Ik wel, en velen met mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb geen vakantie
ik alleen in week 33 een paar dagen vrij. verder een jar lang geen vakantie meer. enzij ikowrd ontslagen. dan heb ik een heleboel vakantiequote:
Nou, zorg dat je ontslagen wordt dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik alleen in week 33 een paar dagen vrij. verder een jar lang geen vakantie meer. enzij ikowrd ontslagen. dan heb ik een heleboel vakantie
Tralala begint mijn WPA-PSK wachtwoord mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
tralala.aa
Waar kom je wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom er wel.
Njeh, dan heb je toegang tot mijn wlan, nou nou, poehee, daar heb je veel aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij het bereiken van je WPA wachtwoord he. Niet in het leven.![]()
Dat probeer ik juist te voorkomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, zorg dat je ontslagen wordt dan.
Hey, als dat gelul er niet zou zijn, kon je ook niet zeggen dat er gelul in het vorig topic zou staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een gelul in dat vorige topic zeg.
In mijn vorige post hád een geweldig slimme, opzienbarende opmerking kunnen staan, maar nee. Ik moest dit eerst kwijt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, als dat gelul er niet zou zijn, kon je ook niet zeggen dat er gelul in het vorig topic zou staan.
dus wees blij dat je nu ipv. tvp dit hebt kunnen typen.
Je hebt nog alle kans op zo'n post.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In mijn vorige post hád een geweldig slimme, opzienbarende opmerking kunnen staan, maar nee. Ik moest dit eerst kwijt.
Je hebt wel gelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In mijn vorige post hád een geweldig slimme, opzienbarende opmerking kunnen staan, maar nee. Ik moest dit eerst kwijt.
Misschien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog steeds trager dan mijn verbinding![]()
Maar niemand bracht ook iets boeiends in eerstquote:
Veelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef Majeztic het volgende:
Ey, wie van jullie zitten op kamers?
Het demotiveert enorm, zulk geslowchat. Dan denk je al snel laat maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar niemand bracht ook iets boeiends in eerst.
Ik zit op een hele mooie bureausteol van de Ikea. Dankzij DaD. En dankzij mzelf.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef Majeztic het volgende:
Ik, onder andere.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef Majeztic het volgende:
Of j denkt positief en zegt iets.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het demotiveert enorm, zulk geslowchat. Dan denk je al snel laat maar.
Ik was er niet vanmiddag, dus dat ik niets heb gezegd is logisch. Maar ik zou liever een topic hebben wat langzamer gaat met posts die wel ergens over gaan, dan iets wat zo snel vol is terwijl driekwart een dialoog is die absoluut niet interessant om te volgen is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Of j denkt positief en zegt iets.
En doe vooral niet van 'kappen' om het volgende half uur niet meer te verschijnen.
Leuk he? patsen met de verbinding die je op je werk hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb een schamele 100 Mbit verbinding.
Over jou had ik het ook niet, want ik wist dat jij er niet was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was er niet vanmiddag, dus dat ik niets heb gezegd is logisch. Maar ik zou liever een topic hebben wat langzamer gaat met posts die wel ergens over gaan, dan iets wat zo snel vol is terwijl driekwart een dialoog is die absoluut niet interessant om te volgen is.
Correctie, die verbinding heb ik in mn studentenkamerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Leuk he? patsen met de verbinding die je op je werk hebt.
Niet iedereen durft zo maar te roepen dat ie iets irritant vindt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Over jou had ik het ook niet, want ik wist dat jij er niet was.
Maar ook veel dialogen die wel ergens over gaan zijn niet altijd intressant dus mjeh.
Maar als mensen niet zeggen dat ze het irritant vinden, hoe kon ik dat weten dan.
Want wij hadden het wel gewoon leuk in dat topic.
En wat Maarten deed vond ik ook niet zo tof, maar dat weet hij nu wel geloof ik.
Peizerweg ligt redelijk dicht bij het centrum. Bij de chinees op de hoek met de paterswoldseweg even linksaf slaan, dan over het water langs het winkelcentrum westerkwartier. Daarna rechtsaf en doorfietsen richting centrum en grote markt. Kan in een minuut of 6. De Peizerweg ligt iets in het zuidwesten van de stad, in de buurt van het spoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:01 schreef Majeztic het volgende:
Weten jullie mss waar de Peizerweg ligt tov de Grote Markt? Ik heb daar dus een kamer geregeld![]()
Ik denk dat j wel zon beetje weet tegen wie je het hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet iedereen durft zo maar te roepen dat ie iets irritant vindt.. Vooral omdat er dan bijna elke keer wel gedis van de slowchatters achter vandaan komt. En natuurlijk vind je het zelf leuk, ik deed het zelf ook te veel. Maar echt, je houdt een topic leuker zonder dat.
waarom is dat logisch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was er niet vanmiddag, dus dat ik niets heb gezegd is logisch. Maar ik zou liever een topic hebben wat langzamer gaat met posts die wel ergens over gaan, dan iets wat zo snel vol is terwijl driekwart een dialoog is die absoluut niet interessant om te volgen is.
Zo heel af en toe doe ik dingen. Met mensen en zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
waarom is dat logisch?
Had je er maar moeten zijn.
Er missen nog een paar stukjes, maar ik heb je bijna compleet lieverd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zoek mezelf heeft iemand mij gezien?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er missen nog een paar stukjes, maar ik heb je bijna compleet lieverd.
Goh.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo heel af en toe doe ik dingen. Met mensen en zo.
Aah zo schattig, zenuwachtig voor morgenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:32 schreef Tangarine het volgende:
Net de afwas gedaan, denk dat ik es ga kijken of ik m'n kamer een beetje kan reorganiseren/verbouwen (rusteloosheid ftw)
Whehehe nah, daarvoor ben ik niet zenuwachtigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aah zo schattig, zenuwachtig voor morgen
En dan de keuzes.. di eje moet maken... doe ik een broekje aan waarin ze juist wel of niet kan zien als ik een erectie heb?
Ditoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tralala begint mijn WPA-PSK wachtwoord mee.
Ja weet ik maar ik moets min huis stofzuigen, opruimen.. ach ik zal je de details besparen.. Wat in het vat zit verzuurt niet....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef Viking84 het volgende:
Dank je. Ik wacht trouwens ook nog ergens op hè
.
Ik heb de afgelopen topics dus totaal niet gemistquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het demotiveert enorm, zulk geslowchat. Dan denk je al snel laat maar.
Whehhe, hier is het donker, waait het hard en regent het af en toe, tussen de zonnestraaltjes door...quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:47 schreef Paulusssttt het volgende:
Goedemorgen, hier ook weer present..
Nog drie dagen bikkelen en dan Weekend, oftewel op naar Groningen![]()
En.. een week vakantie...
Hier mooi weer, redelijk blauwe lucht, zon, droog en een beetje wind..
Ik zeg de dag kan beginnen![]()
Kijken of mijn infolijstje wat aangevuld kan worden..
je klinkt als een lerares die dringend aan vakantie toe isquote:Op woensdag 27 juni 2007 07:58 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!
Ik heb net maar even gekeken of ik niet nog bij de herkansingen moest surveilleren... Gelukkig niet, dus nu is het straks herkansingen ophalen en nakijken, en dan cijfers invoeren...
Mijn hier is ook 360 km verderop dus vandaar het verschil.. Maar ook hier zijn de verwachtingen niet best...quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Whehhe, hier is het donker, waait het hard en regent het af en toe, tussen de zonnestraaltjes door...
Kutweer dus.
Van 't pakhuis in de peperstraat wordt gezegt dat ze de beste spareribs hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:24 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Mijn hier is ook 360 km verderop dus vandaar het verschil.. Maar ook hier zijn de verwachtingen niet best...
Nu er toch een redelijk aantal mensen online zijn probeer ik het heel voorzichtig nog een keer..
Een goed (dan wel niet het beste) spare-ribs restaurant van Groningen..??
Dat is ver wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:50 schreef maok het volgende:
Ik hoop het dat het warmer en droger wordt. Ik ga dan kamperen (helemaal in Harkstede)
Wow.. Toch wel met de TomTom ernaartoe.. Lopend?, fietsend? per skate....??quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:50 schreef maok het volgende:
Ik hoop het dat het warmer en droger wordt. Ik ga dan kamperen (helemaal in Harkstede)
Tom Tom heb ik niet maar de rest is best mogelijk, zo dichtbij Groningen ligt het. Maar ik ga denk ik met de auto, Mijn tent is wat te groot voor de overige mogelijkheden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:58 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Wow.. Toch wel met de TomTom ernaartoe.. Lopend?, fietsend? per skate....??
(geloof het of niet waar ik weet waar Harkstede ligt..)
Is het al losgebarsten inmiddelsquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:24 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Mijn hier is ook 360 km verderop dus vandaar het verschil.. Maar ook hier zijn de verwachtingen niet best...
Nu er toch een redelijk aantal mensen online zijn probeer ik het heel voorzichtig nog een keer..
Een goed (dan wel niet het beste) spare-ribs restaurant van Groningen..??
Hoiquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:15 schreef ChipsZak. het volgende:
moi
me?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
En wat Maarten deed vond ik ook niet zo tof, maar dat weet hij nu wel geloof ik.
Nee.. maar het wordt wel steeds dreigender... http://www.zeegat.nl/ maar dat is in Groningen niet anders geloof ik...quote:
Nee, Tangarinequote:
Ah, ik dacht alquote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef manou het volgende:
vanmiddag geen storm in grunn toch?
het waait al behoorlijk hard, ik moest m'n papieren dubbel vouwen anders deed de wind het voor mequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef manou het volgende:
vanmiddag geen storm in grunn toch?
Ja, dat maakt het wel ingewikkeld. Toch handiger om usernames aan te houden danquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al
Al die Maartens en Astrids hier ook
Helemaal nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef Tangarine het volgende:
Tijd voor lunchpauze! En het moet even iig droog blijven tot een uur of 19.00u, daarna mag het losgaan
Dat is best aardigquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:21 schreef Pjetr het volgende:
[..]
het waait al behoorlijk hard, ik moest m'n papieren dubbel vouwen anders deed de wind het voor me
2 maand lang een plek voor feestjes dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Zal zo ook even lunchen. Heb draft versie van mijn resultaten opgestuurd, dus nu even wachten op feedback. Duitse huisgenote gaat vandaag weg, denk ik. Is druk aan het opruimen. Dus die zien we 2 maanden niet.
ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
2 maand lang een plek voor feestjes dus![]()
good luckquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga me zo weer eens naar Zernike begeven![]()
Tentamen maken.
succes!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Tentamen maken.
Als je naar de Appel bent dan zit ik vlakbij je, mên.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Tentamen maken.
Good luck.. of ben ik alweer te laat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Tentamen maken.
Wat is de appelquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als je naar de Appel bent dan zit ik vlakbij je, mên.
Wheh, toen jij dit poste stapte ik mijn bed uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Tentamen maken.
En waar is dat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tentamen/congreszaal dat de vorm heeft van een appel, vandaar de naam
Ohh dat verklaart waarom ik het niet kenquote:
Ik ben al tijden niet meer op het zernike geweest dus dat zou best kunnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef maok het volgende:
Volgens mij hoort het bij economie, links dus, is nog niet zo oud dacht ik.
Was naar de college/tentamenhal van de universiteitquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als je naar de Appel bent dan zit ik vlakbij je, mên.
Al weer klaar? Hoe ging het?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was naar de college/tentamenhal van de universiteit![]()
Is wel goed voor je huid... beetje scrubbequote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef maok het volgende:
Als ik straks naar buiten ga wordt ik gezandstraald. Ze zijn hier bezig met de parkeerplaats te bestraten en er waaien flinke vlagen met zand hier langs het gebouw.
Als ik straks weer in mijn auto zit vind ik het heerlijk als het waait. Ik vind herfst eigenlijk het leukste jaargetijde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh leuk dat het waait.
Moet even naar de Jumbo Euroborg voor warme kippebouten.
*sjaal omdoet.
Echtquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:13 schreef Paulusssttt het volgende:
Nou, ik mag ook zo naar buiten maar inmiddels is het gaan stortregenen....![]()
die smiley zie ik niet vaak bij jou, dus het was dan wel heel leukquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:13 schreef Tangarine het volgende:
hardlopen was leuk
@ Teigan: sure, laat maar weten hoe laat je wilt, 7.10u weer ofzo?
hehe, het is hier een grote bouwput zowat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef maok het volgende:
Als ik straks naar buiten ga wordt ik gezandstraald. Ze zijn hier bezig met de parkeerplaats te bestraten en er waaien flinke vlagen met zand hier langs het gebouw.
Wedden dat dat met opzet is?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Een van mn collega's heeft vanochtend zo ongeveer zijn vinger er af gezaagd
Uitzendkracht. Dus hij gaat er financieel alleen maar enorm op achteruit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wedden dat dat met opzet is?
Verzekering![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:18 schreef Sebasser het volgende:
Mag deze ava uit de OP aub?
[afbeelding]
Je bent druk bezig, CZquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo!
Ook gelijk maar een ketting aan mijn schoen genaaid![]()
poesquote:Op woensdag 27 juni 2007 06:59 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen en...
Pffff, wat een slowchat.
Iets langzamer mag ook wel van mij
Ik ben om zes uur wakker gmaakt door een luid, klagelijk gemieuw.
Maar waar komt dat nu vandaan?
Als ik in de kamer ben, is het richting voordeur, als ik bij de voordeur sta, is het richting kamer....
Op de balkons gekeken, in het trappenhuis.
Intussen af en toe "Jaina!!" roepen. Daar wordt het gemieuw alleen maar harder van.
Na 10 minuutjes gestressed rondrennen... "maar waat zít ze dan? is ze misschien van het balkon gesprongen en is ze buiten in de regen?"
Vind ik haar, zit ze opgesloten in de badkamer....
Ze was toen we naar bed gingen gestoord aan het doen en is toen wrs achter de wasmachine gekropen.
TARA heeft ff gekeken of ze nog in de badkamer zat en toen de deur dichtgegooid.
Van 12-6 in de badkamer, het arme ding!
Toen ik haar eruit haalde, ging ze mieuwend voor mn voeten zitten. Gauw opgepakt, geknuffeld en meegenomen.
Ze hield niet meer op met spinnen toe ze weer bij ons was
Maarja, nu ben ik dus wakkerEn de poes is niet bij me weg te slaan
Vandaag trouwens laatste dag op school, ik moet nog 2 presentaties bijwonen, en dan ben ik er voor dit jaar
-lange post-
Ja. Wel mt mijn schoen ja.quote:
Inderdaad.quote:
3 xxxjes is not done. doe dan 1, 2 of 5.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Inderdaad.
die 3 xxxjes komen me sowieso al de neus uit, breezahtuig.![]()
en dan gaat amsterdam ze ook nog eens gebruiken.
en dan staat er in de filenaam ajax.![]()
En die gast post hier nooit btw, dus gewoon spam.
Hm, ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uitzendkracht. Dus hij gaat er financieel alleen maar enorm op achteruit.
Nee, ADHD, zit overl met zn handen aan p bijna spastische manier. En das op zich niet heel erg hadig als je dat met een stomp zaagblad doet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ja.
Dan zal het wel niet met opzet zijn inderdaad.![]()
Beter een stomp zaagblad dan een scherp zaagblad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ADHD, zit overl met zn handen aan p bijna spastische manier. En das op zich niet heel erg hadig als je dat met een stomp zaagblad doet.
Geen idee, dat zal ik morgen wel horen. Op zich zat ie er nog aan, maar er mist wel een flinke hap uit zn vinger. en met een scherp zaagblad heb je een mooie rechte snee die snel geneest.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beter een stomp zaagblad dan een scherp zaagblad.
Maar zijn vingers zitten er nog aan?
Dat zijn die sprookjesboeken toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, want ik heb de gremlins triologie gezien.
* Alexxxxx gaat zich ff oud voelen.
grimm bros is ook tof. laatst film die ik met Sandra in de bios heb gezien zonder ruzie te krjgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zijn die sprookjesboeken toch?
gebroeders gremlin ofzo.
Jij hebt het over een film, die ken ik dan weer niet, het zijn dus geen (sprookjes)boeken?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
grimm bros is ook tof. laatst film die ik met Sandra in de bios heb gezien zonder ruzie te krjgen
lijkt mij een goed idee..quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:13 schreef Tangarine het volgende:
hardlopen was leuk
@ Teigan: sure, laat maar weten hoe laat je wilt, 7.10u weer ofzo?
is dat die met heath ledger en matt damon?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
grimm bros is ook tof. laatst film die ik met Sandra in de bios heb gezien zonder ruzie te krjgen
Als de goede vrouw naast je zit is elke film leukquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is dat die met heath ledger en matt damon?
die is toch geen drol aan joh.
Zelfs sjakie en de chocolade fabriek.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als de goede vrouw naast je zit is elke film leuk![]()
Zelfs The Guru, en de verschillende delen Harry Potterquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zelfs sjakie en de chocolade fabriek.
Hoi sebas btw.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zelfs sjakie en de chocolade fabriek.
Mmm bittergarnituurquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Colatje in Groningen doen is ook OK. Bitterballetjes er bij
Ik heb je weleens betrapt op punten achter de zinnenquote:
Geen punt bij Karweiquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb je weleens betrapt op punten achter de zinnen.
Het is niet verplicht, maar het wordt wel aangeraden..quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:28 schreef Paulusssttt het volgende:
@ Moak, ik zie op de foto's van het funskaten (bijna) iedereen met beschermers en helm... Is dat verplicht..??
eng masker erbij, en je bent klaar voor de Friday Fright Skate... (13 juli is die.)quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:59 schreef Paulusssttt het volgende:
Ik kan mijn leren motorkleding aandoen..![]()
Ik heb ze 's avonds uit elkaar gehaald (alleen de wieltjes eruit) en schoongemaakt maar een paar wieltjes krijg ik niet los. Bij de voorste hoor ik nog wel wat zand helaas.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:23 schreef teigan het volgende:heeft ook nieuwe lagers gekocht laatst..
en ik heb nog niet gekeken hoe erg de schade is na zaterdag, al dat vocht kan niet goed zijn geweest voor mijn lagers..
Zit jou kamer eigenlijk aan die kant van de flat of aan de andere kant?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zag idd nogal wat keukenonderdelen bij Teigan voor de deur staan en dat er een rood autootje daar verplaatst werd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |