* Peterselieman mompelt iets over gebeurtenissen in de middeleeuwenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar iig geen holland!
ik heb randstadallergie
Wat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman mompelt iets over gebeurtenissen in de middeleeuwen
* Alexxxxx mompelt iets over een klif bij Warns, een grote meneer die Pier heet, een groot zwaard, Friezen met bijlen, oorlogen met Denemarken, en over de ouyde koningen Redbad en Aldgilles.quote:
en vooral wat er voor gebeurdequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
Iets met Grutte Pier en wat er later gebeurde.
Daarom houden we van Friezenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Groningers zijn GEEN hollanders gelukkigJulliw waren bondgenoten toen
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom houden we niet zo van Friezen![]()
Och, lieverd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cool.
Daar heb jij geen Brabander voor nodig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alexxxxx woont toch niet zo ver weg?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Och, lieverd..
Ik kon dichterbij niemand vinden die me wilde..
hehehquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Alexxxxx woont toch niet zo ver weg?.
Tssk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsssk.
Dapper.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
En uiteraard een welgemeende doodsverwensing
Ik was ook totaal niet serieus, maar goed de reactie van Alexxxx spreekt boekdelen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex en ik zijn gewoon vriendjes, en dat zullen we ook blijven.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga jij nu heel dapper mailen naar forum@fok.nl met een klacht?
beterschapquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:01 schreef Tangarine het volgende:
bah, net een paar uur in bed gelegen, denk dat ik ziek aan het worden ben![]()
de doodsverwensing was voor je verneukte quote.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik was ook totaal niet serieus, maar goed de reactie van Alexxxx spreekt boekdelen.
ah joh, zeur niet, jij staat tenminste nog in de plus op je rekening...quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:07 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
IK WIL STUFI NU!
[afbeelding]
Mijn ouders ( wel schatjes hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:13 schreef teigan het volgende:
[..]
ah joh, zeur niet, jij staat tenminste nog in de plus op je rekening...
Schot achter de handquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ouders ( wel schatjes hoorhvj! ) hebben 'niet rood staan' aangevinkt
!!! Dus hun zijn vást mijn schot achter de hand
Je had toch werk?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:16 schreef teigan het volgende:
Ik probeer het al tijden weg te werken. En het eerste stuk ging nog, maar de laatste maanden valt het weer flink tegen..
En ik ben straks ook nog eens werkloos....
Ik heb moeite met die uitdrukking... ik ben hem ff kwijtquote:
Ik ben van het Nederlands. Teigan geeft scheikunde. Echt kut voor je meid.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je had toch werk?Wat voor vak geef je? http://www.reitdiep.nl/cms.php?id=120 ( mijn oude school ) zoeken nog wel mensen... Nederlands toch?
Buh
Stok achter de deur?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb moeite met die uitdrukking... ik ben hem ff kwijt![]()
Ja!quote:
Ik heb een LIO contract tot en met 1 juli..quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je had toch werk?Wat voor vak geef je? http://www.reitdiep.nl/cms.php?id=120 ( mijn oude school ) zoeken nog wel mensen... Nederlands toch?
Buh
Is verder wel een gezellige school! En dat meen ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:25 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik heb een LIO contract tot en met 1 juli..
Op jouw oude school ben ik geloof ik wel voorgesteld door uitzendbureau, maar nog niets weer van gehoord..
Heb tot nu toe 3 brieven verstuurd, 2 gesprekken gehad, en telkens nummer 2 geworden..
Morgen nog weer even een brief schrijven.
Nog even geduld, Renequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:07 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
IK WIL STUFI NU!
[afbeelding]
Zat ik daar braaf om 3 over half 10.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
![]()
edit: ik was het trouwens vergeten, maar was ook wat spullen vergeten, dus moest toen weer terug fietsen, en toen zag ik niemand.
![]()
Oh ik dacht dat dat vanavond om half 9 leuk op grote schermen in de kroeg te zien zou zijn en zo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nederland - Engeland in Heerenveen. Ek onder 21![]()
*graaft diep in haar geheugen, want dat is al zooooo lang geledenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Viking hoe was Pan's Labyrinth?
Mooiii heee ??![]()
Gegegequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*graaft diep in haar geheugen, want dat is al zooooo lang geleden.
Nee, Pan's Labyrinth was cool. Heb me uitstekend vermaakt (en soms ook met m'n open gezeten
).
Ik zal de volgende keer wel niet weer zeggen dat ik langskom, elke keer was ik te laat/vergeten ofzoquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zat ik daar braaf om 3 over half 10.
Maar dr waren gelukkig veel van mijn groep dus 14.gif
die gaan we OOK kijken!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:50 schreef ChipsZak. het volgende:
America.. Americaa...America Fuck yeah!
Coming again to save the motherfucking day yeah!
America Fuck yeah! Freedom is the only way yeah!
Terrorists your game is through, because now you have to answer to America!
America Fuck yeah!
So lick my butt and suck on my balls.Geniale film.
Erg attent ben je niet hequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer wel niet weer zeggen dat ik langskom, elke keer was ik te laat/vergeten ofzo![]()
![]()
![]()
Gelukkig spelen ze de finale. Wat een penaltyserie zeg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef MaxMark het volgende:
Nu kan ik zaterdag mooi het Nederlands elftal zien hier in het stadion
Nu niet meer. Nu is het tijd om feest te vierenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:19 schreef Viking84 het volgende:
wat een saaierts hier. Allemaal voetbal aan t kijken
.
nee, foto's uploaden van de PTA meeting in Duitsland afgelopen weekendquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:19 schreef Viking84 het volgende:
wat een saaierts hier. Allemaal voetbal aan t kijken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |