oke weltrustenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als ik nog wakker ben na de film laat ik nog wel weten of ik het met je eens ben.![]()
Sterkte !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:49 schreef PeZu het volgende:
ik ga zo the 4400 nseizoen 3 kijken denk
ik ben in super slechte bui dus have fun all
pezu is kapot sjago
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:59 schreef Tezz het volgende:
BeeDee, zit er in Renesse een goede pizzeria??
Er zitten er 2 in Renesse, maar ik vind ze beiden niet zo geweldig. Ik ga liever naar Mi Casa in Haamstede.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:59 schreef Tezz het volgende:
BeeDee, zit er in Renesse een goede pizzeria??
i hate to say i told you so but..... i told you soquote:
En ik had 'm nog wel gehuurd...kon 'm niet op usenet vinden en wou hem per sé zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
i hate to say i told you so but..... i told you so
ik kijk 4400 en dat bevalt me goed
ben nog wel kk sjago
omdat ik morgen naar dancevalley zou gaan maar dat gaat helaas niet doorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En ik had 'm nog wel gehuurd...kon 'm niet op usenet vinden en wou hem per sé zien.![]()
Waarom ben je sjago ? Het gaat een geweldig weekend worden qua weer !![]()
![]()
Bummer ja...what happened ? Kaartjes geript oid ? Geen geld ? Vertel !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat ik morgen naar dancevalley zou gaan maar dat gaat helaas niet door![]()
nee, ik ben verhinderd beinvloed door krachten buiten mijn machtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Bummer ja...what happened ? Kaartjes geript oid ? Geen geld ? Vertel !![]()
Vervelende krachten zijn dat...vooral overmacht..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik ben verhinderd beinvloed door krachten buiten mijn macht![]()
ja man, ik baal echt als een stekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vervelende krachten zijn dat...vooral overmacht..![]()
hehe wat dacht je dat ik drinken was?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zeg bier ! Schrale troost, maar hey....je moet wat in dit geval[afbeelding]
Je stelt me niet teleur..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe wat dacht je dat ik drinken was?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ja man iedereen gaat behalve ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je stelt me niet teleur..![]()
Alleen jammer dat het niet helpt dan....MEER BIER !!!!![]()
Ja...ik hoop dat die krachten buiten jouw macht je nog enige keuze geven..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man iedereen gaat behalve ik![]()
ach ja dan maar wat anders verzinnen voor morgen hehehe
no change but thnaks manquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...ik hoop dat die krachten buiten jouw macht je nog enige keuze geven..![]()
tuurlijkquote:
hahah dat kan altijd nog maar goedquote:
Thanks, have funquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
hahah dat kan altijd nog maar goed
ik ga verder kijken naar the 4400
have a nice one b
Je miste onsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zo dan luite! effe snel een berichtje vanuit Kreta!
Het Beelzje en het Duiveltje zitten hier met een stuk in de kloten (en andere zaken) te genieten van de laatste 3 dagen, nachten.....whatever.
Hoe staan de zaken hier? Wordt er nog flink gepaft? Hier wel..... 12 dagen zijn voorbij en 2 sloffen zijn erdoorheen gejaagd.
tot dinsdag, waarschijnlijk woensdag.!![]()
![]()
Nope ! Ik ben ook een maand vrij nu..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
Bij het weggetje.... zit Bee weer in de nacht?>
Internet doet 't !quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je miste onshave fun nog de komende dagen
![]()
kerstmisquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:03 schreef Tezz het volgende:
Joepie!!!!! Kermis in Valkenswaard!!!!!!!!!!
Kerstmis is ook leuk!!!! Maar op de kermis zijn terrasjes met KOUD BIER!!!!!quote:
Gezellig !quote:Op zondag 15 juli 2007 10:27 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhh het was zo leuk met Bente op de kermis!!! Dat kind maak je niet meer blij met een draaimolen, neeee de inktvis, de rups en de botsauto''s moesten het worden! Oh ja, en natuurlijk een vette haring om te snacken
en wat plasicspeelrommel gewonnen
.
Daarna (we waren met vrienden die ook de kinderen bij hadden) naar het terras gegaan en nog iets later naar een kroeg waar de hangtafels / muziek / podium buiten stonden en de kinderen die stalen de show op het podium. Leuk man, kinderen van vier die gaan jumpen (of iets wat er op lijkt).
We waren om half 1 pas thuis en kind slaapt nog als een roosje, hihi.![]()
Vanavond weer!![]()
Hey! Alles goed, vakantiegangers?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:03 schreef Duuvelke het volgende:
Zo maar eens een kijkje hier nemen vanuit Kreta, Beelzebub is al de hele dag weg.
ze zijn beide smane op vakantie dacht ikquote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hey! Alles goed, vakantiegangers?
Is weg? Waar zit ie dan?
Ja, dat dacht ik ook... is de relatie op de klippen gelopen?quote:
of haar relatie is van de klippen afgelopenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook... is de relatie op de klippen gelopen?![]()
ow...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
of haar relatie is van de klippen afgelopen
beste koek,quote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow...![]()
Dat zal toch niet. Bestaat er een 112griekenland.nl?
Dat weet ik, maar de site kan echt niet bestaan!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
beste koek,
in heel europa kun je overal 1-1-2 bellen
vroger was dat per land verschillend en hadden wi nogj 06-11
maar idt is handiger
nu begint mijn tel nr met 06-11
ik woon precies in het midden van nederlandquote:Op zondag 15 juli 2007 23:05 schreef oranjekoek het volgende:
Waar woon je eigenlijk PeZu?
In Flevoland?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik woon precies in het midden van nederland
nee, ik ga liever dood dan dat ik daar woonquote:
bijna wel eigelijjkquote:Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef oranjekoek het volgende:
Ik lees ergens dat utrecht het midden is, dat geloof ik niet
Waarschijnlijk zullen we het nooit te weten komen, als wr allemaal oud en grijs zijn, ben je nog een mysteriequote:Op zondag 15 juli 2007 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik ga liever dood dan dat ik daar woon
hehequote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen we het nooit te weten komen, als wr allemaal oud en grijs zijn, ben je nog een mysterie![]()
Welterusten PeZu!![]()
![]()
Heej!!!! Ben jij alweer terug??? Tjeezus........dat gaat snelquote:
Heej! Da's lang geleden.........was jij niet je huisje aan het opknappen of zo??? Of waar heb je al die tijd gezeten??quote:Op maandag 16 juli 2007 19:19 schreef lucky_m3 het volgende:
Haaaaaiiii allemaal,
eindelijk weer eigen internet![]()
En dus ook weer fok![]()
![]()
Alleen jammer dat ik ben gestopt met roken![]()
![]()
Super! Lekkere temperatuur, mooie bezopen avonden, mooie vrouwen, leuke tenten. Alleen die Grieken schenken enkel lauw bier ofzo, mafketels.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej!!!! Ben jij alweer terug??? Tjeezus........dat gaat snel............................(gna gna gna ik mag nog weg, aanstaande zaterdag gaan we! gna gna)
Hoewasut???
He Tezz Ik ben sinds een paar maanden aan het samen wonen met m'n meidquote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej! Da's lang geleden.........was jij niet je huisje aan het opknappen of zo??? Of waar heb je al die tijd gezeten??
Stoppen met roken is stoer.
Het leven is goed in het Brabantse landquote:
het regend hier gisteren keihard plus harde windquote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het leven is goed in het Brabantse land
tralalalalalala tralalala
Jajajaja hier is het gewoon dertig graden. jawel. Ik lijk wel gek om met mijn tentje naar Renesse te trekken einde van de week...
Bewolkt blauw hemeltje, lekker weer, en geen regen (gehad)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
het regend hier gisteren keihard plus harde wind
helaas geen bliksem en zulks
btw hoi tezzzzzzzzzzzz![]()
Ja zo ongeveer..... lees effe verder.... Jullie ontrafelen het mysterie eigenlijk al zelf.....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook... is de relatie op de klippen gelopen?![]()
Dit lijkt er al meer op!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
of haar relatie is van de klippen afgelopen
Hahaha was je daarvoor niet gewaarschuwd dan??? Ik ken het, ik spreek uit ervaring. Ik vond het prachtig, maar wel enorm zwaar! Ik heb tijdens de tocht niet heel veel last gehad, maar toen ik 's morgens opstond (nou ja dat probeerde in ieder geval) kon ik niet meer lopen van de spierpijn.......quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
We zijn nog steeds gelukkig![]()
![]()
samen. Maar ik het liep wel de klippen af..... ik in ieder geval. De desbetreffende zondag had ik (domme zak) een excursie gedaan.... dat wil zeggen 21km lopen door de Samaria kloof ( de klippen)
Fijne vakantie alvast dan Tezz, ga je voor t strand?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha was je daarvoor niet gewaarschuwd dan??? Ik ken het, ik spreek uit ervaring. Ik vond het prachtig, maar wel enorm zwaar! Ik heb tijdens de tocht niet heel veel last gehad, maar toen ik 's morgens opstond (nou ja dat probeerde in ieder geval) kon ik niet meer lopen van de spierpijn.......
Jammer he, dat het al weer voorbij is........ ik mag zaterdag! (weliswaar Zeeland, maar toch!)
Ik ga meer voor het niets doen/koud bier/fijn boek/ kind wat de hele dag lief is/uitrusten. Dat er strand is, is mooi meegenomen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:04 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Fijne vakantie alvast dan Tezz, ga je voor t strand?
dat het lekker weer mag zijn![]()
Dat bedoelde ik ook met strand, de gehel dag niks doen, en lekker genieten van een biertje met een leuk boek of tijdschrift op je schoot. Iets lekkerders bestaat niet als je normaal de hele week moet werken thuis of op je werkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga meer voor het niets doen/koud bier/fijn boek/ kind wat de hele dag lief is/uitrusten. Dat er strand is, is mooi meegenomen!
De weersverwachtingen zijn echter nie zo goe.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:18 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met strand, de gehel dag niks doen, en lekker genieten van een biertje met een leuk boek of tijdschrift op je schoot. Iets lekkerders bestaat niet als je normaal de hele week moet werken thuis of op je werk
tezzzquote:
oeh lekker, ik wil ookquote:
ik moet het nog inplannenquote:
Ik heb vier weken vrij.........joepiedepoepie! En ik vertrek zaterdag. Wich reminds me: ik ga nu de was doen........(anders heb ik vrijdag niet genoeg kleren om in te pakken, hihi).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet het nog inplannen
maar ga niet zo lang, ik wil volgend jaar naar australië![]()
vrouwenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb vier weken vrij.........joepiedepoepie! En ik vertrek zaterdag. Wich reminds me: ik ga nu de was doen........(anders heb ik vrijdag niet genoeg kleren om in te pakken, hihi).
ben je helemaal gesetteld?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
He Tezz Ik ben sinds een paar maanden aan het samen wonen met m'n meid![]()
Het nadeel was alleen dat er redelijk veel dingen redelijk hard tegen zaten, waardoor we ruim 2 maand elders heen moesten voor internet, en andere dingen trouwens ook. Nu begint alles weer een beetje te werken, internet hebben we alweer een tjdje, maar nog geen tijd gehad om r achter te kruipen.
Maar waarschijnlijk nu weer elke dag even tikken op fok als t aan mij ligt.
Stoppen is stoer, maar ook vervelend. Als ik nu af en toe een jointje rook, heb ik een keel als een kachel, naar de klote en geirriteerd, en dat was toch ook weer niet de bedoeling.
Maar t scheelt geld![]()
ooh good to knowquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:42 schreef oranjekoek het volgende:
want het is kusjesdag kusjesdag kusjesdag kusjesdag, alles kan en alles mag
Leuk! Je hebt weer iets om later aan je kinderen te kunnen vertellenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer..... lees effe verder.... Jullie ontrafelen het mysterie eigenlijk al zelf.....
[..]
Dit lijkt er al meer op!
We zijn nog steeds gelukkig![]()
![]()
samen. Maar ik het liep wel de klippen af..... ik in ieder geval. De desbetreffende zondag had ik (domme zak) een excursie gedaan.... dat wil zeggen 21km lopen door de Samaria kloof ( de klippen)
Ehm.... laat ik één ding zeggen.... NOOOOOOOOOOOOIT MEER! Ik heb blaren aan mijn poten zo heeft een wandelaar van de 4-daagse ze nog niet.
Ben dus de hele dag de hort op geweest daar. Om 05:00 kwam de bus me halen, en om 23:30 was ik terug.
En Duuvelke? Die heeft ook een zware dag gehad --> De hele dag liggen bakken op het strand![]()
Maar we zijn dus weer terug in het land... (helaas) En we hebben er errug van genoten. 2 weken is zelfs nog iets aan de korte kant, volgend jaar gaan we terug! Nu is het tijd om de koffers uit te pakken, de film te kijken, foto's te bekijken, herinneringen ophalen.... en nog een weekje uit te rusten alvorens ik weer aan het werk moet.![]()
Tezz!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb vier weken vrij.........joepiedepoepie! En ik vertrek zaterdag. Wich reminds me: ik ga nu de was doen........(anders heb ik vrijdag niet genoeg kleren om in te pakken, hihi).
In je eentje? Ga je door Australie backpacken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet het nog inplannen
maar ga niet zo lang, ik wil volgend jaar naar australië![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |