Ah, ik dacht alquote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef manou het volgende:
vanmiddag geen storm in grunn toch?
het waait al behoorlijk hard, ik moest m'n papieren dubbel vouwen anders deed de wind het voor mequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef manou het volgende:
vanmiddag geen storm in grunn toch?
Ja, dat maakt het wel ingewikkeld. Toch handiger om usernames aan te houden danquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al
Al die Maartens en Astrids hier ook
Helemaal nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef Tangarine het volgende:
Tijd voor lunchpauze! En het moet even iig droog blijven tot een uur of 19.00u, daarna mag het losgaan
Dat is best aardigquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:21 schreef Pjetr het volgende:
[..]
het waait al behoorlijk hard, ik moest m'n papieren dubbel vouwen anders deed de wind het voor me
2 maand lang een plek voor feestjes dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Zal zo ook even lunchen. Heb draft versie van mijn resultaten opgestuurd, dus nu even wachten op feedback. Duitse huisgenote gaat vandaag weg, denk ik. Is druk aan het opruimen. Dus die zien we 2 maanden niet.
ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
2 maand lang een plek voor feestjes dus![]()
good luckquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga me zo weer eens naar Zernike begeven![]()
Tentamen maken.
succes!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Tentamen maken.
Als je naar de Appel bent dan zit ik vlakbij je, mên.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Tentamen maken.
Good luck.. of ben ik alweer te laat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Tentamen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |