Oh ik dacht dat dat vanavond om half 9 leuk op grote schermen in de kroeg te zien zou zijn en zo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nederland - Engeland in Heerenveen. Ek onder 21![]()
*graaft diep in haar geheugen, want dat is al zooooo lang geledenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Viking hoe was Pan's Labyrinth?
Mooiii heee ??![]()
Gegegequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*graaft diep in haar geheugen, want dat is al zooooo lang geleden.
Nee, Pan's Labyrinth was cool. Heb me uitstekend vermaakt (en soms ook met m'n open gezeten
).
Ik zal de volgende keer wel niet weer zeggen dat ik langskom, elke keer was ik te laat/vergeten ofzoquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zat ik daar braaf om 3 over half 10.
Maar dr waren gelukkig veel van mijn groep dus 14.gif
die gaan we OOK kijken!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:50 schreef ChipsZak. het volgende:
America.. Americaa...America Fuck yeah!
Coming again to save the motherfucking day yeah!
America Fuck yeah! Freedom is the only way yeah!
Terrorists your game is through, because now you have to answer to America!
America Fuck yeah!
So lick my butt and suck on my balls.Geniale film.
Erg attent ben je niet hequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer wel niet weer zeggen dat ik langskom, elke keer was ik te laat/vergeten ofzo![]()
![]()
![]()
Gelukkig spelen ze de finale. Wat een penaltyserie zeg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef MaxMark het volgende:
Nu kan ik zaterdag mooi het Nederlands elftal zien hier in het stadion
Nu niet meer. Nu is het tijd om feest te vierenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:19 schreef Viking84 het volgende:
wat een saaierts hier. Allemaal voetbal aan t kijken
.
nee, foto's uploaden van de PTA meeting in Duitsland afgelopen weekendquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:19 schreef Viking84 het volgende:
wat een saaierts hier. Allemaal voetbal aan t kijken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |