Maar niemand bracht ook iets boeiends in eerstquote:
Veelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef Majeztic het volgende:
Ey, wie van jullie zitten op kamers?
Het demotiveert enorm, zulk geslowchat. Dan denk je al snel laat maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar niemand bracht ook iets boeiends in eerst.
Ik zit op een hele mooie bureausteol van de Ikea. Dankzij DaD. En dankzij mzelf.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef Majeztic het volgende:
Ik, onder andere.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef Majeztic het volgende:
Of j denkt positief en zegt iets.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het demotiveert enorm, zulk geslowchat. Dan denk je al snel laat maar.
Ik was er niet vanmiddag, dus dat ik niets heb gezegd is logisch. Maar ik zou liever een topic hebben wat langzamer gaat met posts die wel ergens over gaan, dan iets wat zo snel vol is terwijl driekwart een dialoog is die absoluut niet interessant om te volgen is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Of j denkt positief en zegt iets.
En doe vooral niet van 'kappen' om het volgende half uur niet meer te verschijnen.
Leuk he? patsen met de verbinding die je op je werk hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb een schamele 100 Mbit verbinding.
Over jou had ik het ook niet, want ik wist dat jij er niet was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was er niet vanmiddag, dus dat ik niets heb gezegd is logisch. Maar ik zou liever een topic hebben wat langzamer gaat met posts die wel ergens over gaan, dan iets wat zo snel vol is terwijl driekwart een dialoog is die absoluut niet interessant om te volgen is.
Correctie, die verbinding heb ik in mn studentenkamerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Leuk he? patsen met de verbinding die je op je werk hebt.
Niet iedereen durft zo maar te roepen dat ie iets irritant vindt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Over jou had ik het ook niet, want ik wist dat jij er niet was.
Maar ook veel dialogen die wel ergens over gaan zijn niet altijd intressant dus mjeh.
Maar als mensen niet zeggen dat ze het irritant vinden, hoe kon ik dat weten dan.
Want wij hadden het wel gewoon leuk in dat topic.
En wat Maarten deed vond ik ook niet zo tof, maar dat weet hij nu wel geloof ik.
Peizerweg ligt redelijk dicht bij het centrum. Bij de chinees op de hoek met de paterswoldseweg even linksaf slaan, dan over het water langs het winkelcentrum westerkwartier. Daarna rechtsaf en doorfietsen richting centrum en grote markt. Kan in een minuut of 6. De Peizerweg ligt iets in het zuidwesten van de stad, in de buurt van het spoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:01 schreef Majeztic het volgende:
Weten jullie mss waar de Peizerweg ligt tov de Grote Markt? Ik heb daar dus een kamer geregeld![]()
Ik denk dat j wel zon beetje weet tegen wie je het hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet iedereen durft zo maar te roepen dat ie iets irritant vindt.. Vooral omdat er dan bijna elke keer wel gedis van de slowchatters achter vandaan komt. En natuurlijk vind je het zelf leuk, ik deed het zelf ook te veel. Maar echt, je houdt een topic leuker zonder dat.
waarom is dat logisch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was er niet vanmiddag, dus dat ik niets heb gezegd is logisch. Maar ik zou liever een topic hebben wat langzamer gaat met posts die wel ergens over gaan, dan iets wat zo snel vol is terwijl driekwart een dialoog is die absoluut niet interessant om te volgen is.
Zo heel af en toe doe ik dingen. Met mensen en zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
waarom is dat logisch?
Had je er maar moeten zijn.
Er missen nog een paar stukjes, maar ik heb je bijna compleet lieverd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zoek mezelf heeft iemand mij gezien?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er missen nog een paar stukjes, maar ik heb je bijna compleet lieverd.
Goh.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo heel af en toe doe ik dingen. Met mensen en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |