Wat is de appelquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als je naar de Appel bent dan zit ik vlakbij je, mên.
Wheh, toen jij dit poste stapte ik mijn bed uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga me zo weer eens naar Zernike begeven![]()
Tentamen maken.
En waar is dat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tentamen/congreszaal dat de vorm heeft van een appel, vandaar de naam
Ohh dat verklaart waarom ik het niet kenquote:
Ik ben al tijden niet meer op het zernike geweest dus dat zou best kunnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef maok het volgende:
Volgens mij hoort het bij economie, links dus, is nog niet zo oud dacht ik.
Was naar de college/tentamenhal van de universiteitquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als je naar de Appel bent dan zit ik vlakbij je, mên.
Al weer klaar? Hoe ging het?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was naar de college/tentamenhal van de universiteit![]()
Is wel goed voor je huid... beetje scrubbequote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef maok het volgende:
Als ik straks naar buiten ga wordt ik gezandstraald. Ze zijn hier bezig met de parkeerplaats te bestraten en er waaien flinke vlagen met zand hier langs het gebouw.
Als ik straks weer in mijn auto zit vind ik het heerlijk als het waait. Ik vind herfst eigenlijk het leukste jaargetijde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh leuk dat het waait.
Moet even naar de Jumbo Euroborg voor warme kippebouten.
*sjaal omdoet.
Echtquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:13 schreef Paulusssttt het volgende:
Nou, ik mag ook zo naar buiten maar inmiddels is het gaan stortregenen....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |