Aah zo schattig, zenuwachtig voor morgenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:32 schreef Tangarine het volgende:
Net de afwas gedaan, denk dat ik es ga kijken of ik m'n kamer een beetje kan reorganiseren/verbouwen (rusteloosheid ftw)
Whehehe nah, daarvoor ben ik niet zenuwachtigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aah zo schattig, zenuwachtig voor morgen
En dan de keuzes.. di eje moet maken... doe ik een broekje aan waarin ze juist wel of niet kan zien als ik een erectie heb?
Ditoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tralala begint mijn WPA-PSK wachtwoord mee.
Ja weet ik maar ik moets min huis stofzuigen, opruimen.. ach ik zal je de details besparen.. Wat in het vat zit verzuurt niet....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef Viking84 het volgende:
Dank je. Ik wacht trouwens ook nog ergens op hè
.
Ik heb de afgelopen topics dus totaal niet gemistquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was er niet vanmiddag, dus dat ik niets heb gezegd is logisch. Maar ik zou liever een topic hebben wat langzamer gaat met posts die wel ergens over gaan, dan iets wat zo snel vol is terwijl driekwart een dialoog is die absoluut niet interessant om te volgen is.
Eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het demotiveert enorm, zulk geslowchat. Dan denk je al snel laat maar.
Whehhe, hier is het donker, waait het hard en regent het af en toe, tussen de zonnestraaltjes door...quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:47 schreef Paulusssttt het volgende:
Goedemorgen, hier ook weer present..
Nog drie dagen bikkelen en dan Weekend, oftewel op naar Groningen![]()
En.. een week vakantie...
Hier mooi weer, redelijk blauwe lucht, zon, droog en een beetje wind..
Ik zeg de dag kan beginnen![]()
Kijken of mijn infolijstje wat aangevuld kan worden..
je klinkt als een lerares die dringend aan vakantie toe isquote:Op woensdag 27 juni 2007 07:58 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!
Ik heb net maar even gekeken of ik niet nog bij de herkansingen moest surveilleren... Gelukkig niet, dus nu is het straks herkansingen ophalen en nakijken, en dan cijfers invoeren...
Mijn hier is ook 360 km verderop dus vandaar het verschil.. Maar ook hier zijn de verwachtingen niet best...quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Whehhe, hier is het donker, waait het hard en regent het af en toe, tussen de zonnestraaltjes door...
Kutweer dus.
Van 't pakhuis in de peperstraat wordt gezegt dat ze de beste spareribs hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:24 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Mijn hier is ook 360 km verderop dus vandaar het verschil.. Maar ook hier zijn de verwachtingen niet best...
Nu er toch een redelijk aantal mensen online zijn probeer ik het heel voorzichtig nog een keer..
Een goed (dan wel niet het beste) spare-ribs restaurant van Groningen..??
Dat is ver wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:50 schreef maok het volgende:
Ik hoop het dat het warmer en droger wordt. Ik ga dan kamperen (helemaal in Harkstede)
Wow.. Toch wel met de TomTom ernaartoe.. Lopend?, fietsend? per skate....??quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:50 schreef maok het volgende:
Ik hoop het dat het warmer en droger wordt. Ik ga dan kamperen (helemaal in Harkstede)
Tom Tom heb ik niet maar de rest is best mogelijk, zo dichtbij Groningen ligt het. Maar ik ga denk ik met de auto, Mijn tent is wat te groot voor de overige mogelijkheden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:58 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Wow.. Toch wel met de TomTom ernaartoe.. Lopend?, fietsend? per skate....??
(geloof het of niet waar ik weet waar Harkstede ligt..)
Is het al losgebarsten inmiddelsquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:24 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Mijn hier is ook 360 km verderop dus vandaar het verschil.. Maar ook hier zijn de verwachtingen niet best...
Nu er toch een redelijk aantal mensen online zijn probeer ik het heel voorzichtig nog een keer..
Een goed (dan wel niet het beste) spare-ribs restaurant van Groningen..??
Hoiquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:15 schreef ChipsZak. het volgende:
moi
me?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
En wat Maarten deed vond ik ook niet zo tof, maar dat weet hij nu wel geloof ik.
Nee.. maar het wordt wel steeds dreigender... http://www.zeegat.nl/ maar dat is in Groningen niet anders geloof ik...quote:
Nee, Tangarinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |