sleur. Ik wil gewoon weer weg!
ik heb een acountquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
klik Die had aaaallaaaaang in je favorieten moeten staan. Je hebt geen kinderen, het is je vergeven.
Overleefd, Beelzebub niet tegengekomen zover ik weet. Ik heb zoveel mensen gezien en leren kennen. Was wel heel tof, maar hier is het lekker rustig geweest afgelopen weken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ludoooo!![]()
![]()
Heb je het overleefd? Ben je Beelzebub nog tegengekomen?
tweewielers verzenden 25 euroquote:
hehequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaaaaaa je blijft een mysterie!
Hier is inderdaad niet veel gebeurd in het rokershoekje! Zal wel door het weer komen. Waar zijn je foto's?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Overleefd, Beelzebub niet tegengekomen zover ik weet. Ik heb zoveel mensen gezien en leren kennen. Was wel heel tof, maar hier is het lekker rustig geweest afgelopen weken?
oohwquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! Maar die kende ik al van msn met QB
Zoeken met google kwam ik uit op een of ander muziekforum, waar ik al je posts gelezen hebquote:
Foto's zijn nog niet bij mij. Die kloof, ik ben niet gek! Elke avond wezen stappen, dan wil ik niet 's ochtends vroeg uit bed getrommeld worden om 21km door een kloof gaan wandelen. Ik denk ook dat ik weinig medestanders gevonden zou hebben en als ik met die vraag was gekomen mij naar de dokter hadden gestuurd ivm een zonnesteek.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hier is inderdaad niet veel gebeurd in het rokershoekje! Zal wel door het weer komen. Waar zijn je foto's?![]()
Heb ji die tocht van 21 km ook gemaakt?
forum over hifi ja, dat inmiddels ter ziele isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zoeken met google kwam ik uit op een of ander muziekforum, waar ik al je posts gelezen heb(overdreven)
hahaa, het zou wel dapper zijn!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Foto's zijn nog niet bij mij. Die kloof, ik ben niet gek! Elke avond wezen stappen, dan wil ik niet 's ochtends vroeg uit bed getrommeld worden om 21km door een kloof gaan wandelen. Ik denk ook dat ik weinig medestanders gevonden zou hebben en als ik met die vraag was gekomen mij naar de dokter hadden gestuurd ivm een zonnesteek.
aja dat was het inderdaad!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
forum over hifi ja, dat inmiddels ter ziele is
![]()
ja was ooit een geldslurpende hobby van mequote:
Ik weet helemaal niet meer welke ze nu had aanbevolen en heb er ook totaal niet meer aan gedacht. In elke tent stond wel een leuk barvrouwtje trouwensquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa, het zou wel dapper zijn!21 km is wel erg lang. Het was dus elke dag feest! Ben je nog in de kroeg van Tezz geweest?
Dan zal je er vast wel geweest zijn!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet meer welke ze nu had aanbevolen en heb er ook totaal niet meer aan gedacht. In elke tent stond wel een leuk barvrouwtje trouwens.
Dat is bij jou ook ter ziele gegaan? Zolang is het niet geleden dacht ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja was ooit een geldslurpende hobby van me![]()
Volgens mij ben ik zo goed als overal geweest. Alleen ik ben mijn OV kwijt geraakt en moet daar morgen aangifte voor gaan doen bij de politie.. verdommequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan zal je er vast wel geweest zijn!![]()
ja het houdt nml nooit opquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is bij jou ook ter ziele gegaan? Zolang is het niet geleden dacht ik.
Ow dat is rot! Verder niks kwijtgeraakt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik zo goed als overal geweest. Alleen ik ben mijn OV kwijt geraakt en moet daar morgen aangifte voor gaan doen bij de politie.. verdomme.
Veel geld en van enkele avonden heel wat stukken, verder niets.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ow dat is rot! Verder niks kwijtgeraakt?
Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen... Ludo, MIjn vriend zegt, ja dat houdt niet op....een kamer vol speakersquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het houdt nml nooit op
er is altijd wel iets anders wat mooier klinkt en weer duurder is
kabeltje hier, demper daar, nwe einversterker
dan weer nieuwe speakers a 1800 uri per stuk
en dat gaat maar door en door
haha van enkele avonden heel wat stukken? Drank maakt meer kapot dan je lief is? of was het drugs.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Veel geld en van enkele avonden heel wat stukken, verder niets.
Drank natuurlijk!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha van enkele avonden heel wat stukken? Drank maakt meer kapot dan je lief is? of was het drugs.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:02 schreef PeZu het volgende:
pezu zingt mee met GNR
Childhood living is easy to do
The things you wanted I bought them for you
Graceless lady you know who I am
You know I cant let you slide through my hands
Wild horses couldnt drag me away
Wild, wild horses, couldnt drag me away
I watched you suffer a dull aching pain
Now you decided to show me the same
No sweeping exits or offstage lines
Could make me feel bitter or treat you unkind
Wild, wild horses, couldnt drag me away
I know I dreamed you a sin and a lie
I have my freedom but I dont have much time
Faith has been broken, tears must be cried
Lets do some living after we die
Wild, wild horses, well ride them some day
Wild, wild horses, well ride them some day
haha geen kamer volquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen... Ludo, MIjn vriend zegt, ja dat houdt niet op....een kamer vol speakers
Ik had ook altijd het nieuwste, tegenwoordig heb i altijd het tweedehandste en mijn vriend het nieuwste, het maakt allemaal niet zoveel meer uit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Drank natuurlijk!
En van die HIFI is vast net zoiets als een nieuwe computer kopen, binnen een week is hij achterhaalt.
nee zo snel gaat het nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Drank natuurlijk!
En van die HIFI is vast net zoiets als een nieuwe computer kopen, binnen een week is hij achterhaalt.
Ik hou van muziek! Maar heb er geen verstand vanquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha geen kamer vol
gewoon stereo voor puur muziek genot
Dat heb ik vorige week gewonnen in de staatsloterij!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee zo snel gaat het niet
maar er is altijd wel een mooiere, zwaarder en du sprijzigere versteker etc etc
mijn droom set kost ong 250.000_!
geef danquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week gewonnen in de staatsloterij!
Als dat zo was had je niet hier zitten fokken maar lekker met een cocktail in je hand op het strand gelegen aan de andere kant van de wereld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week gewonnen in de staatsloterij!
Nee, hoewel je voor een simpel spelletje al heel wat nodig hebt tegenwoordig. Ik wilde laatst een Adventure spelen die het gewoon niet deed op mijn computer!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Het is er ook maar net van afhankelijk wat je er allemaal op doet. Voor beetje internetten ofzo heb je niet het nieuwste van het nieuwste nodig.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als dat zo was had je niet hier zitten fokken maar lekker met een cocktail in je hand op het strand gelegen aan de andere kant van de wereld.
aaah toequote:Op woensdag 18 juli 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ben heel vrijgevig, maar niet zoo vrijgevig.
Omdat het hier kut weer is!quote:
Gister was het wel erg inderdaad *ril* vanmiddag was het hier heerlijk, en ons zeeuwen bin zuunig toch? Ons friezen ookquote:
Ik moet er niet aan denken dat ik mijn 250.000 euro in een stereo installatie steekquote:
op goede lekker klinkende muziek kun je wle heerlijk de liefde bedrijvenquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik mijn 250.000 euro in een stereo installatie steek![]()
Dat si dan alweer een eeuw geleden voor miju, zou het 250.000 waard zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
op goede lekker klinkende muziek kun je wle heerlijk de liefde bedrijven![]()
every pennyquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat si dan alweer een eeuw geleden voor miju, zou het 250.000 waard zijn?![]()
pssssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
Halloooooo
* PrintScreen een echo hoort hier.![]()
Pzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.quote:
optie 3 gok ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Kat of stilte?
Ik gok op het laatste
Je gaat dus voor de gulden middenweg.quote:
ja of gewoon keihard omhoogquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je gaat dus voor de gulden middenweg.
* PrintScreen opeens bepaalde beelden voor ogen heeftquote:
niet zo omhoogquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen opeens bepaalde beelden voor ogen heeft
Sorry....quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:27 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Hier een blije Tezz, aangezien het de eerste dag is van mijn vier weken durende vakantie!
Vandaag staat op het program: de was doen, lekker in de tuin zitten, wat spullen inpakken, lekker in de tuin zitten, wat opruimen, lekker in de tuin zitten, wat geldzaken regelen voor de vakantie en lekker in de tuin zitten!!!!!
hee lekker ding!quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:39 schreef Tezz het volgende:
Tjeezus PeZu, wat doe jij zo vroeg uit je nest?
Ja kut is dat he!!!! Heb ik dus ook last van!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee lekker ding!
ik werd wakker![]()
ik ben nog vrij ook![]()
en ik hoef eik niks te doen want alles is hier tip top in orde![]()
zullen we daar maar?quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja kut is dat he!!!! Heb ik dus ook last van!!!!!!!!
Ik heb vakantie![]()
mijn kind slaapt nog![]()
vandaag niet al te veel op het program![]()
En ik ben GVD al wakker!!!!!!!!!!!!!!!! Tis wat he.....
ja is goedquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:47 schreef Tezz het volgende:
Zullen we lekker gaan zwemmen PeZu ?? Het water is echt superlekker en het zonnetje schijnt hier!
zwemmen tochquote:
Nee je postte voor mijn post over het zwemmen nog : zullen we daar maar....quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee je postte voor mijn post over het zwemmen nog : zullen we daar maar....
en dus wil ik weten zullen we daar maar wat???
Oe ! Eigenlijk heb ik daar best zin in nu lieve PeZu!!!!quote:
ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe ! Eigenlijk heb ik daar best zin in nu lieve PeZu!!!!
Ik heb gister al goeie sex gehad. Jij niet zeker (hihihi).quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook
dat was wrs ook de reden dat ik zo vroeg wakker ben geworden![]()
ja gisterochtend welquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb gister al goeie sex gehad. Jij niet zeker (hihihi).
Ah, kijk, da's het betere werk!!! Proficiat!!!!!!!!quote:
ja ik zo maar een ontbijtje maken om deze te veroberen op het zonnige balkooniėquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah, kijk, da's het betere werk!!! Proficiat!!!!!!!!
Ik ga maar eens wat doen...........ik begin met een ontbijtje maken voor mijn kind en effe een wasje er door heen draaien. Dan raak ik het neukgevoel zo kwijt, hihi.
Ik bedenk me opeens dat ik ook de voortuin nog met doen. Kut. Da's echt een groot oerwoud. Als ik dat drie weken laat staan zo dan moet ik na de vakantie met bergschoenen en een hakbijl de voordeur zoeken. Zucht........nog een klusje voor vandaag gevonden dus........quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik zo maar een ontbijtje maken om deze te veroberen op het zonnige balkooniė
joepiequote:Op woensdag 18 juli 2007 09:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik bedenk me opeens dat ik ook de voortuin nog met doen. Kut. Da's echt een groot oerwoud. Als ik dat drie weken laat staan zo dan moet ik na de vakantie met bergschoenen en een hakbijl de voordeur zoeken. Zucht........nog een klusje voor vandaag gevonden dus........
Ik heb ook geen groene vingers (ik gebruik ze ook liever ergens anders voor), maar ik begin me te schamen .... dus dan maar het onkruid er uit halen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
joepie
toen ik nog een tuin had, had ik ook een tuinman
ik heb dus totaal geen groene vingers! ik gebruik ze liever ergens anders voor![]()
![]()
have funquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:39 schreef Tezz het volgende:
shit mijn sigaret is op, ik moet nu dus echt aan de slag.....
Tyler!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
Niks mis met porno en liliputters op een begrafenis.
Heerlijk vakantie! Het weer is ook geweldig vandaag!quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja kut is dat he!!!! Heb ik dus ook last van!!!!!!!!
Ik heb vakantie![]()
mijn kind slaapt nog![]()
vandaag niet al te veel op het program![]()
En ik ben GVD al wakker!!!!!!!!!!!!!!!! Tis wat he.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |