och dat valt mee,quote:
Ik bedoel met het openen van een nieuw topicquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
och dat valt mee,
toch een sepo gescoord!
Okquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:03 schreef teigan het volgende:
Ja, heel zeker...
Alleen geen zin om de backspace te gebruiken..
Moet ik nog een pm sturen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:16 schreef Aryon het volgende:
Weltruste allemaal. Ik ben zo dronken als wat en morgen komen alle mensen die mij een pm-tje hebben gestuurd erin met avatar, fotoboek-link en profiel-link erin. Plus alle mensen die dat nog niet hebben, maar ik denk dat dat pas morgen om 3 uur komt. Tevens zal ik nog wel een kaartje in paint/PS maken voor in de OP.
maar eerst ga ik slapen, want anders komt het niet goed denk ik. Zown eindfeest is niet goed voor je, moet ik zeggen.
Truste allemaal en goede morgen allemaal over 4 uurtjes weer.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goh, een heel deel gemist. Moet ik nog teruglezen?
[..]
Moet ik nog een pm sturen?
En er missen nog steeds avatars in de OP
Niet zelf, even een pmetje naar hem toe sturenquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]ik denk dat ie dat nog moet bijwerken.
Bij dat google, maps, hoe zet je je eigen locatie erin?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:31 schreef DarkY.NL het volgende:
hoi stadsgenoten.
hoiquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:56 schreef Tangarine het volgende:
Was toch weer 30 baantjes vanmorgen, alvorens het spartelen begonWel veel water binnen gekregen, oa doordat ik zomaar onder water werd geduwd!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:22 schreef maok het volgende:
[..]
Niet zelf, even een pmetje naar hem toe sturen
Goedemorgen trouwens
Kan je zelf aanpassen in de WIKI.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ook GOFFE!
Nouja iig; Goedemorgen!
Vandaag maar 1 toets
Morgen wel 2 kutteEcht wtf.
Biologie (2 hoofdstukken) en wiskunde
!!
wiskundequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ook GOFFE!
Nouja iig; Goedemorgen!
Vandaag maar 1 toets
Morgen wel 2 kutteEcht wtf.
Biologie (2 hoofdstukken) en wiskunde
!!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:16 schreef Aryon het volgende:
Weltruste allemaal. Ik ben zo dronken als wat en morgen komen alle mensen die mij een pm-tje hebben gestuurd erin met avatar, fotoboek-link en profiel-link erin. Plus alle mensen die dat nog niet hebben, maar ik denk dat dat pas morgen om 3 uur komt. Tevens zal ik nog wel een kaartje in paint/PS maken voor in de OP.
maar eerst ga ik slapen, want anders komt het niet goed denk ik. Zown eindfeest is niet goed voor je, moet ik zeggen.
Truste allemaal en goede morgen allemaal over 4 uurtjes weer.
Samenwerken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]We gaan niet m'n zaakje kapen hè...
.
Zoiets ben ik ook wel eens tegen gekomen, dat was een project uit portugal ofzo om de internetbevolking op de kaart te zetten. Daar kon iedereen zichzelf toevoegen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]irritant.
Er is een veel makkelijkere manier... Waar iedereen zichzelf kan toevoegen.
Als ik nou alleen de naam nog maar wist :[.
[..]
De dame heeft een punt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kun je in plaats van 'Bezetting van dit topic' er niet van maken: 'En dit zijn de tofste users van fok! want ze wonen in Groningen'?
Oh, PI vergeten, het was redelijk sarcastisch bedoelt, het aanpassen van de usericons is een bult werk, dus dat vind ik niet erg hoor, dat dat aangepast wordtquote:
Nee ik niet...quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef giemiebier666 het volgende:
Volgende week alweer tt in assen.
Gaan er nog mensen naar de tt nacht of de nachten ervoor
Dat lijkt me al een stuk handiger, ik kan hem alleen niet zien omdat ik hier niet de juiste flashspeler heb. Ik zal me er vanavond wel inzetten. Heb je ook al een mogelijkheid gevonden om hem als plaatje in de Op te zetten? Of moet je dan gewoon af en toe een printsceentje maken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef Jo0Lz het volgende:.
Ik heb al gevonden hoe dat ook weer heet, met die kaart!!!
Het is een FRAPPR map!
Heb maar 1 aangemaakt, iedereen kan zichzelf toevoegen als het goed is!
>>>> http://frappr.com/fokgroningen
Enjoy! (je kunt zelfs met foto etc, erbij ^^)
Nee, foto is niet echt stom hoor, voor mij kenmerkend voor DaDquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sta erin! Wel met stomme foto, ik heb m'n UI niet op m'n pc staan.
Idd, heerlijk dat je jezelf toe kan voegen. Enige maar is idd dat er screenies in de OP moeten, of gewoon een link naar de pagina natuurlijk, je kunt haast in 1 oogopslag zien waar iedereen woont.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:59 schreef maok het volgende:
[..]
Dat lijkt me al een stuk handiger, ik kan hem alleen niet zien omdat ik hier niet de juiste flashspeler heb. Ik zal me er vanavond wel inzetten. Heb je ook al een mogelijkheid gevonden om hem als plaatje in de Op te zetten? Of moet je dan gewoon af en toe een printsceentje maken?
Vind je dat een stomme foto?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naja, geweldig is ie niet of zo. Maar idd zoals JoOLz zei, ik denk dat ik daar ook wel redelijk aan herkend word... Dus dan die maar.quote:
Dan vond ik die ene foto van de meet die Tangarine overhaast moest verwijderen van jou toch leukerquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Okidokie. Voeg jezelf toe aan de map zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb m'n avatar even in de OP gezet.
De straat klopt niet, maar dat moet maarquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef Jo0Lz het volgende:.
Ik heb al gevonden hoe dat ook weer heet, met die kaart!!!
Het is een FRAPPR map!
Heb maar 1 aangemaakt, iedereen kan zichzelf toevoegen als het goed is!
>>>> http://frappr.com/fokgroningen
Enjoy! (je kunt zelfs met foto etc, erbij ^^)
googlemaps is overbodig?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef Renesite het volgende:
Hoe zet je je avatar in de OP, en in googlemaps?![]()
Ja, googlemaps staat in de OP?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
googlemaps is overbodig?
Frappr kun je zelf doen namelijk, google maps niet.
Je avatar in de op, kan ik ook voor je doen hoor.
Die moet er nog uit, we gaan verder met Frappr (we wilden eerst googlemaps gebruiken maar die is toch niet zo handig)quote:
Ah ok. Ik ga de wiki sowieso effe aanpassen, wat usericons erin, met links, ook de link van frappr er maar in dan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb googlemaps niet in de wiki van de OP gezet, maar alleen in de OP van dit deel gezet, omdat ik geen zin meer had om de wiki aan te passen.
ik wil wel even heen.. peter pan speedrock!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef giemiebier666 het volgende:
Volgende week alweer tt in assen.
Gaan er nog mensen naar de tt nacht of de nachten ervoor
Geef maar een gil':)quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:23 schreef teigan het volgende:
ik ga zo ook maar wat dingen doen..
Verdorie, ben mijn contactlens kwijtgeraakt, en ik ben afgewezen na mijn sollicitatiegesprek..
Het is nu al een kutdag.
o ja, iemand die het aandurft om mij de regels van d's en t's een keer begrijpelijk uit te leggen.
Ik maak er veels te veel fouten in, en dat kan ik niet maken als docent..
Het zal in ieder geval wat opluchtenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:38 schreef teigan het volgende:
en nu heb ik helemaal de neiging om een potje te gaan zitten janken....
Ik heb het nooit goed gehad op de basisschool, en ik had een hekel aan het werkwoordenboekje wat we toen gebruikten(Takentijd), dus ik heb daar zeer weinig tijd aan besteed toen we het laatste jaar grotendeels zelfstandig werkten..quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
d's en t's is een voor mij gemakkelijk onderdeel der Nederlandsche taal.
whehequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:38 schreef teigan het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH
zo goed?
O ja, nu gaat mijn coach nog een heel erg positief verslag over mij inleveren, wat ik heel oneerlijk vind, want zo goed ben ik nou ook weer niet, en nu heb ik helemaal de neiging om een potje te gaan zitten janken....
komen binnenkort toch ook in de vera?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:08 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ik wil wel even heen.. peter pan speedrock!
goeiemorgen trouwens allemaal!
uhuhquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:54 schreef Luco het volgende:!
Vivking, het gaat neem ik aan over een kat?
in oktober geloof ik ja...quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
komen binnenkort toch ook in de vera?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Hahahaha!! Ik lig hier dubbel om Janneke (mijn poes dus). Ik heb een waldkornbol en ze zit hier steeds te snuffelen. Toen duwde ik haar weg en zat mijn huisgenoot te ritselen in zijn kamer. Dus rende ze daarheen. En toen ik net weer ging ritselen met m'n waldkornbol (zit in een zakje) kwam ze weer hierheen![]()
.
-edit- omg, ze blijft maar heen en weer rennen. Priceless. Mijn huisgenoot op MSN: "nu jij weer". Ik *ritsel ritsel*, komt ze hier weer
.
Oeh, kattenhater-alert?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef Crack_david het volgende:
[..]
en sommige mensen houden maar vol dat katten slimme beesten zijn![]()
De pannen worden nat! (welke pannen trouwens?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:12 schreef teigan het volgende:
Het regent het regent!!!!!
dude, hoe origineelquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:16 schreef Tangarine het volgende:
mijn pannen worden nat... van het afwassen!
Zo kan ik het ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:16 schreef Tangarine het volgende:
mijn pannen worden nat... van het afwassen!
nah.. katenhater niet.. Ik heb gewoon helemaal niks met die beesten.. als ze af en toe bij me gaan liggen vind ik het wel gezellig hoor, daar niet van. Maar dat stomme eigenwijze van die beesten, dat ze op de tafel gaan lopen, je ze eraf stuurt, en dat ze er dan 10 seconden later weer staanquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh, kattenhater-alert?.
Die van mij zijn wel slim en die van Freecell en Tara ook.
Katten.
In het noorden van de stad is het ook weer droog.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:19 schreef giemiebier666 het volgende:
hier is het nog droog
ze zijn gewoon eigenwijs, that's itquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:20 schreef Crack_david het volgende:
[..]
nah.. katenhater niet.. Ik heb gewoon helemaal niks met die beesten.. als ze af en toe bij me gaan liggen vind ik het wel gezellig hoor, daar niet van. Maar dat stomme eigenwijze van die beesten, dat ze op de tafel gaan lopen, je ze eraf stuurt, en dat ze er dan 10 seconden later weer staan![]()
snap dan eens dat ik dat niet wil!
Hier al even niet meer.. Jij wilde nog gaan skaten?quote:
Que?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef Aryon het volgende:
Goedemorgen allemaal. Nou moet ik nog me kamer opruimen ook, omdat ik vanaaf een eetdate heb. Pfff en ook nog afwassen. Voelt iemand zich geroepen om mijn kamer op te ruimen en af te wassen?(kan het altijd proberen)
Nou de Google Maps gaat niet doorZoveel werk van gemaakt en zoveel plannen in me hoofd. Iig die andere is ook leuk, al vond ik Google Maps leuker. Maaaaaaaaaaajaaaaaaaaaa
De OP is echt stukken verbeterd op deze manierquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Iets meer kleur toegevoegd aan de OP.
Hoop dat het zo wat fleuriger is...
Ik zou ook de spacers tussen de avatars bijvoorbeeld wit, ofzoiets kunnen maken...
En die daarvoor 78quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef S-Two het volgende:
Ben ik nou raar of was het vorige topic nummer 77
Mn aars met zulks toekomst!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef Aryon het volgende:
Ach, je moet maar zo denken, het is allemaal voor je toekomst. Ofzoiets. En wiskunde heb je niks aan als je geen wiskunde-studie gaat doen.Doe nu het HIS en de enige wiskunde is, paar getalletjes bij elkaar optellen.
Groot voordeel van die Google Maps is dat die precieser is, en beter op in te zoomenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef Aryon het volgende:
Goedemorgen allemaal. Nou moet ik nog me kamer opruimen ook, omdat ik vanaaf een eetdate heb. Pfff en ook nog afwassen. Voelt iemand zich geroepen om mijn kamer op te ruimen en af te wassen?(kan het altijd proberen)
Nou de Google Maps gaat niet doorZoveel werk van gemaakt en zoveel plannen in me hoofd. Iig die andere is ook leuk, al vond ik Google Maps leuker. Maaaaaaaaaaajaaaaaaaaaa
ik denk dat iemand mij nu heel hard wil slaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Enneh, ik ben nu wel een beetje benieuwd naar die foto van DaD die Tangarine heeft gemaakt
Klopt, was een foutje van Viking. En niet aangepast door een modquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef S-Two het volgende:
Ben het wel van plan ja,maar dan moet het asfalt naar Hoogkerk en terug wel droog zijn. Naja, ik ga vanavond dan maar!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:48 schreef teigan het volgende:
[..]
Hier al even niet meer.. Jij wilde nog gaan skaten?
*straal straal*. Zo, ik heb medeleven naar je gestuurdquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou.
Ik pak mn tosti en ga maar eens aan de slag want dit beloofd een laaaaaaaaaange dag te worden.
Stuur allemaal je medeleven naar mij uit!![]()
Die was echt niet leuk. Ik hou 't gewoon bij m'n benen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De OP is echt stukken verbeterd op deze manier
Enneh, ik ben nu wel een beetje benieuwd naar die foto van DaD die Tangarine heeft gemaakt
Ik las jostiquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou.
Ik pak mn tosti en ga maar eens aan de slag want dit beloofd een laaaaaaaaaange dag te worden.
Stuur allemaal je medeleven naar mij uit!![]()
Dat zal wel meevallen denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik denk dat iemand mij nu heel hard wil slaan
Hoezo?quote:Ik hoop maar dat ik DaD straks niet tegenkom als ik naar de uni ga.
Ik had een foutje gemaakt, moest nr 79 zijn dus. Had niemand het verbeterd? (niet eens gemerktquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef S-Two het volgende:
Oh, ik doe niet aan slaan hoor. Hoogstens ben ik de komende tijd nog iets cynischer tegen je.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik denk dat iemand mij nu heel hard wil slaan. Ik hoop maar dat ik DaD straks niet tegenkom als ik naar de uni ga
.
Nu word ik wel heel erg benieuwd!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die was echt niet leuk. Ik hou 't gewoon bij m'n benen.
Omdat ze er volgens mij niet zoveel belang bij heeft dat mensen weer naar die foto gaan vragen en ik ben degene die erover begonquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik
[..]
Hoezo?
Waarom? Als je foto's van mij wilt zien kun je naar m'n fotoboek gaan, als je me in het echt wilt zien moet je een voorstel doen.quote:
Klopt. Mischien kan ik hem nog openbaar maken op een public account, maar laten we eerst maar deze kaart houden. Anders blijven we zo heen en weer gaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Groot voordeel van die Google Maps is dat die precieser is, en beter op in te zoomen
Nadeel dat het allemaal via jou moet, en je niet zelf kan toevoegen
mjah..
Hmm, naar... Unfinished business van de dag?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:17 schreef Grulez het volgende:
Relaxt. Vanacht 4 keer wakker geworden (net als gister). Nu had ik in mn droom een beeltenis en toen ik wakker werd vervaagde het/ hij (het was een oude man) pas.
Speciaal voor jou heb ik net even een verzoek bij de modjes van STA ingediend.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:15 schreef S-Two het volgende:
Ok, topicnummerprobleem dus ook weer opgelost
En u bedoelt daarmee?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm, naar... Unfinished business van de dag?
Dat je overdag dingen meemaakt die je niet goed hebt verwerkt, of die meer indruk hebben gemaakt dan je aanvankelijk dacht. Daar blijf je dan over doormalen, en dat resulteert in dromen. Met iemand je dag doornemen 's avonds kan helpen, of alles even opschrijven. Ik heb dat iig wel, als er teveel dingen tegelijk gebeuren in m'n leven.quote:
Nee dat valt wel mee. Ik ging wel relaxt slapen, maar als je vervolgens vaak wakker wordt...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat je overdag dingen meemaakt die je niet goed hebt verwerkt, of die meer indruk hebben gemaakt dan je aanvankelijk dacht. Daar blijf je dan over doormalen, en dat resulteert in dromen. Met iemand je dag doornemen 's avonds kan helpen, of alles even opschrijven. Ik heb dat iig wel, als er teveel dingen tegelijk gebeuren in m'n leven.
Ja dan weet ik 't ook niet hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee. Ik ging wel relaxt slapen, maar als je vervolgens vaak wakker wordt...
Ik heb dat dus nog nooit gehad dat ik vaak wakker word. Gewoonlijk slaap ik als een blok. Maarja het zal welquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:25 schreef Luco het volgende:
Te veel wakker worden 's nachts is niet tof..
's Ochtends niet wakker worden als je college hebt daarentegen...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik net even een verzoek bij de modjes van STA ingediend.![]()
quote:
Sterkte ermeequote:Op woensdag 20 juni 2007 14:22 schreef Luco het volgende:
Over de foto's van DaD denk ik??
Ik zou het niet weten iig...
Great, ik mag vanavond misschien 2.5 uur in de trein zitten... M'n opa gaat het einde van de week waarschijnlijk niet halen, dus ik moet die kant op...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De OP is echt stukken verbeterd op deze manier
Goed bezigquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Ok.
Shitload aan avatars toegevoegd aan de OP.
Idd, als mensen een 60x60 icon hebben, zoals Crack David, dan kan dat gewoon. komt er wel een lelijk blauw kadertje omheenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:41 schreef maok het volgende:
[..]
Goed bezig. Maar valt er toch niet te linken naar de profielen of fotoboeken? Gewoon voor de mensen die kun icoontje netjes 60x60 hebben. En als dan de mensen die dat niet hebben hun icoontje zelf even verkleinen dan kan het daar ook mee.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:41 schreef maok het volgende:
[..]
Goed bezig. Maar valt er toch niet te linken naar de profielen of fotoboeken? Gewoon voor de mensen die kun icoontje netjes 60x60 hebben. En als dan de mensen die dat niet hebben hun icoontje zelf even verkleinen dan kan het daar ook mee.
oh, jammer, door een link, komt dat blauwe kader eromheen!quote:
Nou, daardoor wordt de afbeelding 2 pixels groter, waardoor de plaatjes eromheen (spacers...) niet meer goed passen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:56 schreef maok het volgende:
Is toch niet zo erg, dat blauwe kadertje?
^^ hehe, php scriptje...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:58 schreef MaxMark het volgende:
Het valt me nu pas op dat Jo0lz z'n spookje beide kanten op kan likken
Ik heb trouwens niet meer m'n eigen avatar eerst hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moet zometeen wiskunde leren + 2 hoofdstukken van Bio (wat ong. +/ 100 blz. zijn![]()
)
Daar zijn er meer van. Ken iemand die een stuk of 8 verschillende kan tonen op Fok.quote:
Of de plaatjes ertussen ook 2 pixels groter makenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou, daardoor wordt de afbeelding 2 pixels groter, waardoor de plaatjes eromheen (spacers...) niet meer goed passen..
Er is vast een andere oplossing, bijvoorbeeld geen achtergrond gebruiken, en blanko transparante spacers te gebruiken.
Neen. Dat gaat dan weer niet voor de avatars die dan geen link bevattenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef maok het volgende:
[..]
Of de plaatjes ertussen ook 2 pixels groter maken
_Saviour_ heeft meer, bewegende, van Kristel. (K3)quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van. Ken iemand die een stuk of 8 verschillende kan tonen op Fok.
Is het niet mogelijk om een plaatje te maken/scripten in php dat je steeds zelf kunt aanpassen? Eigenlijk net als je avatar, maar dan wat uitgebreider?quote:
Wat bedoel je precies met "aanpassen"?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om een plaatje te maken/scripten in php dat je steeds zelf kunt aanpassen? Eigenlijk net als je avatar, maar dan wat uitgebreider?
Ou-Tannu heeft er minimaal 13.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:25 schreef Jo0Lz het volgende:
_Saviour_ heeft meer, bewegende, van Kristel. (K3)
En Jortk, die heeft er ook tig, van kontjes..
Simpel om te doen, maar wel leuk voor de afwisseling.
http://www.jortk.nl/avatar_statistics.phpquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ou-Tannu heeft er minimaal 13.
Ik had gehoop dat je het een beetje snapte, want ik weet het niet duidelijker uit te leggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met "aanpassen"?
ik kan gewoon (middels ftp) plaatjes toevoegen of weghalen, die worden meegenomen met de rotatie...
Oh, je bedoelt het plaatje te wijzigen, middels een script. Dat kan vast wel , maar ik heb gewoon dit plaatje 2 keer, eentje linksom likkend, ander rechtsom. Die worden afgewisseld door het scriptje...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had gehoop dat je het een beetje snapte, want ik weet het niet duidelijker uit te leggen
dat vlekje is zo vervelend.. ik denk steeds dat mn beeldscherm beschadigd isquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt het plaatje te wijzigen, middels een script. Dat kan vast wel , maar ik heb gewoon dit plaatje 2 keer, eentje linksom likkend, ander rechtsom. Die worden afgewisseld door het scriptje...
Ik dat er een vlekje op zitquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:24 schreef Crack_david het volgende:
[..]
dat vlekje is zo vervelend.. ik denk steeds dat mn beeldscherm beschadigd is
Heeey, dank je wel!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:35 schreef S-Two het volgende:
Trouwens DaD, op 3voor12 luisterpaal kan je het nieuwe album van Bruce Springsteen luisteren.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:24 schreef Crack_david het volgende:
[..]
dat vlekje is zo vervelend.. ik denk steeds dat mn beeldscherm beschadigd is
M'n avatar ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik dat er een vlekje op zit
heb al vaak zitten poetsen...
Sterkte Luco.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:22 schreef Luco het volgende:
Over de foto's van DaD denk ik??
Ik zou het niet weten iig...
Great, ik mag vanavond misschien 2.5 uur in de trein zitten... M'n opa gaat het einde van de week waarschijnlijk niet halen, dus ik moet die kant op...
Bredanaar. Zeg je dat zo?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:30 schreef JDude het volgende:
Toffe kaart, Groningers. Ik zie dat er ook een paar in de Selwerdflats wonen. Daar ben ik een paar jaar geleden best vaak geweest, maar iedereen die ik er kende is intussen verder verhuisd.
Dat is een prima benaming, inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bredanaar. Zeg je dat zo?. En gefeliciteerd met jullie huisje!
bij mij doettie het lekker wel!quote:
Ja nee, ik zat verkeerd blijkbaar. Heb 'm er al op.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:41 schreef Crack_david het volgende:
[..]
bij mij doettie het lekker wel!
die man heeft toch wel een erg mooie stem, lang niks meer van hem geluisterd eigenlijk.. zonde
tsja teksten luister ik pas na een aantal luisterbeurten naar over het algemeen..quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja nee, ik zat verkeerd blijkbaar. Heb 'm er al op.
Zonde ja, Bruce Springsteen is geweldig.. Niet alleen z'n stem, maar ook z'n teksten. Dit, met de Seeger Sessions Band is dan weer heel wat minder, maar toch zeer goed te doen.
Oh, ik kan helemaal niet morgenavond.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Euh, thuis, met een telefoonnummer en een date.
Of zo.
Ik ga op m'n handen zitten, anders schrijf ik een paginalange lofzang op Bruce.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:53 schreef Crack_david het volgende:
[..]
tsja teksten luister ik pas na een aantal luisterbeurten naar over het algemeen..
Ik vind zn stem vooral mooi warm, qua sfeer een beetje vergelijkbaar met Joe cocker in zn goede dagen
Het lukt m niet echtquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. meen je niet. Dat probeert ie juist weg te likken!
^^ succes!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:58 schreef maok het volgende:
En ik ga weer lekker in mijn radio loze auto richting stad. Ik moet toch maar eens een autoradio kopen.
Whehe, nee idd niet echt...quote:
Zonder radio lijkt me dat ritje maar saai.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:58 schreef maok het volgende:
En ik ga weer lekker in mijn radio loze auto richting stad. Ik moet toch maar eens een autoradio kopen.
Iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zonder radio lijkt me dat ritje maar saai.
Je went er aan maar ik wil toch snel eens een keer een radio.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zonder radio lijkt me dat ritje maar saai.
Klopt, ik heb hem gejat ooit ergens. Origineel is hij met grijze achtergrond.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:06 schreef Viking84 het volgende:
whehe, m'n huisgenoot zegt dat 'ie die av van Jools eerder heeft gezien en toen ging 'ie idd poetsen.
Aquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ff t stof van mn account schudden brb
*kuchquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG. Dat is al de zoveelste!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie nergens iets van freecell, maar je maakt wel nieuwsgierig..
Ja klopt, is virusje. Hebben wel meer mensen last van.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Freecell heeft denk ik een verkeerd linkje geklikt, want er kwam bij mij een messengerbericht binnen met de tekst: Zeg ben jij dat niet op deze foto? en een linkje erbij.
In ieder is het niet aan te raden om op die link te klikken.
Heb ik ook gedaan. Is wel een relaxed album, net als Guru's Jazzmattazz Vol. 4.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:56 schreef Crack_david het volgende:
ik ga lekker toch maar het album van typhoon luisteren
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
S-two! Mocht je me horen![]()
Heb je me nog gezien?![]()
Verstandig inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Freecell heeft denk ik een verkeerd linkje geklikt, want er kwam bij mij een messengerbericht binnen met de tekst: Zeg ben jij dat niet op deze foto? en een linkje erbij.
In ieder is het niet aan te raden om op die link te klikken.
Euh, wat, en zo?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
OMG. Dat is al de zoveelste!
Het is een MSN virus, welbekend nog wel!.
Zit er dan zo'n dikke laag stof overheen dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Verschillende beeldjes. Of heb ik verkeerd geteld?quote:
Het zijn er idd 12. Ik had het eerder over het tonen van een andere avatar op fok als je de pagina opnieuw laadt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Verschillende beeldjes. Of heb ik verkeerd geteld?
Owww!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Verschillende beeldjes. Of heb ik verkeerd geteld?
Ja, oh, ok. Dat weet ik toch allemaal niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zijn er idd 12. Ik had het eerder over het tonen van een andere avatar op fok als je de pagina opnieuw laadt.
Update de OP ook meteen evenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Bedankt, wie me dan ook maar in de OP heeft gezet
Ik ga er niet op in hoor, ik heb een vriendje! Maar ik heb een telefoonnummer gekregen met het verzoek te smsen zodat we morgenavond konden gaan eten, dat wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:13 schreef MaxMark het volgende:
Maar DaD heeft/had een date?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Bedankt, wie me dan ook maar in de OP heeft gezet
Ik gastmod alleen in noodgevallenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Update de OP ook meteen even [afbeelding]
Daarvoor moet je in VBL zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:33 schreef Grulez het volgende:
Hup Holland Hup.
* Peterselieman mompelt iets over gebeurtenissen in de middeleeuwenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar iig geen holland!
ik heb randstadallergie
Wat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman mompelt iets over gebeurtenissen in de middeleeuwen
* Alexxxxx mompelt iets over een klif bij Warns, een grote meneer die Pier heet, een groot zwaard, Friezen met bijlen, oorlogen met Denemarken, en over de ouyde koningen Redbad en Aldgilles.quote:
en vooral wat er voor gebeurdequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
Iets met Grutte Pier en wat er later gebeurde.
Daarom houden we van Friezenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Groningers zijn GEEN hollanders gelukkigJulliw waren bondgenoten toen
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom houden we niet zo van Friezen![]()
Och, lieverd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cool.
Daar heb jij geen Brabander voor nodig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alexxxxx woont toch niet zo ver weg?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Och, lieverd..
Ik kon dichterbij niemand vinden die me wilde..
hehehquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Alexxxxx woont toch niet zo ver weg?.
Tssk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsssk.
Dapper.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
En uiteraard een welgemeende doodsverwensing
Ik was ook totaal niet serieus, maar goed de reactie van Alexxxx spreekt boekdelen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex en ik zijn gewoon vriendjes, en dat zullen we ook blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |