quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:41 schreef maok het volgende:
[..]
Goed bezig. Maar valt er toch niet te linken naar de profielen of fotoboeken? Gewoon voor de mensen die kun icoontje netjes 60x60 hebben. En als dan de mensen die dat niet hebben hun icoontje zelf even verkleinen dan kan het daar ook mee.
oh, jammer, door een link, komt dat blauwe kader eromheen!quote:
Nou, daardoor wordt de afbeelding 2 pixels groter, waardoor de plaatjes eromheen (spacers...) niet meer goed passen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:56 schreef maok het volgende:
Is toch niet zo erg, dat blauwe kadertje?
^^ hehe, php scriptje...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:58 schreef MaxMark het volgende:
Het valt me nu pas op dat Jo0lz z'n spookje beide kanten op kan likken
Ik heb trouwens niet meer m'n eigen avatar eerst hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moet zometeen wiskunde leren + 2 hoofdstukken van Bio (wat ong. +/ 100 blz. zijn![]()
)
Daar zijn er meer van. Ken iemand die een stuk of 8 verschillende kan tonen op Fok.quote:
Of de plaatjes ertussen ook 2 pixels groter makenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou, daardoor wordt de afbeelding 2 pixels groter, waardoor de plaatjes eromheen (spacers...) niet meer goed passen..
Er is vast een andere oplossing, bijvoorbeeld geen achtergrond gebruiken, en blanko transparante spacers te gebruiken.
Neen. Dat gaat dan weer niet voor de avatars die dan geen link bevattenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef maok het volgende:
[..]
Of de plaatjes ertussen ook 2 pixels groter maken
_Saviour_ heeft meer, bewegende, van Kristel. (K3)quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van. Ken iemand die een stuk of 8 verschillende kan tonen op Fok.
Is het niet mogelijk om een plaatje te maken/scripten in php dat je steeds zelf kunt aanpassen? Eigenlijk net als je avatar, maar dan wat uitgebreider?quote:
Wat bedoel je precies met "aanpassen"?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om een plaatje te maken/scripten in php dat je steeds zelf kunt aanpassen? Eigenlijk net als je avatar, maar dan wat uitgebreider?
Ou-Tannu heeft er minimaal 13.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:25 schreef Jo0Lz het volgende:
_Saviour_ heeft meer, bewegende, van Kristel. (K3)
En Jortk, die heeft er ook tig, van kontjes..
Simpel om te doen, maar wel leuk voor de afwisseling.
http://www.jortk.nl/avatar_statistics.phpquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ou-Tannu heeft er minimaal 13.
Ik had gehoop dat je het een beetje snapte, want ik weet het niet duidelijker uit te leggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met "aanpassen"?
ik kan gewoon (middels ftp) plaatjes toevoegen of weghalen, die worden meegenomen met de rotatie...
Oh, je bedoelt het plaatje te wijzigen, middels een script. Dat kan vast wel , maar ik heb gewoon dit plaatje 2 keer, eentje linksom likkend, ander rechtsom. Die worden afgewisseld door het scriptje...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had gehoop dat je het een beetje snapte, want ik weet het niet duidelijker uit te leggen
dat vlekje is zo vervelend.. ik denk steeds dat mn beeldscherm beschadigd isquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt het plaatje te wijzigen, middels een script. Dat kan vast wel , maar ik heb gewoon dit plaatje 2 keer, eentje linksom likkend, ander rechtsom. Die worden afgewisseld door het scriptje...
Ik dat er een vlekje op zitquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:24 schreef Crack_david het volgende:
[..]
dat vlekje is zo vervelend.. ik denk steeds dat mn beeldscherm beschadigd is
Heeey, dank je wel!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:35 schreef S-Two het volgende:
Trouwens DaD, op 3voor12 luisterpaal kan je het nieuwe album van Bruce Springsteen luisteren.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:24 schreef Crack_david het volgende:
[..]
dat vlekje is zo vervelend.. ik denk steeds dat mn beeldscherm beschadigd is
M'n avatar ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik dat er een vlekje op zit
heb al vaak zitten poetsen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |