ja ja dat blijft nog even een raadselquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:51 schreef BeeDee het volgende:
Die TT btw !Check je je uit voor het rokershoeksje of wat ?!!
![]()
Nou....wat een cliffhanger zeg !quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ja dat blijft nog even een raadsel
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:28 schreef BeeDee het volgende:
Laten we het netjes houden...![]()
[afbeelding]
![]()
Vruchteloze poging om dit topic nog iets interessants te geven...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:39 schreef smammela het volgende:
[..]
ben een tijdje weggeweest maar nogmaals,
![]()
nou vooruit dan maar![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vruchteloze poging om dit topic nog iets interessants te geven...![]()
quote:
Truste Smammela !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:35 schreef smammela het volgende:
[..]
wist ook niets leuk meer
![]()
dus kga nu maar naar bed![]()
Good for you !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef Sebasser het volgende:
Ik ben nog steeds gestopt.
Ik ben er allang.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:42 schreef BeeDee het volgende:
En volhouden, want je bent er nog lang niet !![]()
Dat dacht ik ook na 14 maanden gestopt te zijn....ik rook alweer een tijdje.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
ik postte iets liefs naar sebas en beedee in dat andere topic![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:46 schreef SeaOfLove het volgende:
kwartetten a la beedee
Ik zal zo even kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
ik postte iets liefs naar sebas en beedee in dat andere topic![]()
Mja, t valt niemand meer op bedoel je.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
bagger ik eens een x merkt niemand dat op :w
Die verslaving had ik al.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Neuken ?(geen voorstel aan jou dus hè ! oké...duidelijk)
Heb ik iets gemist in de tijd dat ik weg was?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ga zo ff naar de garage....you know what's up !![]()
![]()
![]()
The big nothing !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die verslaving had ik al.
Maar nee.
Nu ben ik verslaafd aan niets.en niets is de ergste verslaving die je je vijand kan toewensen.
Ja...is alweer een half jaartje terug..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist in de tijd dat ik weg was?
ik doe met je mee...en dan echt plat hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ga zo ff naar de garage....you know what's up !![]()
![]()
![]()
Okeej liev...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik doe met je mee...en dan echt plat hoor![]()
gaat best...durf alleen nog niet op hakken te lopenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Okeej liev...![]()
Hoest nou met je enkelbanden btw ?![]()
Nee, maar ik bedoel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...is alweer een half jaartje terug..![]()
Ben je zo klein dan ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gaat best...durf alleen nog niet op hakken te lopen![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel.
Hebben jullie nu eindelijk iets ofwat?
1m72 ben ik maar... en ik hou er van hoe strak, lang en slank ik ben als ik schoentjes met hakken van 8 cm aan hebquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
1m72 ben ik maar... en ik hou er van hoe strak, lang en slank ik ben als ik schoentjes met hakken van 8 cm aan heb![]()
heerlijk! Ik zou lekker in bad gaan, hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:59 schreef Tezz het volgende:
Shit man, het is vrijdag-poetsdag maar ik heb echt geen zin. Ik had zojuist besloten om maar gewoon niet te poetsen en iets leuks met Bente te gaan doen. Staat opa ineens voor de deur met de mededeling dat ze mee mag naar de speeltuin. Kut. Nu ben ik alleen thuis en heb ik geen excuus meer....
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:52 schreef oranjekoek het volgende:
PeZu kapt waarmee?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ja dat blijft nog even een raadsel
Hoi E !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
BeeDee!![]()
![]()
![]()
Dat zal dan met strippen zijn![]()
Gewoon een keer op de franse slag..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:59 schreef Tezz het volgende:
Shit man, het is vrijdag-poetsdag maar ik heb echt geen zin. Ik had zojuist besloten om maar gewoon niet te poetsen en iets leuks met Bente te gaan doen. Staat opa ineens voor de deur met de mededeling dat ze mee mag naar de speeltuin. Kut. Nu ben ik alleen thuis en heb ik geen excuus meer....
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef oranjekoek het volgende:
~Ik ben er weer vandoor! dag dag!
Okeej mzl !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:15 schreef oranjekoek het volgende:
Hoe lang duurt het voor een bril klaar is, weet jij dat?
Oki! Doegieequote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
[..]
Okeej mzl !![]()
En weet niet hoelang dat dat duurt....![]()
nieuw? ik heb hem al bijna een week ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:32 schreef Tezz het volgende:
Tis ongelofelijk maar waar.................rapapapapapa..............het volgende deel!!!!!!
PeZu, vanwaar de nieuwe avatar?? En what the hell is het??
jajaja maar telkens als jij ging rokershoeksjen was ik weer weg dus ik kon het niet eerder vragen.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nieuw? ik heb hem al bijna een week ofzo![]()
vanwaar? i just felt like it
en het is foto van een schilderij van een vriend van me, in mijn foob staat een groter plaatje, en hij hangt bij mij thuis
en waar ik mee kap? dat blijft voorlopig nog even geheim maar vertellen zal ik het
Doei SOL!!!! Hopelijk werkt je internet allemaal........(geen internet = kut. Ik weet het, heb wel eens ooit 'ruzie'met upc gehad en de rekening niet betaald....).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga weer richting Delft... Als het goed is zou mijn i-net het moeten doen maar heb er niet echt vertrouwen in![]()
Fijn weekend allemaal![]()
![]()
ooh waarmee dan? pm/msn me het antwoordquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
jajaja maar telkens als jij ging rokershoeksjen was ik weer weg dus ik kon het niet eerder vragen.....![]()
Ik zal je fobo nog eens checken heur!!!!!!!!
En ik weet precies waar jij mee gaat kappen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:30 schreef Tezz het volgende:
Oh hebben jullie al vakantie BeeDee? Ik nog twee daagjes volgende week en dan komen we volgende week zaterdag jullie kant op! Zal onderhand eens wat spullen bij elkaar gaan rapen.....
Ook een fijn weekend SOL !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga weer richting Delft... Als het goed is zou mijn i-net het moeten doen maar heb er niet echt vertrouwen in![]()
Fijn weekend allemaal![]()
![]()
Post jij het antwoord maar....waarom die geheimzinnigheid !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh waarmee dan? pm/msn me het antwoord![]()
DAt hoop ik ook! Mijn tent heeft bewezen waterdicht te zijn, maar toch...........quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Post jij het antwoord maar....waarom die geheimzinnigheid !![]()
Het gaat niet, ik herhaal; NIET ! regenen !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
DAt hoop ik ook! Mijn tent heeft bewezen waterdicht te zijn, maar toch...........
We wachten wel af....hij zou het zeker melden, heeft ie gezegd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik weet wat het is......het is..........zeg maar vrij ................ahum................ heftig![]()
Jazeker !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:14 schreef Tezz het volgende:
Gossie, zou de eer dan ook voor mij zijn weggelegd???
Gefeulciteerd Tezz !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef Tezz het volgende:
ja, ja , ja , ja ........... wat een sensatie! Kom dat zien kom dat zien! Tezz heeft ook een kwartet!!!!!!!!!
(niet dat dat moeilijk is in het huidige rokershoeksje)
Zo. Nu ga ik shoppen. Met mijn man. Tjonge jonge wat zal dat gezellig zijn...
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:41 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga "The Good Shepherd" maar eens kijken.....lange zit.![]()
Ow kut !...ik ga het toch proberen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
erg saaie langdraadige kutfilm
![]()
en zwaar gehyped
ik ben werkelijk waar 6x in slaap gevallen bij die filmquote:
Als ik nog wakker ben na de film laat ik nog wel weten of ik het met je eens ben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben werkelijk waar 6x in slaap gevallen bij die film![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |