vanmiddag nog ff gebadderdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:15 schreef Tezz het volgende:
Mijn zwembad staat momenteel voor Jan-met-de-korte-achternaam in de tuin met het zeil erover.
IK WIL ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.....
maar jij hebt er toch verwarming in?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
vanmiddag nog ff gebadderd22 graden wel wat frisjes maar goed
Zonne-energie voor de warmte jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar jij hebt er toch verwarming in?
is die trouwens op zonne-energie? (want die schijn je ook te hebben)
en wat me ook leuk lijkt : POST EENS FOTO'S![]()
![]()
oke! Hier ons mini-zwembadje (2,44 doorsnede). Je zou niet zeggen dat deze foto afgelopen maandagmiddag gemaakt is...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en wat me ook leuk lijkt : POST EENS FOTO'S![]()
![]()
Het bad staat al vier weken. Zijn heel wat regenbuien en onweer overheen geweest, hihi. Lang leve de filterpomp, chloordrijver en teststrips!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef lady-wrb het volgende:
dat ziet er gezond uit
iemand anders nog met foto's?
je kan ook iets met een stalen frame nemen waar de zak inhangt zeg maar :-)quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb er nog steeds geeneen gekocht
er staat nog steeds een boom precies waar ik het geval gepland heb.
en ik ben aan het dubben of ik toch niet een houten zwembad wil.
ik vind het er nog steeds erg kwetsbaar uitzien.
Indien je het kunt betalen en je de ruimte hebt: zeker voor een houten zwembad gaan! Vele malen mooier! Hoewel het zwembadje wat wij hebben zo klein is dat het allemaal prima gaat met die opblaasrand. Het is erg stevig en degelijk spul. De kinderen doen er best wild mee en volgens mij kan het badje daar best tegen hoor!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb er nog steeds geeneen gekocht
er staat nog steeds een boom precies waar ik het geval gepland heb.
en ik ben aan het dubben of ik toch niet een houten zwembad wil.
ik vind het er nog steeds erg kwetsbaar uitzien.
Which is a good thing mind youquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
idd ons water ruikt nu weer naar chloor ipv een beerput x)
mjah die zware regen ga ik echt geen pomp aanzetten x) stroom is hier al zo gaar als een pannenkoek x)quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 06:36 schreef AnneX het volgende:
gut een heel k&w topic met welgeteld 2 - twee - foto's.
Veel plezier vandaag alvast met spetteren.
Ik heb een groot zwembad, inmiddels is het het 3de jaar dat hij meegaat, erg kwetsbaar zijn ze dus niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef lady-wrb het volgende:
en dan bedoel ik die plasticen zwembaden waar je op dit moment helemaal mee doodgegooid wordt.
ikzelf ben aan het twijfelen om er een van dia 3,05 mt aan te schaffen.
maar wat ik me nou afvraag is hetvolgende:
het ziet er allemaal zo kwetsbaar uit; gaat dat nou niet snel kapot? (er zullen nl. oa. kinderen van rond de 8 in ronddobberen en die zijn nu eenmaal niet zo zachtzinnig)
is het inderdaad zo makkelijk neer te zetten als men op de verpakking beweert?
hoe hou je de boel schoon?
en is het idd mogelijk om het bad 1 keer te vullen en er de hele zomer mee te blijven doen? lijkt me zo onhygiėnisch, maar waar laat je al dat water als je het regelmatig leeg moet laten lopen?
kortom: wie heeft zo'n ding en kan er uit eigen ervaring wat zinnigs over zeggen?
Dat heb ik ook, samen met een betonplexen plank die tussen de trampoline en het bad ligt(de jongens varieren graag, even zwemmenm dan hangen op de trampo, de perfecte opdroog en hangplaatsquote:Op zondag 15 juli 2007 13:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat ook handig is om even een bakje met water voor zwembad te zetten en daar even in te gaan staan voordat je het zwembad in gaat (volgens mij zie ik dat ook op de foto hierboven). Dan heb je geen viezigheid meer aan je voeten!
Welnee.. Doen we nu.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef Rewimo het volgende:
Hier wordt het bad opgeblazen momenteel. O, ik hoor net dat de rand vol isVullen doen we morgen begrijp ik.
Je moest eens weten hoeveel pinguins er hier in huis zijn..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
waaaaaaah je gaat het ding vullen met bronwater? ga je pinquins houden
dat is hartstikkekoud !
Het warmt gelukkig erg snel op..quote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef lady-wrb het volgende:
12 gradenklapper klapper klapper klapper (insert hier een kouwelijke smilie)
Eeeh, het bad.quote:
Ja, dat denk ik ook inderdaad. Ik heb 'm gisterenavond opgezet en in de beschrijving stond een waarschuwing dat je 'm niet te hard op moet blazen ivm uitzetten bij hogere temperaturen, maar hij is nog erg slap, opk bij 25 graden. Morgen wat lucht erbij dus. De temperatuur is vandaag 3 graden gestegen. Van 12 naar ruim 15 graden.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:24 schreef Tezz het volgende:
Leuk, al die foto's ineens! Voor de poster hierboven mij: je moet je rand wel wat harder opblazen hoor!!!
Nee, Aldi in Nederland. Eind mei. Doen ze elk jaar, denk ik..quote:Op maandag 16 juli 2007 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
maar eerlijk is eerlijk, het is een mooi bad
dat hebben ze hier nooit verkocht, zeker uit duitsland?
In dat geval fiets je gewoon met een zwembad achterop naar huisquote:
Heb ik ook gedaan, hihi.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In dat geval fiets je gewoon met een zwembad achterop naar huis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |